Gå til innhold

Er det for fort?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Kitten_*
Skrevet

Jeg traff en mann ute på byn for 6uker siden,viser seg at jeg fikk et utbrudd pga xn min ikke svarte på tlf eller mld da han hadde barnet vårt den helga og at kom fram.

Den nye mannen og jeg hadde allerede blitt sammen som kjærster.

Nå så trekker han seg bort for det har gått for fort,overnattet å kommet seint på kvelden. kanskje 1 kveld i uka han ikke har kommet.

Jeg og han hadde en alvor samtale og han vil holde av stand kanskje ta på meg da vi er på byn.

Jeg vil nok mer,men føler bakke ut for at han ikke ønsker forhold for det går fort. Er det dumt av meg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg traff en mann ute på byn for 6uker siden,viser seg at jeg fikk et utbrudd pga xn min ikke svarte på tlf eller mld da han hadde barnet vårt den helga og at kom fram.

Den nye mannen og jeg hadde allerede blitt sammen som kjærster.

Nå så trekker han seg bort for det har gått for fort,overnattet å kommet seint på kvelden. kanskje 1 kveld i uka han ikke har kommet.

Jeg og han hadde en alvor samtale og han vil holde av stand kanskje ta på meg da vi er på byn.

Jeg vil nok mer,men føler bakke ut for at han ikke ønsker forhold for det går fort. Er det dumt av meg???

Jeg svarer gjerne om du kan formulere dette så jeg skjønner hva i alle dager det er du spør om.... :klø:

Skrevet

Hæ?

Skrevet

Er norsk ditt morsmål? :klø:

Om det ikke er det, så er det lov å skrive på engelsk her for de som ikke behersker norsk.

Hva mener du med at du fikk et utbrudd?

Jeg tipper at din nye kjæreste har fått kalde føtter, og om du blir for klengete gjetter jeg at det bare vil bli verre.

Gi ham friheten han ønsker, jeg håper det går bra med dere :)

Skrevet

slenger meg på her, forstår ikke hva du mener, men ble ganske nysgjerrig, så kansje du kan ta det på nytt? :)

Skrevet

Forstår jeg det riktig nå?

Du har blitt kjæreste med en mann samme helg som dere traff hverandre.

Du hadde et følelsesutbrudd samme helg fordi du ikke fikk tak i faren til barnet ditt som hadde samvær da.

Han kommer til deg sent hver kveld, og overnatter hos deg.

Nå har dere hatt en samtale hvor han sier at han synes dette har gått for fort frem, og han trenger mere avstand.

Han ønsker kun å møte deg på byen, men du ønsker å ha et kjæresteforhold med ham?

Gjest NewMonkey
Skrevet
Forstår jeg det riktig nå?

Du har blitt kjæreste med en mann samme helg som dere traff hverandre.

Du hadde et følelsesutbrudd samme helg fordi du ikke fikk tak i faren til barnet ditt som hadde samvær da.

Han kommer til deg sent hver kveld, og overnatter hos deg.

Nå har dere hatt en samtale hvor han sier at han synes dette har gått for fort frem, og han trenger mere avstand.

Han ønsker kun å møte deg på byen, men du ønsker å ha et kjæresteforhold med ham?

Jeg tror det er det hun mener.... :klø:

Skrevet

Hvis det er riktig som det tolkes, så dropp hele mannen hvis du ønsker et forhold utover det seksuelle.Komme sent hver kveld og overnatte.. Det taler for seg om hvilke hensikter han har med dette; "Lets talk about sex baby".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...