Desemberbrud Skrevet 1. september 2003 #1 Skrevet 1. september 2003 Blir veldig glad for tips om det er noen som har vært der og vet om noen bra butikker.. :D Jeg har ikke lyst til å bruke tiden der nede på lete meg fram.. Takker for alle svar!
Armonia Skrevet 1. september 2003 #2 Skrevet 1. september 2003 Har ikke vært der selv, men i ukens KK står det at på Passeig de Gràcia er det flere brudesalonger...
September Skrevet 1. september 2003 #3 Skrevet 1. september 2003 PRONOVIAS!! De har de nydeligste brudekjoler...! Gå inn på hjemmesiden deres, www.pronovias.com, det er 6 brudesalonger såvidt jeg kunne se i Barcelona.. Lykke til med kjoleprøvingen!!
September Skrevet 1. september 2003 #4 Skrevet 1. september 2003 PRONOVIAS!! De har de nydeligste brudekjoler...! Gå inn på hjemmesiden deres, www.pronovias.com, det er 6 brudesalonger såvidt jeg kunne se i Barcelona.. Lykke til med kjoleprøvingen!!
September Skrevet 1. september 2003 #5 Skrevet 1. september 2003 PRONOVIAS!! De har de nydeligste brudekjoler...! Gå inn på hjemmesiden deres, www.pronovias.com, det er 6 brudesalonger såvidt jeg kunne se i Barcelona.. Lykke til med kjoleprøvingen!!
September Skrevet 1. september 2003 #6 Skrevet 1. september 2003 OOOOPS.. der hang det seg opp igjen........
Desemberbrud Skrevet 1. september 2003 Forfatter #7 Skrevet 1. september 2003 Takk! Tipsene er allerede skrevet ned! Gleder meg!! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå