Gå til innhold

Til alle dere som velger sort i bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer sort i bryllupet :) Elsker sort! Og er ikke så fryktelig bekymret for om det gjør meg eldre eller ikke. Skader ikke om jeg ser litt eldre ut :P

Skrevet

Men hvis man følger tipset i artikkelen "prøv noe rødt istedet!" kan man jo få minst like mye pepper for det..

Selv unngår jeg gjerne sort i bryllup, men mine gjester må komme i hvilke farger de vil, så lenge de kler seg pent.

Skrevet
men mine gjester må komme i hvilke farger de vil, så lenge de kler seg pent.

Mener folk må kunne velge selv...det viktigste er jo al man føler seg vel..... Men hvitt er forbeholdt bruden synes jeg...

Skrevet
Mener folk må kunne velge selv...det viktigste er jo al man føler seg vel..... Men hvitt er forbeholdt bruden synes jeg...

Signerer LimaLama!

Gifter man seg på sommeren er det jo større mulighet for at gjestene kommer i fargerike sommerkjoler. Men igjen hvitt er forbeholdt bruden...

Skrevet

Da er det jo bra at jeg har kald hudtone og kan bruke sort med god samvittighet.

Skrevet

Jeg har sett hvitkledd gjest i bryllup også jeg. Hun hadde en knekort kjole, med en kraftig blåfarget bolero til, og en blå fascinator og veske, så det var ingen grunn til forveksling, og det så ikke ut som brudekjole. Det var ingen som reagerte på det.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

jeg syntes dt bare synd at så mange velger sort i et bryllup..har ingenting med at man bør velge røst istedenfor.Men trodde de fleste ville ta seg godt og ikke få disse rynkene og blå/sorte ringene som fargen sort framhever på de fleste...

Skrevet
Jeg har sett hvitkledd gjest i bryllup også jeg. Hun hadde en knekort kjole, med en kraftig blåfarget bolero til, og en blå fascinator og veske, så det var ingen grunn til forveksling, og det så ikke ut som brudekjole. Det var ingen som reagerte på det.

Hva er en blå fascinator?

Skrevet

Nei-nei....det er jo klart.... om det er masser med fargerikt stæsj er man jo ikke helt hvit, ergo helt OK...

(Tenker med gru på om det kommer en "fotomodell" i bryllupet mitt og sloss om oppmerksomheten i hvitt...... :fy_fy: )

Skrevet (endret)

Fotomodell, naken, sort, hvitt, knall rosa.. whatever.. orker ikke å henge meg opp i hva gjestene har på seg..

Det er jo uansett vår dag og om noen vil slåss om oppmerksomheten, be my guest :ler::foto:

Endret av Christal
Skrevet

Jeg skal i bryllup om et par mnd til ei god venninne, tenkte å ha på meg en svart kjole med hvite sko og hvitt sjal til, er dette fyfy i bryllup?

Skrevet

Ta det helt med ro. Jeg skal ha sort kjole når jeg skal være forlover til våren. Har vist henne kjolen og alt hun sa var "den var fin på deg, nå blir vi fine" :)

Gjest Gjest_Tanja_*
Skrevet

Det lurer jeg også på..Hørtes litt spennende ut..

Skrevet

Det er en slags hatt - de er ganske vanlige i brylluper i England. Se f.eks. her for eksempler.

Skrevet

vi var valgt fargetema svart/hvitt når vi ska lgifte oss... både min og brudepikene sine kjoler er hvite med svarte detaljer.... forloveren min skal ha svart kjole og bordkort,invitasjoner,bordekorasjoner og kake er i svart/hvitt :D

jeg giftet meg for første gang i 2005 og hadde da rød brudekjole... liker å skille meg ut litt... og ikke bruke den helt ordinære hvite/krem brudekjolen......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...