Gå til innhold

Treningsbukse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er ute etter en treningsbukse/tights. Helst ganske tykt stoff sånn at ikke ujevnheter i rumpe/lår synes så godt ;) Den må puste godt ettersom jeg løper en del, og den skal gå nedenfor kneet. Helst ikke alt for dyr, er student. Og en lomme hadde ikke vært dumt :) Noen forslag? Er nike den beste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns både Carite og MXDC har veldig gode treningsklær.

Skrevet (endret)

Jeg er storfornøyd med min nike :) Men om stoffet er tykt nok til å skjule eventuelle ujevnheter vet jeg ikke, men direkte tynt er det i alle fall ikke. Det finner du jo uansett ut av dersom du prøver en i butikken. :)

Endret av Teriyaki
Skrevet

Jeg har en treningsbukse fra Nike. Den utvidet seg litt i vask, og er nå litt stor. Nå vet ikke jeg om dette er et problem bare med min nike bukse, eller med alle. Men er det et vanlig problem bør du kjøpe den så liten som mulig. Ellers er jeg veldig fornøyd med den :)

Ellers er jeg veldig fornøyd med treningsbuksene jeg har kjøpt fra SATS faktisk.

Skrevet
Jeg har en treningsbukse fra Nike. Den utvidet seg litt i vask, og er nå litt stor. Nå vet ikke jeg om dette er et problem bare med min nike bukse, eller med alle. Men er det et vanlig problem bør du kjøpe den så liten som mulig. Ellers er jeg veldig fornøyd med den :)

Ellers er jeg veldig fornøyd med treningsbuksene jeg har kjøpt fra SATS faktisk.

Dette har ikke skjedd med noen av mine..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...