Gå til innhold

ok, enda en av de tusen "jeg trenger råd" trådene..

Anbefalte innlegg

Gjest sølibata
Skrevet

Here goes..

27 år gammel jente, kun ligget med 2 andre gutter før, men det er 4 år siden sist jeg hadde sex. grunnen er at jeg er så forferdelig uerfaren og synes jeg har så stygg kropp, at jeg rett og slett ikke tør. Men jeg vil, å herreguuud jeg vil!! :( Men jaja tenker jeg bare..

Anyways, venninna mi har en kompis som jeg møtte nå for noen helger siden, og først synes jeg ikke han var noe annet enn snill. Ikke kjekk eller no heller, i mine øyne. Men etter å ha festet med han 2 helger nå, så har jeg begynt å like han mer og mer fordi han er så snill og vi er så på bølgelengde, at han liksom blir litt kjekk allikavæl! Skjønner du?

På vorsene så har han liksom "tulleprøvd" seg på noen replikker, og vi har bare ledd av det. Men nå sitter jeg her da, og begynner å få litt følelser for han.. Så håpet jeg at han kanskje tenkte det samme om meg, men når jeg har skrevet til han på facebook, så svarer han bare kort og ikke mer enn det.

.... :sukk: Samtidig vil jeg ikke bli forelska i han, men på samme tid vil jeg bli forelska også fordi det føles jo så godt. Kanskje jeg bare vil bli forelska i forelskelsen.. jeg vet ikke.

Og hva hvis at jeg prøver meg på han og vi ender opp med å rote, og så angrer jeg etterpå? Da blir det jo bare flaut å møtes på festene!

Fader heller.. 27 år og så uerfaren at jeg blir fjortis igjen!

Håper dere kan gi meg noen råd til hva å gjøre, vondt eller bra, blir glad for alle tilbakemeldinger.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Tine_*
Skrevet

Dersom det er kun du som tar initiativet på Facebook, og han bare svarer kort, er han nok ikke særlig interessert.

Skrevet

Du må ta mer initiativ? ;)

Den som intet våger intet vinner, sier ordtøkjet. Bra gjestenick, forresten :goodbye:

Skrevet

Det kan jo virke som om han er redd for å bli såret selv, da. Hvis du har ikke har tatt hans forsøk på alvor tidligere så synes jeg ikke at det er så rart om han er litt reservert nå. Men siden du er redd for at det å rote på fest kan bli ubehagelig og bare føre til at det blir flaut etterpå, går det ikke an å prøve å bli venner med ham først da? Og så se hvordan det utvikler seg? Det er ofte lettere å være uerfaren og med dårlig selvtillit når man faktisk kjenner og stoler på den man er sammen med. Men det gjelder jo bare om du faktisk er interessert i ham. :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...