Gå til innhold

ville han kysse meg?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Kan man se på en gutt om han vil kysse deg???

Jeg var på en date med en gutt før jul som jeg har kjent en stund, og som jeg liker kjempegodt! kjemien har alltid vært helt glimrende og etter en høst via internettet skulle vi endelig møtes!

Jeg var dritnervøs, men det gikk superbra syns jeg :)

Jeg virkelig følte at det nesten var litt gjennsidig svermeri hvis dere skjønner.... vi var ute å tuslet litt og jeg fikk en sånn sterk følelse av at han hadde lyst til å kysse meg.... kanksje det bare er den fantastiske utstrålingen i øynene hans som lurte meg??

Jeg vet jo at det er et absurd spørsmål egentlig, for det blir jo bare grublerier og vill gjetting....

Vel som dere sikkert skjønner så ble det ikke no kyss, og det var "helt greit":) men jeg bare blir så dritnyskjerrig....han sier ingen ting om hva han tenker vettu...han bare ser på deg og smiler lurt... magefølelsen min sier litt at han hadde lyst, men så tenker jeg jo og at jeg må skjerpe meg og get real:)men får så sterke vibber og følelser når jeg er sammen med denne gutten....det er nesten magisk! hva tror dere??? kan man stole på magefølelsen??

Skal foresten møte han igjen neste helg:D Gleder meg vilt :) vi skal ut på aketur:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Guest_*

Han ville nok kysse deg. Det virker som om du koste deg masse på daten, og siden dere skal møtes igjen så har han mest sannsynlig også kost seg. Han er sikkert tiltrukket av deg og vil kysse deg! Men han er kanskje sjenert, eller av den typen som venter litt. Og det er jo bare fint :)

Kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...