Gå til innhold

Første gang

Fremhevede innlegg

Gjest saraa21
Skrevet

Vet ikke om dette passet i "kropp og helse" eller "seksualitet"-forumet, men jeg postet det her :) bare å flytte hvis det skal under et annet forum.

Jeg er en jente på 21 som har noe på gang med en gutt på samme alder. I helgen skulle vi ha sex for første gang begge to, begge to var enige. Problemet var når han skulle inn i meg, fikk jeg kjempevondt. Vi måtte bare avslutte hele greia uten selve samleiet i det hele tatt, og jeg følte meg så skuffet og skyldig siden det ikke funket.

Det kjentes ikke ut som om dette var smerter knyttet opp mot første gang, jomfruhinne og alt det. Er uansett rimelig sikker på at jomfruhinnen er borte av andre årsaker. Dette var smerter som kom da han bare var cm inne i meg. Det var for det meste at det sved som var problemet. Har lest litt rundt på nettet, og håper for all del jeg ikke har fått vestibulitt. Det ville være så utrolig trist, selv om jeg vet at han er en type som er tålmodig og ville forstått hvis jeg hadde fått denne diagnosen. Men jeg har også lest litt om dette, og det er ikke noe jeg føler jeg kunne ha fått heller, for mange av det typiske kjennetegnene stemmer ikke for mitt vedkommende. Har aldri problemer med å få inn tampong (jeg bruker som oftest bind uansett, men det går an å få inn tampong uten at det gjør vondt), og har generelt ikke vondt der nede.

Lurer bare litt på hva det kan ha vært? Fikk kraftig mensen dagen etter, og brukte en helt forferdelig, gnagende truse hele den dagen før vi gikk til sengs. Var varm og klam, småstressa, og naturlig nok litt anspent. Vet bare ikke helt hva jeg skal gjøre. Vil jo gjerne ha sex. Vi skal nok prøve en gang til. Kan f.eks. glidemiddel e.l. funke?

Måtte bare få ut litt frustrasjon her, og blir glad hvis noen har noen tips til en stakkars, forelsket jente :):ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_janne_*
Skrevet

Jeg tipper at du ikke var helt våt nok eller at kanskje de indre kjønnsleppene ble med inn i kjeden. Viktig med ordentlig og langt forspill de første gangene til du er ordentlig våt. Lan han penetrere deg en stund med fingrene først, og hjelp han inn med penis ved å flytte på kjønnsleppene dine. Det er nok ikke noe alvorlig.

Skrevet

Hei!

For det første er jeg enig med deg over,viktig med forspill og være massemassevåt. evnt. kjøp glidemiddel (uansett hvor våt man er, er det alltid digg med litt glidemiddel). Jeg har hatt sex i en del år,og maaaange ganger, men får allikevel vondt inniblandt, og når vi skal "starte" er det ALDRI å bare "kjøre" den inn. Sånn er jeg :) Det som funker for meg, er

1) masse forspill og kos

2) evnt glidemiddel

3) ikke gå helt inn i førsten,men liksom ut og inn litt mer inn for hver gang, sånn alt blir vått liksom

4) knosentrer deg om å slappe av alle musklene og ikke vær redd!

Husk,viktigst av alt,at du stoler på han,at du føler det går i ditt tempo! Håper det går bra for dere:)

Gjest Gjest_smooth_*
Skrevet

ja, masse forspill er viktig, og ikke bare kjøre på, som det nevnes her =) i mitt tilfelle er typens ''organ'' stort, mens jeg er liten og trang =) en vond kombo det første minuttet av akten =) kan skrive under på at det var dritvondt første gangen, og jeg blødde fælt ! håper du finner utav det!

Skrevet

Tusen takk for svar:) Fikk også tips av en venninne om glidemiddel, så tror nok jeg skaffer meg det. Tror nok jeg rett og slett var for anspent og ikke våt nok den første gangen. Han er helt herlig, så jeg vil det skal funke :yvonne:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...