Gå til innhold

Slør

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er på jakt etter ett slør, men finner ikke sånn jeg vil ha. Vil att det skal være tyll, langt(lengre enn kjolen), festet med kam, flere lag men ikke sånn tripp trapp tre sko(skjønner). Vil att det skal stå litt opp bak, og virkelig synes!!Helst med diamanter, og inen kant. Klarer ikke å sy selv, så det er ikke noe forslag for meg.

En annen ting, kan man ha hvitt slør hvis man har kjole i Ivory?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt hvitt slør til ivory kjole er ikke pent, kjolen din vil se møkkete ut, noe jeg antar du ikke vil like....

Du kan bestille et slikt slør fra denne butikken i Danmark, de har utrolig masse flott!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Jeg fant ikke noe slør på denne siden jeg..............

Skrevet

Mulig du må ringe og be om katalog... Jeg var inne der i sommer og det er så utrolig mange fine slør der....

Med sølvkanter og gullkanter og krystaller og perler og broderier og lange og korte og alt mulig....

*drømme drømme*

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Jeg fant ikke noe slør på denne siden jeg..............

Gjest Snuppelure iil
Skrevet

Jeg hadde slør med glass og sølvperler både i kanten og rundt om. Langt var det også :-) Sløret ble bestilt fra leverandøren i London. Det tilhører St.Patrick kjolen 1638 ? fra 2002 den kjolen ble laget i 2001 og het da 675 ? og lages fortsatt. ( aner ikke hva den heter nå. ) Sjekk med Brudekjolen på Egertorget. De hadde sløret før.

Hva angår kam anbefaler jeg deg å droppe det. De bruder jeg har sett med kam i sløret mister sløret etter fotograferingen. Min frisør sydde sløret fast i en liten "ingrodd-rastaflette" under håroppsattsen. Da sitter sløret godt og PENT hele dagen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har tenkt å ha slør - langt, men tenkte at jeg skulle ha muligheten til å ta det av "utpå kvelden" (etter middag)?

Er dette helt feil, eller??

Kan kanskje bli litt vanskelig hvis det blir "sydd" fast i håret (skal ha oppsatt hår).....

Skrevet

Det finnes slør som blir sydd fast på en kam med borrelås, slik at du enkelt kan ta det av når du ønsker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...