trulta_ Skrevet 1. mai 2010 #1941 Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg skal bytte fastlege nå. Skal se om det er noen spennende å velge mellom da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #1942 Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg har vært kjempeheldig med mittt bytte (som jeg gjorde for mange år siden da vel og merke) Det er viktig å ha en bra lege. Jeg har bare sovet i dag, jeg.. Snakk om å være helt utslitt. Er ende ikke våken, så vurderer bare sove døgnet rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 1. mai 2010 #1943 Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg har bare sovet i dag, jeg.. Snakk om å være helt utslitt. Er ende ikke våken, så vurderer bare sove døgnet rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #1944 Del Skrevet 1. mai 2010 Er det om jeg sier at du blir nok ikke kvitt meg så lett? Noen som kan komme å lage litt mat til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 1. mai 2010 #1945 Del Skrevet 1. mai 2010 Er det om jeg sier at du blir nok ikke kvitt meg så lett? Pfft, jeg kan alltids logge av :gjeiper: Avslapningen går bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #1946 Del Skrevet 1. mai 2010 Logg av da Dette er da en KVINNEguide Har tatt en Det er en flott form for avslapning vil jeg si, nå er jeg tilbake på sofaen igjen. Kanskje jeg skulle slå på tv nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 1. mai 2010 #1947 Del Skrevet 1. mai 2010 Logg av da Dette er da en KVINNEguide Vi har alle en kvinnelig side, slik som dere har en rest av maskulinitet i dere også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #1948 Del Skrevet 1. mai 2010 Ikke så dum tanke det der, nei Jeg er på KG fordi jeg er for maskulin. Jeg er her for å lære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. mai 2010 #1949 Del Skrevet 2. mai 2010 Hvordan har helgen vært? Har du fått noe ut av den, eller har du bare sovet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #1950 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg har fått noe ut av helgen, og det er søvn. Og så har jeg vasket litt, tørket støv, vasket klær og tatt oppvaskmaskinen. Thats it, men er fornøyd med å kunne slappe av etter et så intensivt kurs i Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. mai 2010 #1951 Del Skrevet 2. mai 2010 Hvordan var kurset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #1952 Del Skrevet 2. mai 2010 Det var lange dager, men veldig innholdsrike. Så innholdsrike at vi fikk problemer med og gjennomføre alt. Og etter kursene så var vi ute og spiste på Eskalon? og neste dag på Boha? om jeg husker plassene rett. Det var kjempekoselig men også ganske tungt. Hele dagen gikk liksom til kurs og sosialt samvær. Det er godt at sambo har vært borte hele helga slik at jeg kan være en eremitt i et par dager, for det kan bli for mye av det gode med folk rundt seg hele tiden. Hvordan har din helg vært da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 2. mai 2010 #1953 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg er på KG fordi jeg er for maskulin. Jeg er her for å lære det er jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #1954 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Ikke helt usant altså Endret 2. mai 2010 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. mai 2010 #1955 Del Skrevet 2. mai 2010 Møtte du ikke The Kitten i Bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 2. mai 2010 #1956 Del Skrevet 2. mai 2010 Hmmm, jeg burde vel egentlig kalt dagboken min for manneguiden for å hjelpe piffy og tinkywinky. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #1957 Del Skrevet 3. mai 2010 Møtte du ikke The Kitten i Bergen? Nei, det var det ikke tid til for å si det sånn. Dessuten er det kanskje å drive å tulle med illusjonen om hverandre om vi møttes utenfor KG Hmmm, jeg burde vel egentlig kalt dagboken min for manneguiden for å hjelpe piffy og tinkywinky. Ja, det er ikke for sent og endre navnet på boken din Tid for på meg hvertfall, Trulta hvor er du? Det er 36.75 timer igjen til det er helg Det var ganske lenge det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. mai 2010 #1958 Del Skrevet 3. mai 2010 37 timer igjen her. Veldig lenge. trengs her!! Flaks at jeg satt den på tidligere, slik at den nå er klar til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #1959 Del Skrevet 3. mai 2010 Ser ikke noe fremgang i tid hos meg, den går bare så innmari sakte. God damn! Jeg må og skrive referat fra møtet vi hadde forrige mandag! Jeg føler jeg har så mye å gjøre, blir nesten litt oppgitt. Har t.o.m og blitt forespurt om å være verneombud. Dette har jeg utrolig lyst til, så har takket ja, men når det kommer til tid, så er det nesten sånn at jeg ikke har noe tid til det Dagens utblåsning. Trenger ny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. mai 2010 #1960 Del Skrevet 3. mai 2010 Hvis du har mye å gjøre, så går vel tiden fort? Jeg har ikke begynt nedtellinga ennå ettersom jeg har fri i dag. Begynner i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå