Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:tommelopp:

Jeg vurderer også å unne meg et bladabonnement i høst/vinter.. Kanskje Reiser og Ferie. Eller noe sånt? :vetikke:

Må se an gavene man får også. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, definitivt ;)

Er koselig å drømme seg bort i blad på høsten. Krølle seg opp i sofaen med et pledd og ha masse stearinlys.

Jeg digger høsten(sånn bortsett fra å tenke på at det er 9 mnd igjen til sommer sånn ca ;) )

Det er mye bra som skjer på jobb fremover!

Ser ut til at vi skal reise på en dagstur littegranne lengre sør i landet og så har vi satt oss et mål, og oppnår vi dette så får vi fri den 20. des! :hjerte:

Og ellers så har ene kollegaen min tatt initiativ til å ha en fredagsfest midt i september. Ute i rå natur! Dette blir digg!

Akkurat nå er jeg hjemme å forbereder et møte som jeg skal ha med noen av de ansatte på jobben på ettermiddagstid... trengte bare et lite avbrekk for å tenke på hvor fint jeg har det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Var min, men nå er det litt din også :ler:

Ah, godt med torsdag! Snart helg! (jada, jeg vet jeg vet.. alle vet at det snart er helg) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ute med jobben i går, dåååååårlig i dag. Lenge siden sist jeg har blitt så dårlig av alkohol. Lurer på om det kan være for at jeg tok smertestillende på formiddagen i går?

Uansett, usj!

Og jeg skal ut med noen venninner i dag. Lykke til meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å joda den kom seg! :ler: Og når mr. Piff lagde sjokoladefondant kl 12 på natta, hehe, så var dagen komplett allikevel. Det er leeenge siden jeg har vært så dårlig, og jeg drakk ikke så altfor masse heller? Jaja, glad jeg ikke dro ut i går hvertfall :fnise:

VI holder på med et litt spennende prosjekt for tiden, vi skal nemlig selge leiligheten. Og vi har visning førstkommende onsdag! Uten å ha noe å flytte til! Iiik! :ler: men håper jo uansett på å få solgt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å joda den kom seg! :ler: Og når mr. Piff lagde sjokoladefondant kl 12 på natta, hehe, så var dagen komplett allikevel.

...

Du må faen ikke slippe ham, noen gang! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp:

Han er ganske fantastisk, ja! :rodmer:

Der var jobbmandagen over! Jeg slet skikkelig i dag og jeg er så trøtt at jeg holder på å krepere. Er sånn sliiiiiten-sliiiiiiiten :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...