Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Eeeenig!!

Jeg jobber med et prosjekt på jobben for tida, så tiden går heldigvis veeeldig fort. Det blir sånn når ting er interessant! :nigo:

Og jeg har bestemt meg for å ta et kurs på BI til høsten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stilige greier!

Hva slags kurs skal du ta?

:hallo:

Hei forresten, det er ca 100 år siden sist eg var her, så nå tenkte jeg og titte innom en tur igjen.

:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Spennende!

Det er så utrolig mange spennende kurs og utdanninger nå for tiden. Skjønner godt at de som skal studere for første gang har problemer med å velge.

:) Håper du har en fin helg :klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilige greier!

Hva slags kurs skal du ta?

:hallo:

Hei forresten, det er ca 100 år siden sist eg var her, så nå tenkte jeg og titte innom en tur igjen.

:)

Hihi, ja det er en stund siden. Jeg er enda verre :(

Jeg tenkte å ta et spesialkurs på BI som heter; coaching, selvledelse og emosjonell intelligens.

Høres spennende ut!

Spennende!

Det er så utrolig mange spennende kurs og utdanninger nå for tiden. Skjønner godt at de som skal studere for første gang har problemer med å velge.

:) Håper du har en fin helg :klem:

Ja, jeg og.

Nå får jeg dekket dette gjennom sluttpakken fra den forrige jobben min, og må studere noe før fristen går ut :)

Koselig at dere er innom :klem: og god helg!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hogwash

Skulle til å ønske god helg, men innså til min forskrekkelse at det er mandag :redd:

I alle dager Al? Får du ikke med deg sånt?

:klemmer: til Piff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle til å ønske god helg, men innså til min forskrekkelse at det er mandag :redd:

Har gått på den smellen selv et par ganger, det er nitriste greier :opplyser:

Vi får ha en god uke hvertfall ;)

I alle dager Al? Får du ikke med deg sånt?

:klemmer: til Piff!

:klem:

Nå har jeg tørket støv og vasket gulvet. Fikk litt noia når jeg kom hjem fra jobb og det ikke lukta sånn som det burde. Sikkert matsølpla som burde vært tømt tidligere. Well, well nå lukter det i allefall grønnsåpe ooooveralt :nigo:

Ooooog, som om ikke det er nok. Så skal jeg ut å jogge i regnet når mr. Piff kommer hjem. Det var nå jeg skulle hatt face sånn at jeg kunne skrytt litt, men får ta det på KG i stedet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke lange turen på meg i går, kjenner tendens til vondt på forsiden av leggene og vet da erfaringsmessig at jeg må ta det litt med ro :jepp:

I morgen er det treningsdag med jobben pluss opplæring i forbindelse med fag. Det kan jeg like. Variasjon i jobben er bra :nigo:

Nå er jeg så trøtt at det er tre nanosekunder til jeg sovner av....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sov ikke, men gleder meg til om et par timer :lol:

Dro på visning i stedet, og det var latterlig :hoho:

Filleleilighet.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først å fremst var det to etasjer, men man måtte ut for å gå i mellom dem :roll:

Det var boder her og der og dårlige planløsninger OG sola går ned sånn fem om ettermiddagen og da skinner den ikke en gang på terrassen der! Såe: men den gikk for 2.9 mill!!!!

Skal ikke være mulig..

Jeg er forresten på førstesida i lokalavisa i dag :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

:hakeslepp: 2,9??! Ik! Herrefred! Og man må gå ut for å komme seg opp i andre etasje? :ler: Det høres utrolig ut! :hoho: De selger det utroligste!

Gratulerer! :blomst: Nå blir du kjendis :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Gruer meg til den dagen jeg selv skal kjøpe :redd: Kommer til å ende opp med et lite bøttekott med parkeringsmuligheter 2 mil unna :ler:

Yes! Jeg kjenner en kjendis! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...