Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer Mia!

Skrevet

Du raser jo bare videre du, :fnise:

Skrevet

Men man bør ikke levere noe om man ikke skal klage på noe? Eller har noe mer å føre opp der???????????

Jeg skal føre på kjøregodtgjørelse. Men egenandelen har blitt høyere i år.

Skrevet

Kan man føre opp om man har kjørt langt i arb.tiden og, eller er det bare "pendling" til og fra jobb det dreier seg om?

Skrevet

Nå er det :natti: på meg :):goodbye:

Skrevet

Kan man føre opp om man har kjørt langt i arb.tiden og, eller er det bare "pendling" til og fra jobb det dreier seg om?

Pendling til og fra.

Ser jeg min fra i fjor på alt inn? Altså det jeg forandret i fjor.

Skrevet

Tror ikke jeg har fått selvangivelsen i posten? Dvs. fikk jo den der hvor det står sånn ca. hvor mye jeg får tilbake på skatten..Var det alt? Den stemmer i alle fall..

Skrevet

Jeg tror det er alt, Teriyaki. Har ikke fått mer selv. :)

Hvorfor er det sånn at når man skal sove, så er noen ganger umulig å finne en god stilling, men når man våkner er alle stillinger man snur seg til fantastiske? :klø:

Skrevet

Hvorfor er det sånn at når man skal sove, så er noen ganger umulig å finne en god stilling, men når man våkner er alle stillinger man snur seg til fantastiske? :klø:

Godt spørsmål!

Skrevet

Je LYT dusje nå je ama.. :roll:

Skrevet

Pendling til og fra.

Ser jeg min fra i fjor på alt inn? Altså det jeg forandret i fjor.

Vet ikke? Har aldri hatt behov for å forandre. Jeg bruker bare skattekalkulatoren for å se hvor mye sambo skal ha av halvparten av rentefradragene, også leverer vi den bare/ ikke leverer vi den i det hele tatt.

Så enig! Derfor var det ganske godt å våkne i dag og bare snu seg i en annen stilling og sove videre! Fantastisk rett og slett. Skjedde et par ganger, og det er det "beste" med å være syk(på vei til å bli frisk).

Je LYT dusje nå je ama.. :roll:

What?? :klø:

God formiddag, jenter. Sambo var hjemme i matpausen og da spiste han opp siste rundstykket :snurt: så jeg har ikke spist frokost. Og siden jeg har halsebetennelse har jeg lite lyst å gå på butikken eller spise knekkebrød. (ja vet, to vidt forskjellige ting, men det er det som er mulighetene mine). Så jeg vasket like godt gulvet i hele leil :snurt:

Usj, må handle mat om litt.

Skrevet

:helen: !!

Nå har de endret "mine innlegg" ser jeg!

Skrevet (endret)

Kanskje man har mer ro i kroppen da? Men jeg sover som regel på magen. :) Funker som oftest det.

Hva har de endret med mine innlegg? Har ikke lagt merke til det.

I dag kjøpte jeg sånn mr. muscle duck. Sånn geledings du fester i doskålen, også blir det godlukt, i stedet for disse ekle dohengerene. Den var genial! :opplyser:

Endret av Teriyaki
Skrevet

:hallo:

Leser litt bare...

Lenge siden jeg har besøkt noen bøker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...