*appifany* Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #16704 Skrevet 22. februar 2012 Ja, marta m var en bruker Det går bare fint med meg Hva med dere da?!
mia83 Skrevet 22. februar 2012 #16705 Skrevet 22. februar 2012 Joda her er det litt bedre, så nå skal jeg straks ta meg et bad med hårkur og ansiktsmaske. Hva skal du i kveld?
*appifany* Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #16707 Skrevet 22. februar 2012 Jeg har vært å trent, handlet og vasket/ ryddet leil. Har så masse energi for tiden at det er litt nifst Nå er det sofaen resten av kvelden med gooooood samvittighet og muligens ei skive med noe godt pålegg
mia83 Skrevet 22. februar 2012 #16708 Skrevet 22. februar 2012 Jeg vil gjerne ha litt av energien din. Ja nå kan du slappe av med god samvittighet!
Gjest padawan Skrevet 22. februar 2012 #16709 Skrevet 22. februar 2012 jeg har gått tur i kveld og testet ut Endomondo. Bra program som anbefales.
*appifany* Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #16710 Skrevet 23. februar 2012 Ble en skive med kalkunkorv med pepper og det samme ble det til frokost gitt Nydelig nytt pålegg, anbefales ikke så verst usunt heller Nå er det tid for å dra på jobb Spre rundt meg med masse energi til alle
Gjest hogwash Skrevet 23. februar 2012 #16711 Skrevet 23. februar 2012 Håper du får en fin dag på jobb
*appifany* Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #16713 Skrevet 23. februar 2012 Endelig en normal dag uten overekstatisk lykkefølelse!! Begynner å ta på det her I dag har jeg tatt sol og handlet inn linser, telys og kevin murphy hårspray
mia83 Skrevet 23. februar 2012 #16714 Skrevet 23. februar 2012 Høres ut som en fin dag Det er deilig å ta sol
Kamikatze Skrevet 26. februar 2012 #16716 Skrevet 26. februar 2012 7,5 Dærsken, det var velvoksne leselinser, du! I dag hadde jeg en epifanisk opplevelse. Tidligere har jeg ikke skjønt hvorfor først italienere og oslofolk måtte tynne ut kaffen sin med melk, med og uten finurlige figurer. Men der står jeg søndagsmorran, like før klokka to, og nistirrer på verdens, der og da, treigeste mokkamaster... - Møkkamaster, tenkte jeg. Tanken var breddfull med vann, filterholderen breddfull med kaffe. Jeg var innhul og søvndrukken, og det samme var øynene mine, som stirret forventningsfult på den tjukke tjære som dannet seg i bunnen av glasskolben. Istedenfor å synes ulidelig synd på meg selv, slo en tanke ned i meg, som ved et lynnedslag. "Urk!" (Arkimedes må trolig også ha vært forskrekkelig kaffetørst, i sin tid?) Min underbevissthet fikk en åpenbarelse. Ved å helle en tredel med koffeingytje i koppen, og etterfylle med melk, kunne jeg nå tømme i meg livgivende dråper, mens jeg stadig vennligere innstilt besluttet å vente med å sparke til kaffetrakteren i ren frustrasjon. En vinn-vinn-situasjon. Jeg slapp brekningsfornemmelse av å tygge seig tjære, og skoldet tunge, og smaksløkene var likevel for lammet til å kjenne den emne latte-smaken. Innen jeg hadde tømt koppen, sto kaffen klar i muggen, som en glinsende svart kjempeperle, og kunne avnytes på normalt vis, for så å skremme bort tåken i mitt indre. God morgen! Ja, sola har kommet til deg også etterhvert, der borti? 1
*appifany* Skrevet 26. februar 2012 Forfatter #16717 Skrevet 26. februar 2012 For en fantastisk historie Kami!! Jeg har hatt en tildels tavel helg, fredagen var rolig og jeg og mr. Piff nøt roen fredagen, snøen, gode tv-serier og livet. Lørdagen dro vi til noen venner av oss of han drakk noen og jeg (bare hvit ) I dag har jeg vært ute med pusen og bygd snøhule, og de eeeeelsker når jeg er ute å styrer sammen med dem og det var fantastisk å stå ute i sola og kjenne den varme Etterhvert dro mr. Piff til et et lite tettsted utenfor Oslo på kurs som skal vare hele uka. Så her sitter jeg altså( og ikke har jeg tv siden canaldigitalboksen bare tok kvelden) og nyter stillheten igjen. Kjenner jeg kommer til å slite med å ha det sånn her hver ettermiddag i en uke
mia83 Skrevet 26. februar 2012 #16718 Skrevet 26. februar 2012 Litt godt å være alene hjemme også da Men en uke blir kanskje litt lenge. Jaja.. mer KG-tid da?
Gjest Katee Skrevet 26. februar 2012 #16719 Skrevet 26. februar 2012 Dærsken, det var velvoksne leselinser, du! Prøv å ha veslevoksne avstandslinser i den styrken du Eller, prøv å miste en av de Det er stas det!
*appifany* Skrevet 26. februar 2012 Forfatter #16720 Skrevet 26. februar 2012 Blir kanskje litt mer KGtid Nå derimot roper senga på meg(for det om jeg sov litt på sofaen i ettermiddag) Skal kikke på en serie eller lese en bok til jeg sovner God natt alle herlige skapninger
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå