Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du Piffy? Du er jo ikke ferdig med å fortelle oss om turen din i sommer. :arwen:

Jeg vil også høre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:vinke: Appi :kose:

Oi, fordeles det fett i tråden her altså :ler: Pass på så ikke rompa di blir for liten da Mia :nei:

*Titter på gladiator kroppen min* *Nope, beklager, ikke noe fett å avse her* :jolie::rulle:

Skrevet

Hvordan går det på ny jobb?!??!!!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Skrevet

:vinke:

Hvordan gikk det på jobb i dag?

Skrevet

Jeg tror hun likte seg såpass at hun ble igjen på jobben og nå ligger hun trygt og godt i soveposen sin på kontoret sitt og ser på TBBT på pcen sin. Og så har hun funnet Det hemmelige godteriskapet som står bortgjemt i guttegarderoben :arwen:

• Liker 1
Skrevet

Jeg trodde det var 1.februar du skulle begynne i ny jobb? :klo:

Skrevet

Jeg skulle inn å ønske deg lykke til i morgen, men begynte du i dag?!?

Skrevet

:vinke: Appi :kose:

Oi, fordeles det fett i tråden her altså :ler: Pass på så ikke rompa di blir for liten da Mia :nei:

*Titter på gladiator kroppen min* *Nope, beklager, ikke noe fett å avse her* :jolie::rulle:

Akkurat det er det ingen fare med Kristian. :fnise:

Hvordan gikk det i dag Piffy? :klem:

Skrevet

Jeg tror hun likte seg såpass at hun ble igjen på jobben og nå ligger hun trygt og godt i soveposen sin på kontoret sitt og ser på TBBT på pcen sin. Og så har hun funnet Det hemmelige godteriskapet som står bortgjemt i guttegarderoben :arwen:

Det tror jeg og...

Skrevet

Hvordan går det i ny jobb?? :nigo:

Skrevet

How went it in the new job? *sørvis for engelsk-aktig-språklige* :nigo:

Skrevet

Hihi, koselig å måtte lese noen sider i boken min.. Jobben er flott :nigo: og opplæringa er intens. Er trøtt og sliten og treninga i kveld ble avlyst(og godt er det egentlig).

Jeg har lagt litt om på både kosthold og trening. Har ikke hatt fokus på å gå ned i vekt, så har sikkert gått ned 10 kg på halvannet år, det er rolig nedgang det :fnise: men håper det er det som skal til for å bli der :)

Nå tror jeg at jeg må sove litt :klo: er ikke vant å stå opp tidlig og jobbe en hel dag :fnise:

Skal leite frem boka jeg noterte i i sommer, så loooooover jeg å skrive resten :jepp:

Skrevet

Ååååååååååhhh så bra at det går bra!!!!!!!! :jepp::klemmer:

Skrevet

:vinke: Appi! Så bra du trives på den nye jobben :kose:

Bra Mia :jolie::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...