Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

Fremhevede innlegg

Gjest padawan
Skrevet

unger sier jo mye dritt for å rakke ned på andre. du har jo egne barn og jeg regner med de også har fått noen kommentarer i barnehagen og/eller skolen?

du klarer det nok mia... iallefall så lenge du er tro mot trening og litt endring av kostholdet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min har ikke nevnt noe særlig om det nei. Han er faktisk en av de som er mest populær i klassen. :lol: Alle vil leke med han, og det er jeg kjempeglad for.

De er en meget sammensveiset gjeng også. Veldig godt klassemiljø. :jepp:

Men du har rett i at unger sier mye dritt til hverandre altså..

Ja jeg skal klare det jeg! har gått ned 2 av de 5 så.. ;)

Skrevet

Jeg tar gjerne de resterende 3, og fordeler de pent og pyntelig på strategiske steder :nigo:

Skrevet

:helen:

Ingen vektnedgang i helgen pga besøk og mye god mat... :vekt:

Men tar ikke det så høytidelig. Nå er hverdagen her igjen. :jepp:

Skrevet

Jeg tar gjerne de resterende 3, og fordeler de pent og pyntelig på strategiske steder :nigo:

Greit, hvis du tar 2 kg fra rumpa mi og 500 g fra hvert lår. :fnise:

Gjest padawan
Skrevet

skal vektreduksjoner være permament må en jo lære seg å leve med det og ta overgangen og vektreduksjonen gradvid. kun da vil det være varig. går en på kur og går ned raskt vil en raskt gå opp igjen når en går tilbake til å leve som før.

Skrevet

Greit, hvis du tar 2 kg fra rumpa mi og 500 g fra hvert lår. :fnise:

Give it to me baby :ler:

Skrevet

:hoppe: <--- jeg cyber-trener. Tror dere det funker?

:fnise:

Det funker helt sikkert kjempefint Al! :jepp:

skal vektreduksjoner være permament må en jo lære seg å leve med det og ta overgangen og vektreduksjonen gradvid. kun da vil det være varig. går en på kur og går ned raskt vil en raskt gå opp igjen når en går tilbake til å leve som før.

Ja sånne kurer har jeg ikke tro på i det lange løp. 2 kg på en måned synes jeg er nok, og har ikke tenkt å gå ned noe raskere enn det.

Skrevet

Du Piffy? Du er jo ikke ferdig med å fortelle oss om turen din i sommer. :arwen:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...