Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kom litt snø i dag tidlig hos oss.. selv om det var 3,5 varmegrader.. Men den la seg jo ikke da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett før det begynte å snø her, så jeg på gradstokken. Den viste 7 varmergrader!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her :snø: det om natten. Nå :snø: det ikke, det er 5 varmegrader ute. Men det er nok betydelig kaldere oppe i atmosfæren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg :dusje:

Så stolt. Tar på å gjøre noe i dag, kjenner jeg.. :sukk:

Endret av *appifany*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natt til søndag snødde det så mye at det la seg. Men det smeltet i løpet av dagen. Nå må da vinteren være over snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Den bikinien var fiiiin :nigo: Siden jeg har inntrykket av at du ikke er likblek og at du har mørkt hår?? så kanskje den sjøgrønne? Hvordan farger har du på øynene, Kitten?

Jeg er syk i dag, hjemme fra jobb og. Det er dritkjedelig det. :sol: ute og, bare sånn for å gni det inn. Jeg tror jeg skal dra meg avgårde på jobb imorgen uansett hvor syk jeg er...Har for mye å gjøre.

Føler jeg bare forfaller når jeg er syk, spiser alt usunn mat som er å oppedrive og trener ikke. DRITT. HATER å være syk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bikinien var fiiiin :nigo: Siden jeg har inntrykket av at du ikke er likblek og at du har mørkt hår?? så kanskje den sjøgrønne? Hvordan farger har du på øynene, Kitten?

Jeg er syk i dag, hjemme fra jobb og. Det er dritkjedelig det. :sol: ute og, bare sånn for å gni det inn. Jeg tror jeg skal dra meg avgårde på jobb imorgen uansett hvor syk jeg er...Har for mye å gjøre.

Føler jeg bare forfaller når jeg er syk, spiser alt usunn mat som er å oppedrive og trener ikke. DRITT. HATER å være syk!!!

:helen:

Er ikke likblek nei, litt brun nå, og blir vanligvis veldig brun om sommeren. Håret mitt er en mellomting mellom brunt og blondt (litt vanskelig å forklare) om sommeren blir det som regel ganske lyst. :opplyser: Øynene mine er blå, og kan se grønn ut av og til. :)

:troest: Ikke kjekt at du er syk. Det er :sol: her også nå, men det :snø: da jeg våknet.

God bedring :ninja: (vernedrakt) :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:helen:

Er ikke likblek nei, litt brun nå, og blir vanligvis veldig brun om sommeren. Håret mitt er en mellomting mellom brunt og blondt (litt vanskelig å forklare) om sommeren blir det som regel ganske lyst. :opplyser: Øynene mine er blå, og kan se grønn ut av og til. :)

:troest: Ikke kjekt at du er syk. Det er :sol: her også nå, men det :snø: da jeg våknet.

God bedring :ninja: (vernedrakt) :klemmer:

:fnise: bra du :ninja: for dette smitter tydeligvis. Sambo ringte akkurat, han var å blitt :forkjola:

Jeg tror du kanskje kler den sjøgrønne da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...