Gjest Katee Skrevet 30. januar 2012 #16361 Skrevet 30. januar 2012 Nei, gud bedre meg! Jeg skal bare sammen med noen venninner. Man må visst ikke melde seg inn der. Jeg har ikke helt troen Men, men, vi får se
Gjest padawan Skrevet 30. januar 2012 #16362 Skrevet 30. januar 2012 Hadde jeg vært så slank som deg hadde ikke jeg heller giddet å trene Gaby. jeg vil påstå at du har en relativt normal kropp.
mia83 Skrevet 30. januar 2012 #16363 Skrevet 30. januar 2012 Vi har jo ikke møttes Pad, så det vet du jo ikke.
Gjest Gaby Skrevet 30. januar 2012 #16364 Skrevet 30. januar 2012 Men jeg vet, og jeg er enig med Pad
mia83 Skrevet 30. januar 2012 #16365 Skrevet 30. januar 2012 Nei, gud bedre meg! Jeg skal bare sammen med noen venninner. Man må visst ikke melde seg inn der. Jeg har ikke helt troen Men, men, vi får se De fleste treningssentre har vel uansett sånn drop-in-system tror jeg. Hva skal dere på da? En gruppetime?
Gjest padawan Skrevet 30. januar 2012 #16366 Skrevet 30. januar 2012 (endret) Vi har jo ikke møttes Pad, så det vet du jo ikke. jeg så en del bilder av deg på Facebook i sin tid så jeg mener jeg har godt nok grunnlag for å si det. Endret 30. januar 2012 av padawan
mia83 Skrevet 30. januar 2012 #16367 Skrevet 30. januar 2012 Men jeg vet, og jeg er enig med Pad Skifte tema, skifte tema, skifte tema.
mia83 Skrevet 30. januar 2012 #16368 Skrevet 30. januar 2012 jeg så en del bilder av deg på Facebook i sin tid så jeg mener jeg har godt nok grunnlag for å si det. Jada joda... fint vær i dag??
Gjest Gaby Skrevet 30. januar 2012 #16369 Skrevet 30. januar 2012 (endret) Her er det -6,9 grader akkurat nå! Endret 30. januar 2012 av Gaby
Gjest padawan Skrevet 30. januar 2012 #16370 Skrevet 30. januar 2012 Jada joda... fint vær i dag?? litt kaldt men eller bra. nå begynner det å bli skikkelig, norsk vinter synes jeg. (du er en ganske søt jente mia så du må ikke la det dårlige selvbildet ditt ødelegge for deg selv)
Gjest Katee Skrevet 30. januar 2012 #16371 Skrevet 30. januar 2012 Jeg vet ikke hva vi skal jeg. Fikk bare beskjed om å bli med. Blir vel styrke og kondisjon, tenker jeg
mia83 Skrevet 30. januar 2012 #16372 Skrevet 30. januar 2012 litt kaldt men eller bra. nå begynner det å bli skikkelig, norsk vinter synes jeg. (du er en ganske søt jente mia så du må ikke la det dårlige selvbildet ditt ødelegge for deg selv) Jeg får vel takke for komplimentet da. Hadde ikke trodd jeg skulle høre det fra deg igjen men.. Selvbildet mitt ble ødelagt i barndommen så det kommer nok til å forbli slik dessverre. Men jeg synes ikke at jeg er konstant stygg da. Takk og lov for det. Har fortsatt absolutt evnen til å føle meg fin.
Gjest Katee Skrevet 30. januar 2012 #16373 Skrevet 30. januar 2012 NÅÅÅÅÅ er jeg på førstesiden sammen med dere, Mia og Piff
Gjest padawan Skrevet 30. januar 2012 #16374 Skrevet 30. januar 2012 har noen av dere gått noe særlig ned i vekt etter all treningen da? nå vet jeg vel strengt tatt ikke hvordan noen dere ser ut utenom mia men noen fått noen resultatet?
mia83 Skrevet 30. januar 2012 #16375 Skrevet 30. januar 2012 Jeg vet ikke hva vi skal jeg. Fikk bare beskjed om å bli med. Blir vel styrke og kondisjon, tenker jeg Styrke er skummelt synes jeg. Jeg er svak i armene. Men beinstyrken er visst ikke så verst.
mia83 Skrevet 30. januar 2012 #16376 Skrevet 30. januar 2012 har noen av dere gått noe særlig ned i vekt etter all treningen da? nå vet jeg vel strengt tatt ikke hvordan noen dere ser ut utenom mia men noen fått noen resultatet? Jeg har vel gått ned mer av å regulere matinntaket (må understreke at det er FORNUFTIG regulering av matinntaket da!) enn av å trene... Men jeg sier til meg selv at jeg går iallefall ikke OPP i vekt av å trene (med mindre man trener hard styrke da), så derfor gjør det jeg av og til.
mia83 Skrevet 30. januar 2012 #16377 Skrevet 30. januar 2012 NÅÅÅÅÅ er jeg på førstesiden sammen med dere, Mia og Piff På førstesiden?
Gjest padawan Skrevet 30. januar 2012 #16378 Skrevet 30. januar 2012 (endret) Jeg har vel gått ned mer av å regulere matinntaket (må understreke at det er FORNUFTIG regulering av matinntaket da!) enn av å trene... Men jeg sier til meg selv at jeg går iallefall ikke OPP i vekt av å trene (med mindre man trener hard styrke da), så derfor gjør det jeg av og til. jeg tror kombinasjonen av trening og endrete matvaner kan hjelpe stort. selv har jeg gått ned cirka 10 kilo siden i sommer. Jeg får vel takke for komplimentet da. Hadde ikke trodd jeg skulle høre det fra deg igjen men.. Selvbildet mitt ble ødelagt i barndommen så det kommer nok til å forbli slik dessverre. Men jeg synes ikke at jeg er konstant stygg da. Takk og lov for det. Har fortsatt absolutt evnen til å føle meg fin. selv om jeg reagerte slik jeg gjorde så endrer ikke det synet på hvordan du er. det var vel noen dårlig valgte ord som jeg overtolket en del. slik er det vel når en kun har det skriftlige medium å forholde seg til. selv om det hendte i barndomen - hvorfor skal det forfølge deg i det voksne livet ditt? bra du har evnen til å føle deg fin. hold mer på den tanken. Endret 30. januar 2012 av padawan
mia83 Skrevet 30. januar 2012 #16379 Skrevet 30. januar 2012 jeg tror kombinasjonen av trening og endrete matvaner kan hjelpe stort. selv har jeg gått ned cirka 10 kilo siden i sommer. selv om jeg reagerte slik jeg gjorde så endrer ikke det synet på hvordan du er. det var vel noen dårlig valgte ord som jeg overtolket en del. slik er det vel når en kun har det skriftlige medium å forholde seg til. selv om det hendte i barndomen - hvorfor skal det forfølge deg i det voksne livet ditt? bra du har evnen til å føle deg fin. hold mer på den tanken. 10 kilo?? Ikke dårlig!! Jeg vil ned 5 kg iallefall. Det har jeg vel sagt lenge men.. Nei du kan så si.. fikk høre at jeg var stygg da, så da regnet jeg jo med at det var sant..
Gjest Katee Skrevet 30. januar 2012 #16380 Skrevet 30. januar 2012 har noen av dere gått noe særlig ned i vekt etter all treningen da? nå vet jeg vel strengt tatt ikke hvordan noen dere ser ut utenom mia men noen fått noen resultatet? Jeg trener minimalt, men har gått ned snaue 10 kilo ved å legge om kostholdet totalt. Men jeg er altfor svak i armer og knær, rygg, nakke og skuldre, så jeg trenger å trene styrke Styrke er skummelt synes jeg. Jeg er svak i armene. Men beinstyrken er visst ikke så verst. Hvorfor syns du det? På førstesiden? Tidenes topp 20 postere selv om det hendte i barndomen - hvorfor skal det forfølge deg i det voksne livet ditt? bra du har evnen til å føle deg fin. hold mer på den tanken. Noen ganger blir ting en "sannhet" om man får det kakket inn i hodet hver dag gjennom barndommen. Andre ganger ønsker man ikke føle seg fin som en del av en forsvarstaktikk. Jeg sier ikke at du føler det sånn, Mia, altså Jeg vet ihvertfall for min egen del at det har vært lettere å føle seg stygg enn fin i noen perioder i livet Men Mia er skjønn!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå