Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, gud bedre meg! Jeg skal bare sammen med noen venninner. Man må visst ikke melde seg inn der.

Jeg har ikke helt troen :fnise: Men, men, vi får se

Videoannonse
Annonse
Gjest padawan
Skrevet

Hadde jeg vært så slank som deg hadde ikke jeg heller giddet å trene Gaby. :fnise:

jeg vil påstå at du har en relativt normal kropp.

Skrevet

Vi har jo ikke møttes Pad, så det vet du jo ikke. ;)

Skrevet

Nei, gud bedre meg! Jeg skal bare sammen med noen venninner. Man må visst ikke melde seg inn der.

Jeg har ikke helt troen :fnise: Men, men, vi får se

De fleste treningssentre har vel uansett sånn drop-in-system tror jeg. Hva skal dere på da? En gruppetime?

Gjest padawan
Skrevet (endret)

Vi har jo ikke møttes Pad, så det vet du jo ikke. ;)

jeg så en del bilder av deg på Facebook i sin tid så jeg mener jeg har godt nok grunnlag for å si det.

Endret av padawan
Skrevet

Men jeg vet, og jeg er enig med Pad :opplyser:

Skifte tema, skifte tema, skifte tema. :jolie:

Skrevet

jeg så en del bilder av deg på Facebook i sin tid så jeg mener jeg har godt nok grunnlag for å si det.

Jada joda... fint vær i dag?? :plystre:

Skrevet (endret)

Her er det -6,9 grader akkurat nå! :fryser:

Endret av Gaby
Gjest padawan
Skrevet

Jada joda... fint vær i dag?? :plystre:

litt kaldt men eller bra. nå begynner det å bli skikkelig, norsk vinter synes jeg.

(du er en ganske søt jente mia så du må ikke la det dårlige selvbildet ditt ødelegge for deg selv)

Skrevet

Jeg vet ikke hva vi skal jeg. Fikk bare beskjed om å bli med. Blir vel styrke og kondisjon, tenker jeg :)

:redd:

Skrevet

litt kaldt men eller bra. nå begynner det å bli skikkelig, norsk vinter synes jeg.

(du er en ganske søt jente mia så du må ikke la det dårlige selvbildet ditt ødelegge for deg selv)

Jeg får vel takke for komplimentet da. :helen::)

Hadde ikke trodd jeg skulle høre det fra deg igjen men..

Selvbildet mitt ble ødelagt i barndommen så det kommer nok til å forbli slik dessverre.

Men jeg synes ikke at jeg er konstant stygg da. Takk og lov for det. Har fortsatt absolutt evnen til å føle meg fin. :jepp:

Skrevet

NÅÅÅÅÅ er jeg på førstesiden sammen med dere, Mia og Piff :nigo:

Gjest padawan
Skrevet

har noen av dere gått noe særlig ned i vekt etter all treningen da? nå vet jeg vel strengt tatt ikke hvordan noen dere ser ut utenom mia men noen fått noen resultatet?

Skrevet

Jeg vet ikke hva vi skal jeg. Fikk bare beskjed om å bli med. Blir vel styrke og kondisjon, tenker jeg :)

:redd:

Styrke er skummelt synes jeg. Jeg er svak i armene. Men beinstyrken er visst ikke så verst. :)

Skrevet

har noen av dere gått noe særlig ned i vekt etter all treningen da? nå vet jeg vel strengt tatt ikke hvordan noen dere ser ut utenom mia men noen fått noen resultatet?

Jeg har vel gått ned mer av å regulere matinntaket (må understreke at det er FORNUFTIG regulering av matinntaket da!) enn av å trene... Men jeg sier til meg selv at jeg går iallefall ikke OPP i vekt av å trene (med mindre man trener hard styrke da), så derfor gjør det jeg av og til.

Skrevet

NÅÅÅÅÅ er jeg på førstesiden sammen med dere, Mia og Piff :nigo:

På førstesiden? :redd:

Gjest padawan
Skrevet (endret)

Jeg har vel gått ned mer av å regulere matinntaket (må understreke at det er FORNUFTIG regulering av matinntaket da!) enn av å trene... Men jeg sier til meg selv at jeg går iallefall ikke OPP i vekt av å trene (med mindre man trener hard styrke da), så derfor gjør det jeg av og til.

jeg tror kombinasjonen av trening og endrete matvaner kan hjelpe stort. selv har jeg gått ned cirka 10 kilo siden i sommer.

Jeg får vel takke for komplimentet da. :helen::)

Hadde ikke trodd jeg skulle høre det fra deg igjen men..

Selvbildet mitt ble ødelagt i barndommen så det kommer nok til å forbli slik dessverre.

Men jeg synes ikke at jeg er konstant stygg da. Takk og lov for det. Har fortsatt absolutt evnen til å føle meg fin. :jepp:

selv om jeg reagerte slik jeg gjorde så endrer ikke det synet på hvordan du er. det var vel noen dårlig valgte ord som jeg overtolket en del. slik er det vel når en kun har det skriftlige medium å forholde seg til.

selv om det hendte i barndomen - hvorfor skal det forfølge deg i det voksne livet ditt? bra du har evnen til å føle deg fin. hold mer på den tanken. :kose:

Endret av padawan
Skrevet

jeg tror kombinasjonen av trening og endrete matvaner kan hjelpe stort. selv har jeg gått ned cirka 10 kilo siden i sommer.

selv om jeg reagerte slik jeg gjorde så endrer ikke det synet på hvordan du er. det var vel noen dårlig valgte ord som jeg overtolket en del. slik er det vel når en kun har det skriftlige medium å forholde seg til.

selv om det hendte i barndomen - hvorfor skal det forfølge deg i det voksne livet ditt? bra du har evnen til å føle deg fin. hold mer på den tanken. :kose:

10 kilo?? Ikke dårlig!! :klappe: Jeg vil ned 5 kg iallefall. Det har jeg vel sagt lenge men.. :lol:

Nei du kan så si.. fikk høre at jeg var stygg da, så da regnet jeg jo med at det var sant..

Skrevet

Jeg trener minimalt, men har gått ned snaue 10 kilo ved å legge om kostholdet totalt. Men jeg er altfor svak i armer og knær, rygg, nakke og skuldre, så jeg trenger å trene styrke

Styrke er skummelt synes jeg. Jeg er svak i armene. Men beinstyrken er visst ikke så verst. :)

Hvorfor syns du det? :)

På førstesiden? :redd:

Tidenes topp 20 postere

:nigo:

selv om det hendte i barndomen - hvorfor skal det forfølge deg i det voksne livet ditt? bra du har evnen til å føle deg fin. hold mer på den tanken.

Noen ganger blir ting en "sannhet" om man får det kakket inn i hodet hver dag gjennom barndommen. Andre ganger ønsker man ikke føle seg fin som en del av en forsvarstaktikk. Jeg sier ikke at du føler det sånn, Mia, altså :opplyser:

Jeg vet ihvertfall for min egen del at det har vært lettere å føle seg stygg enn fin i noen perioder i livet :vetikke:

Men Mia er skjønn! :kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...