mia83 Skrevet 16. april 2010 #1601 Del Skrevet 16. april 2010 Uffda.. men det er ikke noe godt å jobbe når man egentlig er syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 16. april 2010 Forfatter #1602 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Nå har jeg vært å Merker at jeg gleder meg til å komme hjem i dag 3 timer igjen Endret 16. april 2010 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 16. april 2010 #1603 Del Skrevet 16. april 2010 2 t og 45 min igjen.. lenge det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 16. april 2010 Forfatter #1604 Del Skrevet 16. april 2010 1 time og 35 min igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 16. april 2010 #1605 Del Skrevet 16. april 2010 118 minutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 16. april 2010 #1606 Del Skrevet 16. april 2010 0 minutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 16. april 2010 #1607 Del Skrevet 16. april 2010 Nå er det helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 16. april 2010 Forfatter #1608 Del Skrevet 16. april 2010 Nå er det helg dere! Nå jeg kom hjem fra jobb så var jeg ganske så lykkelig ser dere Så jeg skiftet på senga, rista matta, vasket badet, støvsugde hele leil, satt på en maskin med sengetøy, satt på oppvaskmaskinen, vasket komfyren og hele kjøkkenet, tørket støv, brettet sammen klær osv. Så nå er det skinnende rent til bursdagen til sambo i morgen. Hadde det ikke vært for det så hadde jeg ikke orket siden jeg er syyyyk. *synes synd på meg selv* Sitter i sofakroken med PC på fanget og liker livet akkurat nå. Det er helg. Det er helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 16. april 2010 #1609 Del Skrevet 16. april 2010 Fyf :dåne: Snurre sprett sier nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. april 2010 #1610 Del Skrevet 16. april 2010 Ha'kke gjort en dritt idag jeg. Hva skal du servere i bursdagen? Vi skal ha bursdagsfeiring på søndag siden Mannen fyller år p onsdag. Her tror jeg det blir (litt for) tradisjonelt; Bløtkake og brownies! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 16. april 2010 #1611 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) God helg! Det er bra deilig det. I morgen blir det party! Gleder meg kjempemasse! Får treffe folk jeg ikke har sett på lenge!!! Er du frisk nå? Endret 16. april 2010 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 16. april 2010 #1612 Del Skrevet 16. april 2010 Gøy med party! Jeg har akkurat vært på lønningspils og bowling med 4 trivelige kolleger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 17. april 2010 Forfatter #1613 Del Skrevet 17. april 2010 I dag skal jeg bake kake, kryss i taket, baker ikke så ofte. Får lillesøsteren til sambo til å komme å hjelpe meg. Detetter skal vi ut å spise å så skal vi på kino Og om vi er i form så stikker vi ut en liten tur på byen Er ikke frisk nei, men har bestemt meg; skal ikke legge meg ned å være syk og se hvordan det fungerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 17. april 2010 #1614 Del Skrevet 17. april 2010 Hva slags kake skal dere bake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. april 2010 #1615 Del Skrevet 17. april 2010 Høres herlig ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. april 2010 Forfatter #1616 Del Skrevet 18. april 2010 Vi bakte firkløverkake Og den var riktig god, om jeg må si det selv. Nå gjorde hans lillesøster det meste av jobben da Nå holder jeg på å lete noe sinnsykt etter neglefila mi. Det er utrooolig irriterende å ikke finne den når jeg har så stort behov for den! Halve neglen på tommelen er knekt Fremdeles like syk, om jeg ikke blir urovekkende frisk i dag, så kan jeg ikke dra på jobb i morgen Dritkjipt! og den 27. skulle jo vi til Bergen. Lurer på om det er i faresonen mtp asken. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. april 2010 #1617 Del Skrevet 18. april 2010 Sender deg litt av immunforsvaret mitt til deg! Har masse til overs. Får jammen håpe det Bergen ikke blir avlyst da! Kjedelig om det skulle skje. Har du en fin søndag? Jeg har forresten aldri spist firkløverkake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. april 2010 #1618 Del Skrevet 18. april 2010 Du kan få litt av immunforsvaret mitt også. Du kan få låne neglefilen min også, eller har du funnet din? Jeg skal ordne neglene mine senere i dag og ta fransk manikyr. med overstått til din samboer! X for at du kommer deg til Bergen, og ikke blir hindret av asken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. april 2010 #1619 Del Skrevet 18. april 2010 Ordner du neglene dine selv The Kitten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. april 2010 Forfatter #1620 Del Skrevet 18. april 2010 Sender deg litt av immunforsvaret mitt til deg! Har masse til overs. Får jammen håpe det Bergen ikke blir avlyst da! Kjedelig om det skulle skje. Har du en fin søndag? Jeg har forresten aldri spist firkløverkake. Tar gjerne i mot litt av immunforsvaret, hvertfall når det kommer til halsen. Det er alltid mandlene som setter det hele i gang. De blir betent, kroppen min setter i gang litt feber for å fjerne dritten, og jeg, Piffy, er en uskyldig passasjer og offer for det som skjer i kroppen min Du kan få litt av immunforsvaret mitt også. Du kan få låne neglefilen min også, eller har du funnet din? Jeg skal ordne neglene mine senere i dag og ta fransk manikyr. med overstått til din samboer! X for at du kommer deg til Bergen, og ikke blir hindret av asken. Har ikke funnet den enda, mistenker den ene pusen. Har prøvd å spørre han, men han sitter bare å ser dumt på meg før han begynner å male. Irriterende Vil på tur til Bergen, for her er det bare :snø: :snø: og :snø: !!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå