Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I morgen skal vi feire bursdag til lillesøsteren til mr. Piff, som minner meg på om at vi må kjøpe gave i morgen!

Og så skal vi kanskje på kino på søndag med de vi var i USA sammen med :)

Ellers blir det vel bare til å sløve på sofaen og la kroppen komme seg etter all treningen. Er støl :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"the girl with the dragon tattoo"

Ikke mitt førstevalg siden jeg har lest bøkern og sett filmen på svensk allerede, men men. Koselig likevel :)

Er kalkun som er på middagsplanen hvertfall :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det den amerikanske versjonen? Danny Craig, er det ikke, som spiller? :popcorn: Hm, lurer på hvordan den er i forhold til den originale

Kalkun ftw!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I tillegg har jeg shoppet litt i dag :sjenert: Har brukt mye penger :redd: men det er jo lurt å ha nye jobbklær i den nye jobben ;)

Egentlig ikke, mamma sa at jeg trengte jo ikke nye klær for min nye arbeidsplass, for dem hadde jo ikke sett noen av mine klær fra før :fnise:

Kjøpte meg noen nye plagg jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det den amerikanske versjonen? Danny Craig, er det ikke, som spiller? :popcorn: Hm, lurer på hvordan den er i forhold til den originale

Kalkun ftw!

:jepp:

Tiden får vise :fnise:

Egentlig ikke, mamma sa at jeg trengte jo ikke nye klær for min nye arbeidsplass, for dem hadde jo ikke sett noen av mine klær fra før :fnise:

Kjøpte meg noen nye plagg jeg også.

Hihi, høres ut som min mamma :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*tar en piruett*

Gratulerer med nye briller også! Er skikkelig treging jeg!!! :fnise:

De høres fine ut! :jepp:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg kjenner at egentlig så er jeg jo enig, men så er jeg ikke det alikevel :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, de har nok rett, men det har du og. Det ER gøy med noe nytt :jepp:

Og lørdager ER herlige!

Nå er bursdagsgave og vin i gjestegave innkjøpt, og jeg skal snart i dusjen :) Middag klokka 18 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk: Uff, hun har jo rett, men det vil jeg egentlig ikke innrømme :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...