Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

:hjerte:

Jeg har for mange kosedyr, skulle tro jeg hadde vokst det av meg :sjenert:

Men hvem har hjerte til å pakke bort Yoda, som jeg har fått av :mrgreen: eller selen(Seline ;) ) som jeg har fått av gudungen min f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan få min ikke i jobb... Men hvis jeg skal ha din vil jeg ha kropp som funker :sjenert:

JEGVILÅSSÅHAJOBB!!!! :sukk:

Skjønner godt at du vil ha en fungerende kropp ja! :kose:

Jeg vil ha råd til å bare jobbe når jeg selv vil jeg.. Maybe in my next life..

Men lønna i dag var ganske motiverende da :lur:

Håper bedøvelsen har gått ut nå Piffy! :klem:

Mye som gjenstår hos tannlegen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hopp ;) og hurra for bamser! :fnise:

Hva teller du ned til, mia? :)

Bedøvelsen er gått ut og nå kjenner jeg at jeg har bitt meg i munnviken :daane: Når biter man seg der og ikke minst; hvordan klarer man det?!

Jeg har to "kosmetiske" fyllinger som skal byttes fra amalgam(sølv) til hvit. Dette skal jeg gjøre tirsdag :)

Og takk for 800siders gratulasjoner!!

Det har vært en ganske produktiv dag i dag :)

Gikk til byen halv ti, var hos tannlegen fra 10-11(kostet meg 2500kr), gikk hjem. Slappet litt av og gjorde litt huslige sysler. Så spiste vi burger til middag :jepp: og når naboen ringte for å høre om jeg ble med på tur med han og hunden, så sa jeg ikke nei takk til det. Nå sitter jeg her blåfrossen og :mrgreen: så bare rart på meg når jeg sa: ta meg på lårene, ta meg på lårene :ler: Jeg var kald.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Det er deilig å gå tur når det er iskaldt ute. :jepp:

Vi har fått eksamensresultatene våre. Jeg fikk en C (i fransk geografi og sivilisasjon). Skal ikke påstå at det er en ufattelig bra karakter, men med tanke på at jeg ikke leste til eksamen i det hele tatt, så er jeg rimelig fornøyd.

Hun ene i klassen er veldig misfornøyd med sin karakter, hun fikk E, og det er jo ikke en god karakter. Jeg skjønner jo at det er kjipt, for hun har jobbet hardt med stoffet. Var det slemt av meg å si at det ikke handler om hvor mye man jobber i forkant, men hvordan man presterer på eksamen? Det glapp liksom bare ut. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg teller ned til 1. mai bare ;) Da må det vel ha blitt vår! :fnise:

Men det er ikke noe spesielt som skjer den dagen. Jeg jobber faktisk.. Men det er jo gode penger å få da :lur:

Høres ut som en fin dag! :klem: Bortsett fra tannlegen da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...