Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godt nyttår til deg og ;) ( vet ikke om jeg har sagt det i boka di, men håper det :jepp: )

Brilene er dansk design, men de kledde meg så bra at jeg brydde meg ikke. Og ikke om prisen heller tydeligvis :sjenert:

Men skal si fra når glassene er slipt :jepp: Har -2.25 og -1.75 på øynene, men tok de med sånn superbehandling, hva nå enn det er :fnise: Tror jeg av og til er drømmekunden, de som bare sier: ja, kun det beste :ler: Selg, selg, selg :ler:

Blir sånn etter å ha vært selger selv tror jeg :jepp:

Høres ut som om halve KG skal til tannlegen og lykke til til oss alle :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du virkelig en drømmekunde :jepp: Vi elsker sånne som deg, som stoler på våre anbefalinger :hoppendeglad:

:)

Takk for lykkeønskning! :blomst: Jeg skal også til tannlegen om en liten stund :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Al, du har snart 23 000 innlegg :strix::hoppendeglad:

Jeg har lastet ned Nike Training Club på padden, og i dag var første treningsøkt med den(pleier egentlig sjelden å skrive når jeg trener, men i dag må jeg) for her sitter jeg så sliten som det er leeenge siden jeg har vært, og jeg anser meg selv som ganske godt trent :sjenert:

Beina mine skjelver etter "cardio surge" i kun 45 min, men det var 45 min I ETT SETT !!! trodde jeg skulle dø, og noen av øvelsene klarte jeg ikke gjennomføre pga beina mine gav etter.

Anbefaler den til alle som kan og vil. Var maaasse forskjellige programmer og tidsintervaller der, og i følge den splitternye og godt kalibrerte pulsklokka mi så forbrant jeg 600 kcal :nigo:

I tillegg er leil (nesten) klar til helg, har bare å støvsuge og legge på senga og dette er gjort til :mrgreen: kommer hjem kl 16.

Godt med "ferie" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

You, crazy girl :redd: Kan du trene litt for meg også? :) Jeg vil ha 25.000 innlegg sånn at jeg slipper den teite statusen :snurt: Men du får 25' før meg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig at det er en skikkelig teit status :klaske:

:fnise: Er ikke lenge før jeg har 25 000 :lol:

Nå har vi handlet middag til hele helga, leil er skinnende ren og det er stearinlys ooooveralt. Pluss at det er no som lukter godt og jeg aner ikke hva det er :fnise:

Helg :hjerte:

:vinke: til alle!!

Skal forresten kjøpe et skoskap til :sjenert::ler:

Cooooooockies!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Betyr bare at du ikke kakler så masse beiben ;) som semper phi sa så fint til meg her om dagen; at ca 95% er spam :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...