Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg drikker brus altfor ofte til at jeg kan drikke vanlig brus. Da kommer jeg til å rulle avgårde. :sukk: Nøyer meg med pepsi max. :sukk:

:fnise:

Another day at work!! Bare åtte timer og et kvarter til jeg er ferdig for dagen. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det :snø: i dag. :trampe:

Skrevet

:hakeslepp:

Uffa, her holder den heldigvis på å forsvinner, men fortsatt en del igjen. Det regnet litt når jeg kjørte på jobb i dag.

Når skal du ha sommerferie?

Midten av juli? ukenr?

I dag skal jeg på aerobic, gleder meg. Liker den timen, flink instruktør.

Skrevet

Hæææ, har dere fortsatt snø? :klemmer:

(hilsen Tutta Løvensvans/Haris Pilton i ny forpakning)

Skrevet

:hakeslepp:

Uffa, her holder den heldigvis på å forsvinner, men fortsatt en del igjen. Det regnet litt når jeg kjørte på jobb i dag.

Når skal du ha sommerferie?

Midten av juli? ukenr?

I dag skal jeg på aerobic, gleder meg. Liker den timen, flink instruktør.

JA, våknet i dag etter å ha vært bortskjemt med vårvær i noen uker til forferdelige mengder :snø: Det bare laver ned :sukk: Ser ikke fjellene rundt så :snø: det :(

Har ferie i uke 28, 29, 30 og 31. (sikkert :snø: her enda) :trampe:

Hæææ, har dere fortsatt snø? :klemmer:

(hilsen Tutta Løvensvans/Haris Pilton i ny forpakning)

:velkommen:

Ja, her :snø: det så det holder. Er rimelig oppgitt akkurat nå! Skjønner ikke at det skal være mulig. Er tross alt 2,5 VARMEgrader her nå!

Skrevet

Jeg vil ikke på jobb i dag. :sukk:

Skrevet

Ikke?

Hvorfor ikke?

Skrevet

Jeg vil ikke på jobb i dag. :sukk:

:hug:

Håper han kjekke securitas karen kommer innom i dag da.

Skrevet

:fnise:

Another day at work!! Bare åtte timer og et kvarter til jeg er ferdig for dagen. :)

Hva jobber du med? :arwen:

Det :snø: i dag. :trampe:

:hakeslepp::troest:

Skrevet

Ja, her :snø: det så det holder. Er rimelig oppgitt akkurat nå! Skjønner ikke at det skal være mulig. Er tross alt 2,5 VARMEgrader her nå!

Wow.

Her er det nesten sommer i dag, det var for varmt til å ha på meg genser ute faktisk.

Skrevet

Her er det nordavind så det blåser kaldt. Men all snøen er borte vekk! :nigo: Herlig!

Skrevet

Hva jobber du med? :arwen:

:hakeslepp::troest:

Jeg jobber som butikkselger for øyeblikket. Har tatt et friår, men til høsten skal jeg begynne på sykepleierutdanningen! :) Det blir godt, for nå er jeg lei av 9-17-jobben min.

Her har det sluddet litt i dag, men ikke direkte snødd. Det er bare veiern, men fortsatt snø/is på stiene. Har heller ikke sett årets første hestehov enda.

Gleder meg til det blir skikelig, skikkelig vår!

Skrevet

Jeg jobber som butikkselger for øyeblikket. Har tatt et friår, men til høsten skal jeg begynne på sykepleierutdanningen! :) Det blir godt, for nå er jeg lei av 9-17-jobben min.

Her har det sluddet litt i dag, men ikke direkte snødd. Det er bare veiern, men fortsatt snø/is på stiene. Har heller ikke sett årets første hestehov enda.

Gleder meg til det blir skikelig, skikkelig vår!

Okay. :)

Kjenner flere sykepleiere, fint yrke det virker det som. :Nikke: Omsorgstypen du da? ;)

Skrevet

Okay. :)

Kjenner flere sykepleiere, fint yrke det virker det som. :Nikke: Omsorgstypen du da? ;)

Ja, til de grader. =) Men jeg sikter ikke mot noe sykehjem eller noe sånt. Går nok for prematuravdelingen og deretter viderutdanne meg til jordmor. :)

Skrevet

Det høres jo kjempespennende ut! Det er sikkert helt topp å være jordmor! Selv kunne jeg ikke vært det pga alt blodet..

Skrevet

Ei venninne av meg vurderer å bli jordmor. :opplyser: Det er sikkert et kjempefint yrke. :jepp:

Skrevet

Ei venninne av meg også. Helsesøster eller jordmor

Skrevet (endret)

Ja, til de grader. =) Men jeg sikter ikke mot noe sykehjem eller noe sånt. Går nok for prematuravdelingen og deretter viderutdanne meg til jordmor. :)

:tommelopp: Sikkert kjempespennende og givende! Mente ikke med omsorgstype at du "bare" skulle passe på eldre folk altså. Men bra sykepleiere, uansett hva de driver med, er - etter min mening og erfaring - sånne varme gode folk,altså omsorgsfolk. ;)

Endret av kristian82
Skrevet

Heia alle. Her :snø: det fremdeles :sukk: *oppgitt* Var liksom litt mentalt forberedt på vår, men neida. *slag i trynet* Men når jeg er bosatt her nord, så føler jeg at jeg ikke kan klage. Har jo valgt dette selv :vetikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...