Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:ler:

Nå har jeg vært i bursdag hos min far :nigo: Har spist verdens beste gulrotkake og vært med familien! Det har altså vært så koselig, men det har og betydd at jeg ikke har spist noe annet en sukker i dag :sjokk: og har nå ganske så vondt i hodet.

Må få i meg noe mat, og så kanskje jeg køyer? Lese litt :) Roe meg ned før jeg tar helg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært i bursdag hos min far :nigo: Har spist verdens beste gulrotkake og vært med familien! Det har altså vært så koselig, men det har og betydd at jeg ikke har spist noe annet en sukker i dag :sjokk: og har nå ganske så vondt i hodet.

Må få i meg noe mat, og så kanskje jeg køyer? Lese litt :) Roe meg ned før jeg tar helg :ler:

Heihei!

Er det bursdag så er det bursdag! Er alltid koslig å være sammen med familien. Selv om jeg ikke er det så ofte som jeg kanskje burde (har en utrolig travel hverdag føler jeg), så er det alltid like fint å være med dem. Verdsetter familietid mye mer nå enn jeg gjorde for bare to-tre år siden.

Jeg sitter her med en muffins ved siden av meg som jeg har drømt om å spise i mange dager. Men akkurat nå er det mer det at jeg har kjøpt den så må derfor spise den enn at jeg faktisk VIL ha den som gjør av jeg evt. velger å spise den. ????

Edit: Nå har jeg spist den! :opplyser:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Kjenner meg så igjen i den tankegangen der. Jeg hadde jo faktisk ikke tenkt på den muffinsen om jeg ikke hadde kjøpt den. Egentlig ganske latterlig hele greia :ler: Godt å høre at det ikke bare er meg da :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Kjenner meg så igjen i den tankegangen der. Jeg hadde jo faktisk ikke tenkt på den muffinsen om jeg ikke hadde kjøpt den. Egentlig ganske latterlig hele greia :ler: Godt å høre at det ikke bare er meg da :fnise:

Hehe, ja ikke sant! Vet jeg at det er i huset så er det umulig å la være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du kan spare den til i morgen, for da er det helg ;O

Men jeg har allerede spist den! :sjenert: Men det går bra, har vært i masse aktivitet de siste mange dagene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lyst, har du lov har jeg hørt. ;)

Ja, man må jo få lov til å unne seg litt av og til. Har vært så sliten denne uken tross alt at det var litt godt.

God tur og god natt! Skal også sove snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det det huset som er mest hvitt med et slags buet rør midt på?

Nei, det til venstre for det huset.

Masse vinduer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What the fuck er det det er snakk om med hus og vinduer?! :hoho: Jeg har seriøst gått glipp av noe :ler:

Nå har jeg kommet hjem fra turen min :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På det ene bildet i bloggen ser du bildet av treningssenteret som jeg trener i. Det er det vi snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer igjen. Litt mer våken kanskje?

Skal ut å kjøpe bursdagsgave etter jobb :) Den ene er til min lillesøster. Hun blir 21 og jeg lurer virkelig på hva jeg skal kjøpe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tunika.

Fikk akkurat en ide. Takk for at du får meg til å tenke trulta :):hoho: (kanskje jeg ikke skulle vært på jobb i dag mon tro :sjenert::fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...