Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

Fremhevede innlegg

Skrevet

:fnise: det er bla annet kinamat ja, men de har det i thailand også så blir vel mer asiatisk mat kanskje ? :vetikke:

:vetikke::ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, jeg er enda våken! Kommet inn i en litt forferdelig døgnrytme!

Suiten på SAS hotellet var rett og slett helt konge! Det var svært, lå i 6 etg, hadde utsikt over hele byen, hav og fjell. Idyll.

Vi drakk champagne og hadde deilig frukt til. Koste oss max og dro til slutt ut. Det var kjempegøy, for det om de fleste nok var på påskeferie :sjenert: Nei, alt i alt var det en herlig kveld!

Og søndag så var det total avslapning :nigo:

Og i dag har vi kikket litt på tv, gått en laaaaang tur, vært innom svigersøster som hadde laget sveler til oss, for så gå hjem igjen ta en kjapp dusj, for deretter å spise en bedre middag ute :) Meg sambo, søster og mannen. Jeg skulle så ønske de bodde her oppe :( Livet er rett og slett bare bedre når søsteren min er her :hjerte:

Skrevet
:fnise: Har enda ferie! :nigo:
Skrevet

Jada, jeg er enda våken! Kommet inn i en litt forferdelig døgnrytme!

Suiten på SAS hotellet var rett og slett helt konge! Det var svært, lå i 6 etg, hadde utsikt over hele byen, hav og fjell. Idyll.

Vi drakk champagne og hadde deilig frukt til. Koste oss max og dro til slutt ut. Det var kjempegøy, for det om de fleste nok var på påskeferie :sjenert: Nei, alt i alt var det en herlig kveld!

Og søndag så var det total avslapning :nigo:

Og i dag har vi kikket litt på tv, gått en laaaaang tur, vært innom svigersøster som hadde laget sveler til oss, for så gå hjem igjen ta en kjapp dusj, for deretter å spise en bedre middag ute :) Meg sambo, søster og mannen. Jeg skulle så ønske de bodde her oppe :( Livet er rett og slett bare bedre når søsteren min er her :hjerte:

:troest: Bor hun veldig langt fra deg da?

Skrevet

Hun bor i et langt stykke unna meg, ja. Går gjerne et par timer og noen tusenlapper med fly.

Skrevet

Det er såpass langt ja.. jeg skjønner deg godt. Jeg kunne godt tenke meg å ha broren min i nærheten! Er så glad i broren min! :rødme:

Skrevet

Jeg har ikke så nært forhold til min bror.

Skrevet

Det er hardt å ha familie spredt over landet, men samtidig ganske så godt også. Kommer ann på hvilket forhold man har til dem.

Skrevet (endret)

Min eldste bror har jeg liten kontakt med, mens min yngste bror har jeg mye kontakt med. Han er 3 år eldre enn meg. Den eldste er 7 år eldre enn meg

Endret av mia83
Skrevet

Jeg kunne faktisk ha tenkt meg å hatt en slektning ett stykke unna. Så og si hele min slekt bor i samme kommune eller nabokommunene.

Skrevet

Jeg kunne faktisk ha tenkt meg å hatt en slektning ett stykke unna. Så og si hele min slekt bor i samme kommune eller nabokommunene.

Sånn er det for mannen min, hans slekt bor veldig tett. 3 av de 4 søsknene hans bor innenfor en radius av 2 km fra der vi bor.. :)

Skrevet

Ja, da får man jo reist litt å sånn. Det gjør hvertfall jeg :nigo: Er titt og ofte rundt omkring i det langstrakte land :jepp:

Skrevet

Ja, da får man jo reist litt å sånn. Det gjør hvertfall jeg :nigo: Er titt og ofte rundt omkring i det langstrakte land :jepp:

Er søsteren din yngre eller eldre enn deg?

Skrevet

Hun er 1 år og 4 mnd eldre enn meg :nigo: Og så har jeg en yngre. Hun er 7 år yngre enn meg, sånn ca på dagen ;)

Skrevet

Hun er 1 år og 4 mnd eldre enn meg :nigo: Og så har jeg en yngre. Hun er 7 år yngre enn meg, sånn ca på dagen ;)

3 søstre altså. Har du like god kontakt med din yngste søster?

Skrevet

Så urettferdig at dere har 2 søsken, har bare 1 jeg.

Skrevet

Ja, jeg det er faktisk ingen i verden som får meg til å flire som hun.

Skrevet

Så bra!! Ja verden er urettferdig trulta.. men The Kitten har vel også bare en bror.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...