kristian82 Skrevet 4. april 2010 #1341 Skrevet 4. april 2010 det er bla annet kinamat ja, men de har det i thailand også så blir vel mer asiatisk mat kanskje ?
*appifany* Skrevet 6. april 2010 Forfatter #1342 Skrevet 6. april 2010 Jada, jeg er enda våken! Kommet inn i en litt forferdelig døgnrytme! Suiten på SAS hotellet var rett og slett helt konge! Det var svært, lå i 6 etg, hadde utsikt over hele byen, hav og fjell. Idyll. Vi drakk champagne og hadde deilig frukt til. Koste oss max og dro til slutt ut. Det var kjempegøy, for det om de fleste nok var på påskeferie Nei, alt i alt var det en herlig kveld! Og søndag så var det total avslapning Og i dag har vi kikket litt på tv, gått en laaaaang tur, vært innom svigersøster som hadde laget sveler til oss, for så gå hjem igjen ta en kjapp dusj, for deretter å spise en bedre middag ute Meg sambo, søster og mannen. Jeg skulle så ønske de bodde her oppe Livet er rett og slett bare bedre når søsteren min er her
kristian82 Skrevet 6. april 2010 #1346 Skrevet 6. april 2010 Jada, jeg er enda våken! Kommet inn i en litt forferdelig døgnrytme! Suiten på SAS hotellet var rett og slett helt konge! Det var svært, lå i 6 etg, hadde utsikt over hele byen, hav og fjell. Idyll. Vi drakk champagne og hadde deilig frukt til. Koste oss max og dro til slutt ut. Det var kjempegøy, for det om de fleste nok var på påskeferie Nei, alt i alt var det en herlig kveld! Og søndag så var det total avslapning Og i dag har vi kikket litt på tv, gått en laaaaang tur, vært innom svigersøster som hadde laget sveler til oss, for så gå hjem igjen ta en kjapp dusj, for deretter å spise en bedre middag ute Meg sambo, søster og mannen. Jeg skulle så ønske de bodde her oppe Livet er rett og slett bare bedre når søsteren min er her Bor hun veldig langt fra deg da?
*appifany* Skrevet 6. april 2010 Forfatter #1347 Skrevet 6. april 2010 Hun bor i et langt stykke unna meg, ja. Går gjerne et par timer og noen tusenlapper med fly.
mia83 Skrevet 6. april 2010 #1348 Skrevet 6. april 2010 Det er såpass langt ja.. jeg skjønner deg godt. Jeg kunne godt tenke meg å ha broren min i nærheten! Er så glad i broren min! :rødme:
*appifany* Skrevet 6. april 2010 Forfatter #1350 Skrevet 6. april 2010 Det er hardt å ha familie spredt over landet, men samtidig ganske så godt også. Kommer ann på hvilket forhold man har til dem.
mia83 Skrevet 6. april 2010 #1351 Skrevet 6. april 2010 (endret) Min eldste bror har jeg liten kontakt med, mens min yngste bror har jeg mye kontakt med. Han er 3 år eldre enn meg. Den eldste er 7 år eldre enn meg Endret 6. april 2010 av mia83
trulta_ Skrevet 6. april 2010 #1352 Skrevet 6. april 2010 Jeg kunne faktisk ha tenkt meg å hatt en slektning ett stykke unna. Så og si hele min slekt bor i samme kommune eller nabokommunene.
mia83 Skrevet 6. april 2010 #1353 Skrevet 6. april 2010 Jeg kunne faktisk ha tenkt meg å hatt en slektning ett stykke unna. Så og si hele min slekt bor i samme kommune eller nabokommunene. Sånn er det for mannen min, hans slekt bor veldig tett. 3 av de 4 søsknene hans bor innenfor en radius av 2 km fra der vi bor..
*appifany* Skrevet 6. april 2010 Forfatter #1354 Skrevet 6. april 2010 Jeg kunne faktisk ha tenkt meg å hatt en slektning ett stykke unna. Så og si hele min slekt bor i samme kommune eller nabokommunene. Ja, da får man jo reist litt å sånn. Det gjør hvertfall jeg Er titt og ofte rundt omkring i det langstrakte land
mia83 Skrevet 6. april 2010 #1355 Skrevet 6. april 2010 Ja, da får man jo reist litt å sånn. Det gjør hvertfall jeg Er titt og ofte rundt omkring i det langstrakte land Er søsteren din yngre eller eldre enn deg?
*appifany* Skrevet 6. april 2010 Forfatter #1356 Skrevet 6. april 2010 Hun er 1 år og 4 mnd eldre enn meg Og så har jeg en yngre. Hun er 7 år yngre enn meg, sånn ca på dagen
mia83 Skrevet 6. april 2010 #1357 Skrevet 6. april 2010 Hun er 1 år og 4 mnd eldre enn meg Og så har jeg en yngre. Hun er 7 år yngre enn meg, sånn ca på dagen 3 søstre altså. Har du like god kontakt med din yngste søster?
trulta_ Skrevet 6. april 2010 #1358 Skrevet 6. april 2010 Så urettferdig at dere har 2 søsken, har bare 1 jeg.
*appifany* Skrevet 6. april 2010 Forfatter #1359 Skrevet 6. april 2010 Ja, jeg det er faktisk ingen i verden som får meg til å flire som hun.
mia83 Skrevet 6. april 2010 #1360 Skrevet 6. april 2010 Så bra!! Ja verden er urettferdig trulta.. men The Kitten har vel også bare en bror.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå