Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:sjokkert:

Skal dere forville meg mer.

Men kanskje det er bedre med kylling i morgen, for da skal jeg på trening.

:tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fy med taco på en mandag? Har ikke spist noe siden i går igjen. Jeg er så skrekkelig dårlig på å lage meg mat når jeg er alene at hadde det ikke vært for sambo, så hadde jeg vært ikke- eksisterende.

Det er så godt med påskeferie! (og nei, jeg drikker ikke som en svamp hele tiden, det tok bare litt av nå i helgen. Drikker meg heller aldri sanseløs og knekker hæler og river opp stømpebuksa :fnise: )

I dag har jeg vært å vasket bilen både innvendig og utvendig. Gadd ikke en gang gå i boden for å se etter høytrykksvaskerern, så det tok litt lengre tid enn planlagt.

Nå må jeg ha noe mat, eller kanskje jeg skulle vente og lage mat etter trening? Det er jo bare to timer til jeg må komme meg ut av døra. Da er jeg sikkert akkurat ferdigspist. Djiises, at dette meg mat skal være å vanskelig!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 50% fast stilling. Kunne tenkt meg 75%, men ville ikke hatt mer fast. I mitt yrke får man jo egentlig jobbet så mye man vil, iallefall ettersom jeg tar ekstravakter både på min nåværende og min gamle arbeidsplass.

Men det hadde vært greit med 75% fast, fordi da hadde jeg sluppet å ta på meg alt jeg får tilbud om i tilfelle det ikke skulle være noe ledig neste uke.. noe det jo alltid er.. :ler:

Forutsigbarhet med andre ord! Det er noe jeg ikke har i min arbeidssituasjon nå.

Oki, skjønner. :Nikke: Ja, forutsigbarhet skjønner jeg at det er litt kjipt å ikke ha ja. :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:jepp: Det er det! Har du en påskedans? Endret av *appifany*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, skjønner. :Nikke: Ja, forutsigbarhet skjønner jeg at det er litt kjipt å ikke ha ja. :troest:

Det går så bra så. Fordelen med å ha det som nå er at jeg har muligheten til å ta noen dager fri innimellom, og jeg kan dra bort så å si når jeg vil og bli borte lenge om jeg vil uten å bruke noe av ferien. Bare bytter vakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veldig tungt i dag. Jeg tror hun tenkte som så at; Det er påske og de skal få svi for å slække rundt å bare spise kvikk lunch hele dagen! DIE!!!

For jeg holdt nesten på å dø :fnise:

Nå hadde jeg tenkt å lage taco, men det blir alså litt sent? Well, well det er bare påske en gang i året :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt var jo gått ut på dato, og jeg manglet masse. Har jo ikke handlet noe annet enn kvikk lunch siden torsdag. Men spiste litt da, holder i massevis nå på kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den dødde.

Var det kjekt på trening?

Døde sauen? Hvordan vet du det? Lest det på nettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gravde dem den ikke ned?

Det stod også på farmen gruppen på FB.

Hørte bare at de sa at sauen blir verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går så bra så. Fordelen med å ha det som nå er at jeg har muligheten til å ta noen dager fri innimellom, og jeg kan dra bort så å si når jeg vil og bli borte lenge om jeg vil uten å bruke noe av ferien. Bare bytter vakter.

Det er :tommelopp:

Appy - har samboeren din kommet hjem, så du har begynt å spise igjen? K82 er bekymret. :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...