Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

Fremhevede innlegg

Skrevet

:sjenert:

Kremt. Har ikke :flekke: i kveld da ! :*stolt*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er flott å ha mange venner og være sosial da! :) Men det tar på i lengden! :ler:

Skrevet (endret)

Kremt. Har ikke :flekke: i kveld da ! :*stolt*

Kvelden er enda ung da. :ler: K82 hadde vært ivrig på å lure appy til å :flekke::skratte:

Er flott å ha mange venner og være sosial da! :) Men det tar på i lengden! :ler:

:Nikke:

Endret av kristian82
Skrevet

Jeg tror at jeg kunne blitt alkoholiker. Alkohol har ikke noe spesiell effekt på meg dagen derpå :ler: Har hatt en kompis på besøk i dag, og så gikk vi til byen. Der traff jeg storesøsteren min, og vi dro å spiste og drakk :vin: Det er jo slumt nok :) Ikke fest og fyll (men det er mest for at ting ikke hadde åpent :fnise: )

Skrevet (endret)

Du er deg selv lik iallefall! :lol:

Mener K82 nå altså

Endret av mia83
Skrevet

Jeg hadde ikke klart å vært alkoholiker.

Skrevet

Jeg tror at jeg kunne blitt alkoholiker. Alkohol har ikke noe spesiell effekt på meg dagen derpå :ler: Har hatt en kompis på besøk i dag, og så gikk vi til byen. Der traff jeg storesøsteren min, og vi dro å spiste og drakk :vin: Det er jo slumt nok :) Ikke fest og fyll (men det er mest for at ting ikke hadde åpent :fnise: )

Du altså. :ler: K82 blir fort helt :dåne: dagen derpå, så jeg hadde ikke klart å blitt alkoholiker...får så lett fylleangst også. :fnise: Sånt kommer jo som en naturlig følge av å klype 30 jenter i rompa. :arwen:

Skrevet

Du er deg selv lik iallefall! :lol:

Mener K82 nå altså

Skrevet

Jeg hadde ikke klart å vært alkoholiker.

Ikke jeg heller. Er ikke glad nok i alkohol til å klare det.

Skrevet

:ler: Jeg er en tafser i fylla (med de rette personene) :fnise: Vi hadde nok gått godt overens meg og deg K82 :ler:

Blir så overrasket når jeg ser på klokka og den er plutselig en time mindre. Jeg trenger å stille klokka mi og slutte å drikke :hoho:

Skrevet

:ler: Jeg er en tafser i fylla (med de rette personene) :fnise: Vi hadde nok gått godt overens meg og deg K82 :ler:

Blir så overrasket når jeg ser på klokka og den er plutselig en time mindre. Jeg trenger å stille klokka mi og slutte å drikke :hoho:

:skratte: :skratte: deet tror jeg på as! :hoho:

Ja, man blir virrete av den klokke stillingen. :bond:

Skrevet

:fnise:

;)

Men nå må jeg se på film her, og får vondt i hodet av den laptoppen. :sur:

Men koslig at nesten alle var her samtidig, en liten stund, det må vi gjenta. :bolledeig:

Ha en flotters søndag godt folk. :goodbye:

Skrevet

Veldig enig. Det er koselig når mange er her samtidig. :nigo: Kos deg å se på film du, og mia du må bare kicke assen til PC'n din slik at du kan være her lengre i kveld ;)

Skrevet

Ikke jeg heller. Er ikke glad nok i alkohol til å klare det.

Da er vi like.

Jeg drikker lite.

Skrevet

Oy oy oy det er godt å ha ferie! :nigo:

Skrevet

Oy oy oy det er godt å ha ferie! :nigo:

H-h-husker du meg fremdeles altså? :sukk: God jul og påske, og sommer, tilfelle det skulle komme dumpende uten at jeg merker det :ler:

Skrevet

Selvfølgelig gjør jeg det :nigo: God påske, jul og halloween. Og gratulere med dagen, så skulle mye være dekket :ler:

Skrevet

:rødme: Ok da :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...