Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var jeg og noen guttevenner, så nei :hoho:

Vet du at vi, om ikke så lenge, er A-kjendiser??? :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jeg og noen guttevenner, så nei :hoho:

Vet du at vi, om ikke så lenge, er A-kjendiser??? :hoppe:

Fysj, putekrig i trusa er bare aktuelt om det bare er jenter ja. Eventuelt om k82 er den eneste gutten der, da funker det også. :jepp:

Er vi... :lur: er det på 9500? :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, 10 000 :sjenert:

Hehe, ja du er hjertelig velkommen til putekrig i trusa hos meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, 10 000 :sjenert:

Hehe, ja du er hjertelig velkommen til putekrig i trusa hos meg :ler:

10.000 ja, huff, det tar tid det da. :sukk: Jeg skriver ikke like mange innlegg som jeg gjorde i gamle dager. :lete:

:fnise: Det er notert, og akseptert (angrefrist gjelder ikke, og jeg kan inndrive ytelsen ved tvangsinndrivelse ved hjelp av namsmannen). :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuck it, glemte at du var advokat :hoho:

Ja, jeg har tatt deg igjen, innleggsmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fuck it, glemte at du var advokat :hoho:

Ja, jeg har tatt deg igjen, innleggsmessig.

Ja, du må stå ved ordet ditt nå. :opplyser::ler: Om du :cry3: eller ikke, jeg SKAL ha putekrig :sur::hoho:

Ja, du har det. :tommelopp: Er jo bare morsomt i dagbøkene nå, og blir ikke like mange innlegg der som på snikk snakk. De andre forumene beveger jeg meg kun inn på når jeg føler for å provosere og irritere. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver i det minste å være solidarisk her på forumet. Det er sånn man ordner seg venner har jeg hørt :ler: Men er mest og skriver i dagbøkene jeg og.

Omg, jeg er sliten. Hard helg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver i det minste å være solidarisk her på forumet. Det er sånn man ordner seg venner har jeg hørt :ler: Men er mest og skriver i dagbøkene jeg og.

Omg, jeg er sliten. Hard helg :ler:

Jeg gjør det motsatte. :ler: Jeg :strix: :strix: faktisk når 4-5 brukere reagerer på min provokasjon og svartelister meg. :ler: Har mine dagbok venner, og vil ikke ha flere, i alle fall ikke de .... generelle forumbrukerene. :ler:

Tror jeg på, jeg hadde vært helt utslitt, mest trolig :cry3: for jeg var så sliten.

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10.000 ja, huff, det tar tid det da. :sukk: Jeg skriver ikke like mange innlegg som jeg gjorde i gamle dager. :lete:

OG HVORFOR IKKE????!!! :snurt::sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er og blir ei pyse K82 :ler: Men nå får jeg besøk. Vi talast!

Jeg vet. :skratte:

OG HVORFOR IKKE????!!! :snurt::sur:

:sjenert::vetikke: helt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må skjerpe deg! Vi savner deg!! :sukk: Du er jo den eneste gutten her nå.. Satyren, Kami og Kim ser vi ikke noe til lenger.. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må skjerpe deg! Vi savner deg!! :sukk: Du er jo den eneste gutten her nå.. Satyren, Kami og Kim ser vi ikke noe til lenger.. :grine:

:hug: :hug: :nigo: Jeg skal ikke forsvinne da, og har jo vært her litt mer i det siste. :nigo:

Jeg sier meg enig med Mia her.

Ikke alle kan forsvinne!!

:hug::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg vært ute å drukket :vin: og spist god italiensk mat. Er på vei til å bli alkoholiker, tror jeg :ler: Nå er det godt å vite at jeg ikke skal på jobb i morgden :nigo: Jeg er født for ferie!

Kanskje jeg skulle legge meg? Har jo tross alt kun sove tilsammen 7timer på hele helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært ute å drukket :vin: og spist god italiensk mat. Er på vei til å bli alkoholiker, tror jeg :ler: Nå er det godt å vite at jeg ikke skal på jobb i morgden :nigo: Jeg er født for ferie!

Kanskje jeg skulle legge meg? Har jo tross alt kun sove tilsammen 7timer på hele helgen :)

K82 :dåne: over The Party animal Appifany. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Føler meg jo som den verste fjortissen igjen! :ler: ! Det er synd når det er så mange mennesker jeg faktisk kan drikke med. På forskjellige tidspunkt i løpet av en uke, Piffy klarer ikke si nei :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Føler meg jo som den verste fjortissen igjen! :ler: ! Det er synd når det er så mange mennesker jeg faktisk kan drikke med. På forskjellige tidspunkt i løpet av en uke, Piffy klarer ikke si nei :sjenert:

:fnise: bare ikke :flekke: alt for mye da. :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...