Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Lurer på hvilken det var.

Jeg stod opp sent i dag, var oppe en tur i ni tiden, jeg våkner av lekende barn tidlig på helg, men jeg sovner igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du såå tidlig oppe på en lørdag? :dåne: Eller ikke lagt deg enda. :vetikke:

La meg i 2-3 tiden, så stod jeg opp kl. 7. Moppet gulvet i halvfylla, skrev et par innlegg på KG og gikk å la meg igjen :nigo: Hadde klokken på ringing 111, men det var ikke nødvendig for jeg klarte ikke sove noe mer. Og så skal jeg ut i dag og! :hoho: Dette blir bra !

Lurer på hvilken det var.

Jeg stod opp sent i dag, var oppe en tur i ni tiden, jeg våkner av lekende barn tidlig på helg, men jeg sovner igjen.

:vinke: Er det ikke herlig å bare ha ferie og fri?! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig!!

Jeg nyter det.

Jeg sov lenge i dag, var innom kjøpesenteret en liten tur (alene, og det er sjeldent) og på butikk, plukket opp ei vennine. Skal i bursdagsselskap i dag, taco og kake. Skal bli godt. Sett på fotballkamp. Herlig dag.

Avtalt trening neste uke, og en liten cafetur.

Og lurer på om jeg skal stikke til gamlingene mine på middag i morgen, gleder meg til å kose med pusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vært en deilig dag. Var først sammen med storesøsteren min, og vi var å spiste lunchbuffet med storebroren vår og dama hans. Så fulgte jeg hun hjem, for hun skulle til ei venninne. Gikk tilbake til byen og svingte innom venninna mi som er urmaker. Stod på butikken der og :skravle: litt :) Hun har en kollega som er litt kjekk :fnise:

Så kom en kompis innom, han jeg drakk vin med i går. Kan vel nesten heller karakterisere han som broren min, nesten :ler: Vi dro da på et kjøpesenter, og jeg kjøpte meg en topp til å ha på meg i kveld :nigo:

Når venninna mi var ferdig på jobb så dro vi alle å spiste spareribs :sikle: Det var godt! Vi satt der å :skravle: til vi fant ut at vi måtte dra hjem å ha en power nap før i kveld :fnise:

For noen herlige dager dette skal bli! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Høres ut som en veldig fin dag, Appifany. :jepp:

Min dag har også vært bra. Var kjekt på jobb, til tross for at datamaskinen min kortsluttet. Er en kjekk sercuritasvakt som av-og-til kommer innom. Han kommer alltid når det er butikktyver, så jeg synes det er stas når noen prøver å stjele, for da kommer han. :strix:

Ingen prøvde å stjele i dag, men han kom likevel. :nigo::sjenert: Ja, jeg er litt betatt. :Nikke:

Nå gleder jeg meg til biff i kveld, og til å nyte fridagene mine. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Høres ut som en veldig fin dag, Appifany. :jepp:

Min dag har også vært bra. Var kjekt på jobb, til tross for at datamaskinen min kortsluttet. Er en kjekk sercuritasvakt som av-og-til kommer innom. Han kommer alltid når det er butikktyver, så jeg synes det er stas når noen prøver å stjele, for da kommer han. :strix:

Ingen prøvde å stjele i dag, men han kom likevel. :nigo::sjenert: Ja, jeg er litt betatt. :Nikke:

Nå gleder jeg meg til biff i kveld, og til å nyte fridagene mine. :hoppe:

Kanskje han og er litt betatt ;) Siden han kommer innom når han ikke en gang behøver å være der. Oh, kanskje det er :hjerte: på gang mellom dere to snart! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje han og er litt betatt ;) Siden han kommer innom når han ikke en gang behøver å være der. Oh, kanskje det er :hjerte: på gang mellom dere to snart! :nigo:

Tviler på det. :fnise:

Men jeg synes så synd på hun ene kollegaen min. Det er en ekkel fyr som har blitt forelsket i henne, og nå kommer han innom jobben hver dag for å se henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på det. :fnise:

Men jeg synes så synd på hun ene kollegaen min. Det er en ekkel fyr som har blitt forelsket i henne, og nå kommer han innom jobben hver dag for å se henne.

Hvorfor tviler du på det da? :) Har han dame?

Haha, stakkar hun kollegaen din da, det kan ikke være greit å være en "mongomagnet" som vi pleier å kalle det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bare du gikk litt fort frem. Aner ikke om han har dame. Kan ikke spørre ham heller. Det blir litt unaturlig. "Hei, du securitasvakt som jeg ikke engang vet navnet på. Har du dame?" Eh nei, tror ikke det du. :riste:

Hun er helt fortvilet, og hun er jo nødt til å være hyggelig mot ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du nesten prate litt med han da ;) Ja, jeg hoppet litt for frem, men jeg er så ivrig og glad for at jeg har ferie, så jeg føler liksom at alt ordner seg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hilser alltid på ham da, og hvis det blir tid småprater vi litt om alt mulig. :jepp: Han er veldig hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tviler du på det da? :) Har han dame?

Haha, stakkar hun kollegaen din da, det kan ikke være greit å være en "mongomagnet" som vi pleier å kalle det :fnise:

:skratte: :skratte: For et fett ord. :rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

APPY, hvorfor er du våken såååå tidlig på dagen???? :dåne:

:hoho: Hadde ikke lagt meg enda ! :skratte::ler::hoho::skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Delte noen skikkelige kloke ord med noen venner av meg, :fnise: over litt vin ;)

:hoho: det kan jeg tenke meg var kloke ord. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...