*appifany* Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #1001 Del Skrevet 16. mars 2010 1 time og 35 min igjen!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 16. mars 2010 #1002 Del Skrevet 16. mars 2010 14 minutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #1003 Del Skrevet 16. mars 2010 Nå er jeg kommet meg hjem. For en dag. Det har vært bilulykker og gasslekkasj osv osv i dag. Nå venter jeg bare på at sambo skal komme hjem å lage mat til meg Ja, jeg har det godt Nå er det bare onsdag, torsdag og fredag igjen før det er helg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. mars 2010 #1004 Del Skrevet 16. mars 2010 Digg med nysofa! Ønsker meg ny seng jeg da. Den vi har nå har blitt reparert noen ganger. 4 for og være ærlig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 16. mars 2010 #1005 Del Skrevet 16. mars 2010 Nå er det bare onsdag, torsdag og fredag igjen før det er helg ! *LIKER* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #1006 Del Skrevet 16. mars 2010 Digg med nysofa! Ønsker meg ny seng jeg da. Den vi har nå har blitt reparert noen ganger. 4 for og være ærlig.... Ja, hører rykter om at det går vilt for seg *LIKER* Meg og Sitter å venter på å se The big bang theory. Det er litt kos å se på kveldene for det om vi har alle på playstation I dag kom sambo hjem med en pastalager/maker, og satte i gang og lage mat. Det var alså så godt, at jeg kunne sikkert spist meg sønder og sammen, det lover ikke bra Vi hadde vanlig kjøttdeig og en hjemmelaget pastasaus som var nydelig. Jeg er bra heldig som har en mann som sambo er Nå ble jeg litt usikker på om jeg orket å sitte oppe å vente på TBT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 16. mars 2010 #1007 Del Skrevet 16. mars 2010 Så bra at han skjemmer deg litt bort!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #1008 Del Skrevet 16. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 16. mars 2010 #1009 Del Skrevet 16. mars 2010 Det er bra! Snør det fortsatt med dere? Tror ikke det har snødd den siste timen, men veldig mange veier som er stengt her nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 17. mars 2010 #1010 Del Skrevet 17. mars 2010 Hvor er du? Savner å drikke kaffe sammens med deg. Døtte min tid så tungt det var å stå opp i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #1011 Del Skrevet 17. mars 2010 Småhektisk på jobben. Liker ikke når det ligger uhorvelig mange saker å venter på meg i det jeg stikker foten innenfor døren, jeg er enda ikke ferdig. Har kun hatt tid til en i dag, og jeg trenger virkelig en til Det :snø: omtrent ustoppelig hos oss. Vi får igjen nå for at det ikke var noe :snø: fram til januar i år. Så startet det, og siden har det ikke stoppet. Er rimelig lei :snø: og i det er så mange bilulykker for tiden, at det er nesten helt skummelt. Ny Trulta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 17. mars 2010 #1012 Del Skrevet 17. mars 2010 nå! Kjenner kropper blir mer støl, gleder meg til i kveld og morgen du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #1013 Del Skrevet 17. mars 2010 Det er det som er det verste/ beste med å vente et par uker med å trene Det var godt med Nå gleder jeg meg til mat Skal vi se; er det lenge til jeg er ferdig på jobb i dag? 5 timer, ganske så nøyaktig. Damn, det var lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 17. mars 2010 #1014 Del Skrevet 17. mars 2010 Kropper = kroppen i mitt forrige innlegg, men regner med du forsto det! Tror det er 3 uker siden sist jeg trente Men bare 2 dager igjen og stå opp tidlig på, så er det helg, og snart PÅSKEFERIE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 17. mars 2010 #1015 Del Skrevet 17. mars 2010 I går jeg. (vanlig shopping altså) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #1016 Del Skrevet 17. mars 2010 I går jeg. (vanlig shopping altså) I dag er det så hektisk. Får jo ikke vært her i det hele tatt jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 17. mars 2010 #1017 Del Skrevet 17. mars 2010 I dag er det så hektisk. Får jo ikke vært her i det hele tatt jo :slår: til de dumme kundene og de dumme folka som maser med appy, og hindrer henne fra å gjøre saklige ting som å være på KG. :slår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #1018 Del Skrevet 17. mars 2010 Nå er jeg endelig kommet hjem! Bestilte frisørtime i dag Fikk prisoverslag på 1900kr Har ikke vært hos frisør på 4 mnd, så det her har jeg fortjent! Håret er en stor del av meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 17. mars 2010 #1019 Del Skrevet 17. mars 2010 Nå er jeg endelig kommet hjem! Bestilte frisørtime i dag Fikk prisoverslag på 1900kr Har ikke vært hos frisør på 4 mnd, så det her har jeg fortjent! Håret er en stor del av meg Det gjorde faktisk jeg også, bestilte time hos frisøren. :dåne: Men ikke til 1900 kr da, selv om jeg har vakkert hår, og håret absolutt er en stor del av meg. Jeg blir helt av den reklama på tvn, shampo greia "beefore your hair leaves you", om det håret mitt forsvinner før jeg er 50 år, så dør jeg! ( så flott du har så mye felles og er så jentete k82 ). Men jeg går til en bra frisør, betaler vel litt i underkant av 400, og det får da virkelig holde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 17. mars 2010 #1020 Del Skrevet 17. mars 2010 Noen som har funnet en måte å komme til siste siden? Jeg kommer inn på side nr 1, og det er jo litt kjedelig og ikke minst tungvindt. Bare torsdag og fredag igjen, så er det helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå