Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lurer på om det er bare å legge ved Quizen sånn som der her?

Om ikke så får dere bare bære over med meg :fnise: Nå skal jeg nemlig snart spise og drikke et par :ol:

Ikke meninga og svikte i dag Trulta, men har hatt linsekontroll og kjøpt litt bøker, bl.a Havfruestolen av Sue Monk Kidd, og noe annet stæsj som neglelakkfjerner, godsokker osv. :nigo:

Kos dere i kveld! Kanskje jeg popper innom senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Det er ubeskrivelig deilig å sove lenge på en fredag. I dag har jeg ikke gjort en pøkk, bare sett på tv og lest i boka mi. (vel, har satt på en maskin med klær, oppvaskmaskinen, tatt ansiktsmaske og farget vipper å bryn ;) )

Nå er jeg sliten allerede, så kanskje jeg skal sove litt til :fnise:

Quizen i går ble en slager :) Og det var koselig å drikke et par øl med kollegaer og prate bullshit. Til slutt var det bare oss "jentene" igjen. Og grunnen til at jeg setter jentene i hermetegn er for at alderen varierer fra meg som er yngst til hun eldste som er over 60 :fnise:

Nå skal jeg se videre på tv :ler: og gjøre ingenting! Herlig!!!!! Det er så lenge til mandag!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent det samme som jeg gjør det.. Bare jeg har ikke fri, men er syk.. Og i skikkelig crappy form :( Samboeren får værsågod å varte meg opp i kveld :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo K!

Står til? Har du hatt ei fin uke?

:vinke: T.

Ganske greit. Formkurven er oppadgående. :bolledeig: Der da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trulta; Jeg tenkte på deg i dag! Hadde nesten dårlig samvittighet! Lover å ha nedtelling sammen med deg i neste uke :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia!! så godt at det er flere enn meg som er våken!

Våken litt til tror jeg.. Har brukt store deler av dagen til å sove så.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stof opp tidlig i dag, men har liksom ikke helt hatt energien der den skal være :klø: men nå er jeg jo seff lys våken!(klarte jo den store bragden med å sovne på sofaen i ettermiddag da).

Begynner å bli sulten, så må legge meg før magen begynner å skrike etter mat :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men nå stikker jeg :fnise: Jeg begynner å bli trøtt og sulten. Det er en dårlig kombinasjon!

Du får kose deg i natten, å sett på en "film" du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå stikker jeg :fnise: Jeg begynner å bli trøtt og sulten. Det er en dårlig kombinasjon!

Du får kose deg i natten, å sett på en "film" du ;)

Fyf...Når du skal ta kvelden er det greit se. Jenter altså. :dåne:

K82 noterer at appyfany anvendte herskerteknikk, og k82 tapte "kulhetskonkurransen". :skratte:

Ja, jeg får se på "film". Sov godt da. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...