Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på om det er bare å legge ved Quizen sånn som der her?

Om ikke så får dere bare bære over med meg :fnise: Nå skal jeg nemlig snart spise og drikke et par :ol:

Ikke meninga og svikte i dag Trulta, men har hatt linsekontroll og kjøpt litt bøker, bl.a Havfruestolen av Sue Monk Kidd, og noe annet stæsj som neglelakkfjerner, godsokker osv. :nigo:

Kos dere i kveld! Kanskje jeg popper innom senere!

Skrevet

:vinke: Det er ubeskrivelig deilig å sove lenge på en fredag. I dag har jeg ikke gjort en pøkk, bare sett på tv og lest i boka mi. (vel, har satt på en maskin med klær, oppvaskmaskinen, tatt ansiktsmaske og farget vipper å bryn ;) )

Nå er jeg sliten allerede, så kanskje jeg skal sove litt til :fnise:

Quizen i går ble en slager :) Og det var koselig å drikke et par øl med kollegaer og prate bullshit. Til slutt var det bare oss "jentene" igjen. Og grunnen til at jeg setter jentene i hermetegn er for at alderen varierer fra meg som er yngst til hun eldste som er over 60 :fnise:

Nå skal jeg se videre på tv :ler: og gjøre ingenting! Herlig!!!!! Det er så lenge til mandag!!!!!!

Skrevet

Omtrent det samme som jeg gjør det.. Bare jeg har ikke fri, men er syk.. Og i skikkelig crappy form :( Samboeren får værsågod å varte meg opp i kveld :fnise:

Skrevet
:fnise: Ja, det bør han! :troest: virre! Det er godt å ha KG når man er syk :jepp:
Skrevet

Savnet å ha nedtelling sammen med deg i dag!

75 timer igjen til påskeferie!

Skrevet

Hallo K!

Står til? Har du hatt ei fin uke?

Skrevet
Hallo K!

Står til? Har du hatt ei fin uke?

:vinke: T.

Ganske greit. Formkurven er oppadgående. :bolledeig: Der da?

Skrevet

Heia!! så godt at det er flere enn meg som er våken!

Skrevet

Trulta; Jeg tenkte på deg i dag! Hadde nesten dårlig samvittighet! Lover å ha nedtelling sammen med deg i neste uke :nigo:

Skrevet
Heia!! så godt at det er flere enn meg som er våken!

Våken litt til tror jeg.. Har brukt store deler av dagen til å sove så.. :)

Skrevet

Jeg stof opp tidlig i dag, men har liksom ikke helt hatt energien der den skal være :klø: men nå er jeg jo seff lys våken!(klarte jo den store bragden med å sovne på sofaen i ettermiddag da).

Begynner å bli sulten, så må legge meg før magen begynner å skrike etter mat :ler:

Skrevet

Kanskje jeg skal sette på en film....Hmmmmmmmmmmmmm

Skrevet

Ja, bare stikk du .,.

Skrevet
Ja, bare stikk du .,.

Jeg bare tenkte på det. :gjeiper: Men jeg lar det være. :5:;)

Skrevet

Men nå stikker jeg :fnise: Jeg begynner å bli trøtt og sulten. Det er en dårlig kombinasjon!

Du får kose deg i natten, å sett på en "film" du ;)

Skrevet
Men nå stikker jeg :fnise: Jeg begynner å bli trøtt og sulten. Det er en dårlig kombinasjon!

Du får kose deg i natten, å sett på en "film" du ;)

Fyf...Når du skal ta kvelden er det greit se. Jenter altså. :dåne:

K82 noterer at appyfany anvendte herskerteknikk, og k82 tapte "kulhetskonkurransen". :skratte:

Ja, jeg får se på "film". Sov godt da. :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...