trulta_ Skrevet 9. mars 2010 #901 Del Skrevet 9. mars 2010 Det er helt sant. Husker jeg også fikk det spørsmålet når jeg jobbet på kiwi, jeg var jo HELGRØNN, det er jo nesten slik at du har lyst til å svare noe rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. mars 2010 #902 Del Skrevet 9. mars 2010 Det er helt sant. Husker jeg også fikk det spørsmålet når jeg jobbet på kiwi, jeg var jo HELGRØNN, det er jo nesten slik at du har lyst til å svare noe rart. Jeg mener vi burde holde kurs: Hvordan bli en flink kunde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 9. mars 2010 #903 Del Skrevet 9. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 9. mars 2010 #904 Del Skrevet 9. mars 2010 Btw: jeg mener jeg er en god kunde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #905 Del Skrevet 10. mars 2010 Så koselig det er at dere har vært på besøk hos meg Har savnet deg og, Kitten Jeg jobbet på en byggevareforretning og var helt blåkledd( i blåkläder ) og fikk ofte den der "jobber du her?" En gang var jeg oppriktig lei, så jeg sa bare "Hva tror du?" men fleipet det vekk og hadde en god tone med kunden etterpå, men akkurat da var jeg sååå lei! Høres ikke sånn ut, men er ganske så serviceinnstilt Har mange eksempler fra de 7 årene jeg jobbet i malingsvdelingen altså Kunder kan få seg til å be om/spørre etter/antyde/oppføre seg på de rareste måtene. Håper ikke at jeg er sånn når jeg er å skal handle noen plass. Det ene systemet vi bruker på jobben er nå nede, det er et slit at det er det, men samtidig så har man en god unnskyldning for å ikke jobbe Skal hente meg dagens andre og se om det ikke er noe frokost til meg en plass. Deretter skal jeg lage en quiz til å ha på jobben med kollegaene mine på torsdag. Så om det er noen som vet om noen gode spørsmål jeg kan stille, så tar jeg i mot det med STOR takk Jeg er nemlig i funksjonærlaget og vi arrangerer en matettermiddag på torsdag. Lurer på om vi skal ha miming og, så om noen har forslag på hva vi skal mime, så setter jeg pris på forslag ang det og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 10. mars 2010 #906 Del Skrevet 10. mars 2010 Vi tar quizen fra lokalavisen hver dag i pausa. Jeg kan si ifra hvis det kommer gode spørsmål i dag. Dagens andre halve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #907 Del Skrevet 10. mars 2010 supert! Nå fungerer datasystemet vårt igjen! *jobbe, jobbe, jobbe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 10. mars 2010 #908 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg liker jo så godt at du er her innimellom også Ikke bare jobbe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #909 Del Skrevet 10. mars 2010 Litt innom! Har laget ferdig Quizen Nå er det MAT!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 10. mars 2010 #910 Del Skrevet 10. mars 2010 Poste quizen her også da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 10. mars 2010 #911 Del Skrevet 10. mars 2010 God morgen. I dag er jeg med på The International Day of Awesomeness. Det synes jeg dere burde være også, rett og slett fordi dere er fantastiske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 10. mars 2010 #912 Del Skrevet 10. mars 2010 Søte Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. mars 2010 #913 Del Skrevet 10. mars 2010 Et lite appropos ang det og være kunde: Det kjipe er når du prøver og slå en spøk med en ansatt og de bare ser litt rart på deg. Måtte hullet i baken sluke meg de gangene det har skjedd. Nei, det er IKKE jeg som har dårlig humor. Det er heeelt uaktuelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 10. mars 2010 #914 Del Skrevet 10. mars 2010 Et lite appropos ang det og være kunde: Det kjipe er når du prøver og slå en spøk med en ansatt og de bare ser litt rart på deg. Måtte hullet i baken sluke meg de gangene det har skjedd. Nei, det er IKKE jeg som har dårlig humor. Det er heeelt uaktuelt! Få høre den spøken du slo til med da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 10. mars 2010 #915 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg liker når det er blide butikkansatte. Plantasjen er ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 10. mars 2010 #916 Del Skrevet 10. mars 2010 Et lite appropos ang det og være kunde: Det kjipe er når du prøver og slå en spøk med en ansatt og de bare ser litt rart på deg. Måtte hullet i baken sluke meg de gangene det har skjedd. Nei, det er IKKE jeg som har dårlig humor. Det er heeelt uaktuelt! Jeg skjønner som regel når noen prøver å slå en spøk med meg. Problemet er at det virker som om de samme spøkene går på omgang blant kundene. Da blir jeg litt oppgitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 10. mars 2010 #917 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg liker når det er blide butikkansatte. Plantasjen er ikke det. Jeg er superblid på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 10. mars 2010 #918 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg er superblid på jobb. Det tror jeg på. Jeg lover å komme innom neste gang jeg er i Bergen. Litt usikker på når det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 10. mars 2010 #919 Del Skrevet 10. mars 2010 Hei hei! Hur er det? Jeg tror jeg begynner å bli syk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 11. mars 2010 #920 Del Skrevet 11. mars 2010 Håper du ikke blir VirreVapp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå