Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg jobbet til 15.30 i dag, måkte snø da jeg kom hjem, og nå har sønnen min og :bigfoot: kommet hjem igjen. :hoppe: Sønnen min har jeg ikke sett på en uke, så det var så herlig å se han igjen! :strix:

Fikk ros av :bigfoot: fordi jeg hadde måkt snø da. Det er egentlig "hans" jobb ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobbet til 15.30 i dag, måkte snø da jeg kom hjem, og nå har sønnen min og :bigfoot: kommet hjem igjen. :hoppe: Sønnen min har jeg ikke sett på en uke, så det var så herlig å se han igjen! :strix:

Fikk ros av :bigfoot: fordi jeg hadde måkt snø da. Det er egentlig "hans" jobb ;)

Hvorfor har du ikke sett sønnen din på en uke?

Så flink du har vært som har måket snø, for det er ikke så lett nemlig :)

¨Så bra :bolledeig::)

:fnise:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du ikke sett sønnen din på en uke?

Så flink du har vært som har måket snø, for det er ikke så lett nemlig :)

Nei det er tungt å måke snø! Har ikke sett han på en uke fordi han har vært på vinterferie hos svigers.

Vi har jobbet begge to, så da sa de at de kunne passe han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er tungt å måke snø! Har ikke sett han på en uke fordi han har vært på vinterferie hos svigers.

Vi har jobbet begge to, så da sa de at de kunne passe han.

Ok.

Det var sikkert helt herlig å se han igjen, kan jeg tenke meg :hjerte:

Jeg har allerede drukket dagens første :kaffekopp: og har akutt behov for dagens andre :fnise:

Mandager er tunge dager. I allefall når jeg vet at mange rundt omkring har vinterferie nå! :sukk: Men jeg har en litenferie fra 11.03 til 14.03.

Og så har jeg lang påskeferie. Helt fra 27.03 tom 07.04. :nigo: OG jeg trenger det merker jeg! :hoppe: Det skal bli så deilig!

Venter på en tlf, så skal jeg ta en :kaffekopp: til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal også ha lang påskeferie :)

Jeg har flyttedag i dag, fridag!!! Tenkte jeg skulle melde flytting på altinn, håper jeg husker passordet mitt. Det ligger på jobb, men mener jeg skal huske det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ikke og bruke bank id på altinn?

Nå har jeg akkurat hatt lunch, spiste knekkebrød :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd min nye bank id ennå, bruker gamlebanken.

Jeg har passord på altinn, så får jeg engangspassord på min telefon. Jeg bruker altinn i jobbsammenheng også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok :)

Er det på altinn at man endrer folkereg adresse, eller er jeg ute å kjører nå? Hehe, ikke det at jeg flytter så mye :fnise: jeg bare lurer.

Nå er det to :kaffekopp: på jobben, stikker å er litt sosial :) Godt for kropp og sinn.

Speaking of... skal på yoga i kveld. Det var gøy forrige mandag, og i dag blir det sikkert bedre når jeg får til øvelsene bedre og bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altinn brukes til alt.

Det jeg normalt bruker Altinn til er å levere selvangivelsen min (det er jo 1 gang i året) og litt oftere levere AA meldinger på jobb.

Var det kjekt på yoga?

Lenge siden jeg har vært på yoga nå, det gjør veldig godt, men jeg syns det er litt kjedelig av og til.

Endret av trulta_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trulta_ Jeg er og mer for litt "fart og spenning" på trening, men denne timen er en fin blanding av, Yoga, aikido, tai chi, og avspenning. Det er en time jeg kjenner at jeg faktisk gleder meg skikkelig til å gå på, og da sier det seg jo selv at det er bare å trene i vei. For meg er det genilat å se kroppen min i poisijoner jeg aldri trodde jeg skulle få til, er jo ikke en ulempe på hjemmefronten det heller :lur::ler:

Nå har jeg drukket en :kaffekopp: og tar meg litt tid til å roe ned etter en hektisk start på jobb. Det er så ille når det ligger en masse i mailboksen som må gjøres, helst gjerne i går. :sukk:

Nå skinner :sol: på et bygg utfor vinduet mitt slik at den reflekterer inn hos meg. Så deilig det er å kjenne solen på kroppen! Det er tungt her i mørketiden når vi ikke ser solen i det hele tatt. Derfor er det ekstra herlig når den er tilbake! :nigo: *feire litt alene for meg selv på kontoret nå* :ler:

Tror jeg trenger en :kaffekopp: til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal lage meg en kopp latte macchiato jeg snart. Det skal bli veldig godt.

Hva er aikido og tai chi?

Jeg har trent achengtanga yoga (skrev det slik som jeg uttaler det jeg :fnise: )

Det er :sol: her også, herlig. Det som er dumt er at den ikke varmer noe særlig, snøen smelter ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aikido er en kampsport og tai chi er det lange bevegelsene man gjør med kroppen. (jada, dårlig forklart :fnise: )

Har ikke hørt om ach'*******' yoga :ler:

Ja, :sol: klarer ikke smelte noe :snø: her i minus 15 grader. :sukk: Blir nok ikke vår her før i august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ach****** yoga er den mest vanlige, tror jeg da.

Jeg syns solhilsen er kjedelig. Kanskje jeg skal begynne på yoga igjen?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ach****** yoga er den mest vanlige, tror jeg da.

Jeg syns solhilsen er kjedelig. Kanskje jeg skal begynne på yoga igjen?!

Det er ikke rart dere ikke får :sol: når du ikke vil hilse på den. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite og skrive, men jeg titter nå innom jaffal...

Det er nok bare og vente og holde ut, våren kommer!!!!

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite og skrive, men jeg titter nå innom jaffal...

Det er nok bare og vente og holde ut, våren kommer!!!!

:jepp:

Du er flinkere enn meg ;) Skal titte innom jeg og !

Jeg gleder meg til våren :rødme:

Jeg gleder meg til å ha to dager fri neste uke! Da skal jeg hjem å feire bursdagen til min mor :nigo:

Jeg skal snart hente meg dagens første :kaffekopp: og jeg trenger den virkelig. I dag var det så tungt å stå opp at det var nesten ikke håp. Jeg var skukkelig trøtt i går og, så jeg gikk å la meg tidligere enn noen sinne i går kveld, men fremdeles var det som om kroppen min var laget av bly. Jeg kom meg ikke opp av senga! :sukk: Vel jeg klarte jo det til slutt da. Kom to min for sent på jobb :(

I dag skal jeg spinne med en skikkelig flink instruktør, og det gleder jeg meg til :biggrin: Han har bra musikk og entusiasme. :nigo:

Nåh! skal jeg hente meg et knekkebrød og :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...