Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Til meg sa du at du helst ikke vil høre om slike ting!

Sa jeg det? :klø: Det tror jeg seriøst jeg aldri har sagt. Bryr meg ikke om sånt jeg. :nigo: Kanskje jeg lot som, for å erte litt bare. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa jeg det? :klø: Det tror jeg seriøst jeg aldri har sagt. Bryr meg ikke om sånt jeg. :nigo: Kanskje jeg lot som, for å erte litt bare. :ler:

Javel. Det er mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:Gjesp: Må vel finne senga snart.. skal på jobb igjen i morgen. Senvakt da men... Har jobbet 8 dager i strekk nå, og skal jobbe hver dag fram til jeg reiser til Island.. så det er jo greit å kunne sove litt når man kan.. :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp: Må vel finne senga snart.. skal på jobb igjen i morgen. Senvakt da men... Har jobbet 8 dager i strekk nå, og skal jobbe hver dag fram til jeg reiser til Island.. så det er jo greit å kunne sove litt når man kan.. :ler:

Såpass ja. MM, du må passe på å hvile deg. :opplyser: Får runde av her selv, :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja. MM, du må passe på å hvile deg. :opplyser: Får runde av her selv, :goodbye:

:jepp: er alene hjemme også nå, så da får jeg sovet ordentlig.. dvs akkurat nå så har jeg besøk av to nevøer da. De er ikke så mange årene yngre enn meg. Vi sitter på hver vår maskin.. veldig sosiale.. :ler: Vi var sosiale under skiskytinga da ;)

:natti::goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...