Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

:vinke: God helg alle sammen!!!! :hoppe:

:vinke: GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD helg!!!! :danser:

Ja, goooooooooooood helg liten og stor :skya:

Ha en :flekke: bra helg. :nigo:

:fnise:

:flekke:

God helg!

Folkens! Det er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelg!!!!!

:dåne: av lettelse..... aaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det arbeidshelg som sagt, men jeg har hatt det hyggelig på jobb. Rolig og grei vakt :)

Nå er det curlingkamp før jeg skal finne senga! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Curling er skikkelig gøy å se på :nigo:

Nå sitter jeg her med dagens første :kaffekopp: Det er faktisk cappocino med daim ;) Litt kliss, men det er lov på lørdager :)

I går var jeg og trente, og etterpå så dro jeg og sambo å handlet. Vi skal nemlig i barnebursdag i dag, som jeg en eller annen plass har nevnt tidligere :) I tillegg kjøpte vi nye hodeputer. Hodeputer bør nemlig skiftes oftere enn dynene.

I dag har jeg allerede vasket hele huset. Solen skinte nemlig inn og da så jeg støv overalt.

Hvor ofte går egentlig oppvaskmaskinen hos dere? Vi er bare to men her går den annenhver eller hver tredje dag altså. Hvertfall så nå har jeg vasket til den store ol- gullmedaljen :fnise: Har tom tatt vinduene utvendndig, som bydde på en stor utfordring siden det er en del minusgrader ute :fnise:

Nå venter jeg på at eggene som jeg koker skal blir ferdig, så jeg kan spise frokost ;) Vaske før mat, ikke logisk, men sånn er det i min verden! :ler:

Endret av *appifany*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er ikke spørsmålet "Hvor oftr gåt oppvaskmaskinen" men heller "hvorfor f*** i Hel**** har ikke vi og oppvaskmaskin???????"

Hatt en bra helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er ikke spørsmålet "Hvor oftr gåt oppvaskmaskinen" men heller "hvorfor f*** i Hel**** har ikke vi og oppvaskmaskin???????"

Hatt en bra helg?

:hoho: Anbefales på det sterkeste, og den er hjemme og tusler og går as we speak ;)

Har hatt en skikkelig rolig og kjempekoselig helg.

På fredag var jeg og trente, lørdag var vi i barnebursdag og etter det så vi film og slappet av og i går var jeg å trente og etterpå laget vi god mat å så en dååååååååååååååååårlig film. Boondock saints 2!!!! :ler: Alt i alt en herlig helg som gjorde at jeg nå er klar for en ny uke! :fnise:

Sitter her med en :kaffekopp: og et halvt knekkebrød med pepperost. Matlysten er ikke på topp på morningen.

I dag skal jeg trene Yoga :nigo: Det blir spennende, det er det lenge siden jeg har gjort altså!

Nå skal jeg jobbe litt for pengene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 timer igjen :lol:

:kaffekopp:

Eller... strengt tatt ikke noe å :fnise: av. 36 timer er lenge :( BAh! Holder på med dagens andre :kaffekopp::Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere begynt nedtellingen allerede nå? :hakeslepp:

Jeg og Trulta er unik :ler:

:vinke:

Her har jeg ikke vært på lenge. Står det bra til?

Jaaa, det er altfor lenge siden, trodde du ikke likte meg mer :(

Det står bra til, ja :) Hva med deg?

Viktig å begynne tidlig med nedtellingen :nigo:

Jeg har begynt nedtellingen til reisen :jepp:

:jepp: Det er ikke lenge til :nigo: Går det bra ellers da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld for at jeg ikke har vært her på lenge. Jeg har vært opptatt med meg og mitt. Selvfølgelig liker jeg deg fremdeles. :klem:

Med meg går det relativt greit. Skal snart legge meg for er kjempetrøtt. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unnskyld for at jeg ikke har vært her på lenge. Jeg har vært opptatt med meg og mitt. Selvfølgelig liker jeg deg fremdeles. :klem:

Med meg går det relativt greit. Skal snart legge meg for er kjempetrøtt. :Gjesp:

:klem: Så bra :strix:

Det er lov og være opptatt meg seg og sitt ;) Bare du husker på å ikke glemme meg, :ler:

Sov godt , Kitten! :roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Trulta er unik :ler:

Jaaa, det er altfor lenge siden, trodde du ikke likte meg mer :(

Det står bra til, ja :) Hva med deg?

:jepp: Det er ikke lenge til :nigo: Går det bra ellers da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens første :kaffekopp:

Merker på folk at de sitter oppe på kveldenen å ser OL :fnise: Det er ikke så mye å gjøre på jobben. I tillegg er det jo vinterferieuke, er det ikke?

Sitter å knasker en gulrot, den var merkelig på smak. De er ikke så gode nå for tida. Så der stakk den frokosten av gårde i søpla :snurt: Jeg må begynne å spise ordentlig frokost. Har knekkebrød på jobben, men jeg synes det er så dørgende kjedelig!!! Er det noen som har forslag til hva jeg kan ha på? Jeg er egentlig altspisende, så fyr løs!

Jeg for min del er lei av sprengfrost. Det er så irriterende når snørret fryser inni nesen, men en gang man går ut døra. Det er jo ikke noe å finne på ute, og man trener seg sønder og sammen på sats. Som minner meg på om at jeg var på yoga i går. Og det var litt stilig med solhilsen, krigeren, hund osv. Veldig basic, men en artig opplevelse for det. Og man kan bli litt sliten av det om man legger viljen til ;)

Nå har jeg holdt på å få ferdig dette inlegget i en halvtime :fnise: Så det er vel på tide å legge fra seg KG for en stakket stund, og jobbe litt??? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterferien er neste uke. :opplyser:

Jeg har ingen spennende forslag til hva du kan ha på knekkebrødene dine. Du kan jo gjøre som en i klassen min på ungdomsskolen gjorde. Ta absolutt alt du liker på. Hvitost, nugatti, salami, syltetøy osv på samme knekkebrød. :jepp:

Yoga er en treningsform jeg alltid har hatt en ambisjon om å like, for det ser så deilig å avslappende ut. :jepp:

Egentlig skulle jeg trene både i går og i dag, men er forskjølet så da orker jeg ikke. Tror mest sannsynlig jeg går en lang tur senere for det er så nydelig vær. Strålende :sol: og :snø: på bakken. :strix:

Har nettopp betalt en regning. :opplyser: Gud hjelpe meg hvor mye arbeid det var.

Først må jeg logge meg inn i nettbanken med personnummer og to passord. Så måtte jeg legge inn nytt passord for å bekrefte at det var jeg som skulle betale regningen. :dåne: Jeg skjønner at det er for min egen sikkerhet, men du skulle kanskje tro det var meg etter å ha logget inn med både personnummer og passord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Sjeeeeeeeeeeeeeeeeeeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...