*appifany* Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #661 Del Skrevet 16. februar 2010 Men jeg har ikke FB. Og vil ikke ha det heller I dag har jeg farget håret, og så har jeg skiftet på sengen Det er alltid så godt å legge seg i nyvakset, rent sengetøy! Nam! Vurderte å dra å trene i stad, men så tenkte jeg at jeg endelig skulle få ferdig kjøkkenet, så nå har jeg hatt silikon i sprekker og gjort all finpussen. Det var godt å få vekk alle de tre tubene med forskjellige greier fra kjøkkenbenken! Så nå er det så fint! I tillegg har jeg vasket en maskin med klær, og brettet tøy til den store gullmedaljen og støvsuget! Det skal bli deilig å gå å legge seg i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 16. februar 2010 #662 Del Skrevet 16. februar 2010 Så effektiv du har vært da Det er en herlig følelse å legge seg i rene sengklær. Jeg gjorde det du ikke gjorde da, jeg trente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #663 Del Skrevet 17. februar 2010 Sitter her med en og har ikke heeeelt lyst å begynne dagen enda. Jeg er jo et B- menneske ut av dimensjoner, så derfor synes jeg det er fysisk vondt å stå opp på morningen. I dag glemte jeg knekkebrødene mine Pokker. Det har faktisk vært litt å gjøre fra jeg først startet og skrive og frem til nå Det er bare godt da, for det betyr at dagen går fort. Nå skal jeg jobbe videre. (trulta_ i dag skal jeg på spinning) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 17. februar 2010 #664 Del Skrevet 17. februar 2010 Send litt treningsvibber denne veien og! Hadde tenkt meg avgårde i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #665 Del Skrevet 17. februar 2010 *vibbe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. februar 2010 #666 Del Skrevet 17. februar 2010 Du sa at du har en profil du ikke bruker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #667 Del Skrevet 17. februar 2010 Ja, men den er jo bare tom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. februar 2010 #668 Del Skrevet 17. februar 2010 Ja, men den er jo bare tom. Ja men du kan jo legge inn et bilde der så vi får se? Nå har alle vi andre sett bilde av hverandre. Bortsett fra Kristian da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 17. februar 2010 #669 Del Skrevet 17. februar 2010 Det er flere jeg ikke har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #670 Del Skrevet 18. februar 2010 Ny dag, nye muligheter? Jeg er så trøtt at det er ikke artig en gang... Holder meg oppe mtp at det snart er helg! Sitter og knasker sukkererter. Glemte maten min hjemme i dag og. Vi har fått enda et nytt system på jobben, og selvfølgelig er det noe feil når jeg prøver. Nå har det gått en time siden jeg begynte å skrive, så nå fungerer det Anyways. Helgenedtelling: 14.5t igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 18. februar 2010 #671 Del Skrevet 18. februar 2010 Nå er det enda kortere igjen til helg Jeg er glad for at du også liker å telle ned til helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #672 Del Skrevet 18. februar 2010 Nå er det enda kortere igjen til helg Jeg er glad for at du også liker å telle ned til helg. Og jeg er veldig glad for at du liker det. Det er ikke det at jeg mistrives i hverdagen eller noe slikt, det er bare det at for meg er helg bare rett og slett fantastisk. Har bare skikkelige gode assosiasjoner tilknyttet helg. 11.5 t igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 18. februar 2010 #673 Del Skrevet 18. februar 2010 Det beste med helg er at jeg slipper å stå opp etter vekkeklokke. Liker ikke den lyden. Har du sett den nye h&m kolleksjonen? Liker ikke måten dem blir vist på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #674 Del Skrevet 18. februar 2010 Det beste med helg er at jeg slipper å stå opp etter vekkeklokke. Liker ikke den lyden. Har du sett den nye h&m kolleksjonen? Liker ikke måten dem blir vist på. Det er vekkerklokken som er verst. Helt klart (eller nobilen i mitt tilfelle) Jeg har ikke sett den Er egentlig ikke så glad i h&m klær.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 18. februar 2010 #675 Del Skrevet 18. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #676 Del Skrevet 18. februar 2010 Du må komme oftere på besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 18. februar 2010 #677 Del Skrevet 18. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 18. februar 2010 #678 Del Skrevet 18. februar 2010 Du må komme oftere på besøk Jeg lover å skjerpe meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. februar 2010 #679 Del Skrevet 18. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #680 Del Skrevet 18. februar 2010 Hyggelig å se deg her. Jeg lover å skjerpe meg Bra Hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå