trulta_ Skrevet 10. februar 2010 #601 Del Skrevet 10. februar 2010 Det høres så lenge ut med 20 arbeidstimer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #602 Del Skrevet 10. februar 2010 Syntes det hørtes lite ut jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 10. februar 2010 #603 Del Skrevet 10. februar 2010 Syns du det Jeg har nå igjen 20 timer og 8 minutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 10. februar 2010 #604 Del Skrevet 10. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 10. februar 2010 #605 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg har igjen 6 timer jeg.. Men har tatt på meg ekstra søndag kveld da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 10. februar 2010 #606 Del Skrevet 10. februar 2010 Nå er det bare 15 timer igjen Bedre enn 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 10. februar 2010 #607 Del Skrevet 10. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 10. februar 2010 #608 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg lurer på om jeg skal gidde å i kveld eller om jeg skal utsette det til i morgen tidlig.. Ulempen er at da må jeg stå opp en halv time før enn jeg må hvis jeg dusjer i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #609 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg lurer på om jeg skal gidde å i kveld eller om jeg skal utsette det til i morgen tidlig.. Ulempen er at da må jeg stå opp en halv time før enn jeg må hvis jeg dusjer i kveld... sånn tenker jeg og så jeg har i kveld jeg! I dag har jeg jobbet, kom hjem og laget et par skiver før jeg dro på trening. Når jeg kom hjem så vasket hjeg hele leil, tok ut av oppvaskmaskinen, la sammen klær, tørket støv, støsuget osv osv! SÅ nå er det så fiiint her I tillegg kom venninna mi over med sjokoladekake til meg, helt uten grunn! Å den var nyyyyydelig! Herlige dagen, og snart er det helg ! 15t i gjen trulta_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 11. februar 2010 #610 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg lurer på om jeg skal gidde å i kveld eller om jeg skal utsette det til i morgen tidlig.. Ulempen er at da må jeg stå opp en halv time før enn jeg må hvis jeg dusjer i kveld... Å dusje på morningen er egentlig grusomt, men føler at jeg ikke våkner om jeg ikke gjør det, men vanskelig avveining ja. Skjer a ????????? Alt bra appy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #611 Del Skrevet 11. februar 2010 Nå er det bare 7 timer og 50 minutter av reell arbeidstid igjen! Er fornyød med det. Dagene går fort de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 11. februar 2010 #612 Del Skrevet 11. februar 2010 Nå er det bare 7 timer og 50 minutter av reell arbeidstid igjen! Er fornyød med det. Dagene går fort de. Ja. Men må ikke bli for opptatt av sånt da, hverdagen er jo livet, som det så pent heter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #613 Del Skrevet 11. februar 2010 Ja. Men må ikke bli for opptatt av sånt da, hverdagen er jo livet, som det så pent heter. Men ikke jobbhverdager Vet faktisk ikke om jeg hadde jobbet om jeg var dødsrik? Hadde du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 11. februar 2010 #614 Del Skrevet 11. februar 2010 Smakte Oreo-kjeks i går, og det var helt ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 11. februar 2010 #615 Del Skrevet 11. februar 2010 Det ble så jeg dusjet i dag tidlig Gadd ikke i går kveld. Jeg har igjen 7,5 arbeidstimer til helg jeg. Fikk ekstravakt i morgen. Fra 7-14.30 Kjekt å få med ei vakt til på timelista før den blir levert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 12. februar 2010 #616 Del Skrevet 12. februar 2010 7 timer og førti minutt igjen... teller med pause også i dag... Snart helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #617 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg er så trøtt. Sambo drar på guttetur i helgen, så jeg skal kose meg å sove å drikke litt å slappe av å (ja vet det heter ikke å og burde bruke komma, men det er fredag og da slår jeg litt ut med håret) Sitter på jobb nå. Skal snart gå å hente meg den første for dagen. Sitter og venter på en telefon. OG i mens jeg skrev det, så kom tlf inn, så nå sitter jeg med en Trulta! 7 timer igjen!!! Så er det etterlengtet helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 12. februar 2010 #618 Del Skrevet 12. februar 2010 Teller du uten pause :klø: eller slutter du en halvtime før meg i dag også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #619 Del Skrevet 12. februar 2010 Teller du uten pause :klø: eller slutter du en halvtime før meg i dag også? Jeg har ventet på deg ! Hm. Jeg er ferdig 15.35 hver dag(det er seff inkl pause). Når er du ferdig om dagene? Kan være at jeg er så trøtt at jeg ikke vet hvordan å telle timene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 12. februar 2010 #620 Del Skrevet 12. februar 2010 Er du ferdig fem over halv fire? Rart klokkeslett vil jeg si. Jeg er ferdig 16 jeg, har jo egentlig flexi tid. Har "kjernetid" mellom 9 og 15. Men jeg begynner rundt åtte hver dag. 7 timer igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå