Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, var å leste det. At det er mulig, hun blir bare mer og mer useriøs! Når du blogger så blogg noe eget for da vel!!! Er det ikke det som er hele poenget eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hjertens enig! :5:

Håper hun holder seg vekke med den reklamedriten på KG fra nå av! :opplyser:

Endret av *appifany*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte jo inn og sjekke bildene jeg også. Begriper ikke at hun ikke skjønner at spillet er slutt og kapitulerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*knis*

jeg har i alle fall fått litt action idag, det er mer enn jeg forventa :P Makan til frekkhet det finnes på folk, ta seg til rette og stjele som det passer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte jo inn og sjekke bildene jeg også. Begriper ikke at hun ikke skjønner at spillet er slutt og kapitulerer.

:dåne:

Er så enig!

*knis*

jeg har i alle fall fått litt action idag, det er mer enn jeg forventa :P Makan til frekkhet det finnes på folk, ta seg til rette og stjele som det passer seg.

Har hatt storunderholdning her jeg sitter :fnise:

Og så bastant det er mulig å være! Alt er klin likt, t.o.m. det lille vippehåret/rusket i øyenkroken! At det skal være mulig å påstå at det tok henne kun 6 min å legge sminken. Tok vel heller henne gjerne bare 6 min å poste hele innlegget, tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå, jeg blir så irritert og så blir jeg irritert over at jeg blir irritert

:skratte:

:hoho: Det innlegget fortjente en pluss!

Nå har jeg fått mettet nysgjerrigheten min :ler:

:ler:

Flirte bra når jeg så navnet ditt nederst blant alle jentene som leste tråden! :ler:

(og ja, jeg vet jeg skrev det i PM og :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt storunderholdning her jeg sitter :fnise:

Og så bastant det er mulig å være! Alt er klin likt, t.o.m. det lille vippehåret/rusket i øyenkroken! At det skal være mulig å påstå at det tok henne kun 6 min å legge sminken. Tok vel heller henne gjerne bare 6 min å poste hele innlegget, tenker jeg ;)

Hoho, jeg tenkte det samme! 6 minutter meg her og 6 minutter meg der :D

Vi må jo selvfølgelig skjønne at de er TVILLINGER. Noe annet ville vært rart. Vi har jo nemlig feil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel første gangen jeg har følt pulsen stige i en sminkeblogg ;)

Noen folk altså!

:hoho:

Jeg digger at du må lese det, hog :nigo:

Du er nå skjønn, er du :klem:

Og takk for pluss, Piff ;)

;) Men det er jo så sant! :ler:

Hoho, jeg tenkte det samme! 6 minutter meg her og 6 minutter meg der :D

Vi må jo selvfølgelig skjønne at de er TVILLINGER. Noe annet ville vært rart. Vi har jo nemlig feil ;)

Ja, vi har så feil at vi faktisk burde gå å skjemmes litt i et hjørne enn plass :ler:

Edit; må pokker meg edite hver en melding jeg poster for tiden, er så trøtt at bokstavene bare stokker seg om! (eller hva pokker det heter)

Endret av *appifany*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må jo pirke nesen min bort i alt mulig :sjenert:

På den positive siden fikk jeg jo sett litt av avataren til Arnøy :ler: Den er nok blandt de mest populære hos oss mannfolk her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må jo pirke nesen min bort i alt mulig :sjenert:

På den positive siden fikk jeg jo sett litt av avataren til Arnøy :ler: Den er nok blandt de mest populære hos oss mannfolk her inne.

Ja, det er kul avatar :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det lov å innrømme at man syns avataren til Arnøy er fiin?!

:rødme:

(Fniser uten at hog ser det ;))

:jepp:

Er jo tross alt kvinneguiden! OG om ikke det guider, så vet ikke jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel første gangen jeg har følt pulsen stige i en sminkeblogg ;)

Endelig! Gjør det ikke godt å komme ut av skapet, hog? ;)

Jeg må jo pirke nesen min bort i alt mulig :sjenert:På den positive siden fikk jeg jo sett litt av avataren til Arnøy :ler: Den er nok blandt de mest populære hos oss mannfolk her inne.

Jeg er glad for å høre at sorthvitt-fotografiet kommer til heder og ære igjen, blant menn. :skratte: Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå blir man jo så flau og smigret som bare en fjortis kan! Syns avataren selv er fantastisk fin og ..hva skal man si..tiltrekkende?

Jeg liker den, og jeg liker at andre liker den :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...