Gjest Katee Skrevet 27. desember 2010 #6001 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg bryr meg ihvertfall over gjennomsnittet mye Har postet et lite innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #6002 Del Skrevet 27. desember 2010 Ja, var å leste det. At det er mulig, hun blir bare mer og mer useriøs! Når du blogger så blogg noe eget for da vel!!! Er det ikke det som er hele poenget eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. desember 2010 #6003 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Vær ihvertfall smart nok til å endre 2-3 ord før du poster bloggen!!! GAD! Endret 27. desember 2010 av Alyah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #6004 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Så hjertens enig! Håper hun holder seg vekke med den reklamedriten på KG fra nå av! Endret 27. desember 2010 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2010 #6005 Del Skrevet 27. desember 2010 Måtte jo inn og sjekke bildene jeg også. Begriper ikke at hun ikke skjønner at spillet er slutt og kapitulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 27. desember 2010 #6006 Del Skrevet 27. desember 2010 *knis* jeg har i alle fall fått litt action idag, det er mer enn jeg forventa Makan til frekkhet det finnes på folk, ta seg til rette og stjele som det passer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. desember 2010 #6007 Del Skrevet 27. desember 2010 Åååååå, jeg blir så irritert og så blir jeg irritert over at jeg blir irritert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 27. desember 2010 #6008 Del Skrevet 27. desember 2010 Nå har jeg fått mettet nysgjerrigheten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #6009 Del Skrevet 27. desember 2010 Måtte jo inn og sjekke bildene jeg også. Begriper ikke at hun ikke skjønner at spillet er slutt og kapitulerer. :dåne: Er så enig! *knis* jeg har i alle fall fått litt action idag, det er mer enn jeg forventa Makan til frekkhet det finnes på folk, ta seg til rette og stjele som det passer seg. Har hatt storunderholdning her jeg sitter Og så bastant det er mulig å være! Alt er klin likt, t.o.m. det lille vippehåret/rusket i øyenkroken! At det skal være mulig å påstå at det tok henne kun 6 min å legge sminken. Tok vel heller henne gjerne bare 6 min å poste hele innlegget, tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #6010 Del Skrevet 27. desember 2010 Åååååå, jeg blir så irritert og så blir jeg irritert over at jeg blir irritert Det innlegget fortjente en pluss! Nå har jeg fått mettet nysgjerrigheten min Flirte bra når jeg så navnet ditt nederst blant alle jentene som leste tråden! (og ja, jeg vet jeg skrev det i PM og ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 27. desember 2010 #6011 Del Skrevet 27. desember 2010 Er vel første gangen jeg har følt pulsen stige i en sminkeblogg Noen folk altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. desember 2010 #6012 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg digger at du må lese det, hog Du er nå skjønn, er du Og takk for pluss, Piff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 27. desember 2010 #6013 Del Skrevet 27. desember 2010 Har hatt storunderholdning her jeg sitter Og så bastant det er mulig å være! Alt er klin likt, t.o.m. det lille vippehåret/rusket i øyenkroken! At det skal være mulig å påstå at det tok henne kun 6 min å legge sminken. Tok vel heller henne gjerne bare 6 min å poste hele innlegget, tenker jeg Hoho, jeg tenkte det samme! 6 minutter meg her og 6 minutter meg der :D Vi må jo selvfølgelig skjønne at de er TVILLINGER. Noe annet ville vært rart. Vi har jo nemlig feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #6014 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Er vel første gangen jeg har følt pulsen stige i en sminkeblogg Noen folk altså! Jeg digger at du må lese det, hog Du er nå skjønn, er du Og takk for pluss, Piff Men det er jo så sant! Hoho, jeg tenkte det samme! 6 minutter meg her og 6 minutter meg der :D Vi må jo selvfølgelig skjønne at de er TVILLINGER. Noe annet ville vært rart. Vi har jo nemlig feil Ja, vi har så feil at vi faktisk burde gå å skjemmes litt i et hjørne enn plass Edit; må pokker meg edite hver en melding jeg poster for tiden, er så trøtt at bokstavene bare stokker seg om! (eller hva pokker det heter) Endret 27. desember 2010 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 27. desember 2010 #6015 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg må jo pirke nesen min bort i alt mulig På den positive siden fikk jeg jo sett litt av avataren til Arnøy Den er nok blandt de mest populære hos oss mannfolk her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #6016 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg må jo pirke nesen min bort i alt mulig På den positive siden fikk jeg jo sett litt av avataren til Arnøy Den er nok blandt de mest populære hos oss mannfolk her inne. Ja, det er kul avatar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. desember 2010 #6017 Del Skrevet 27. desember 2010 Er det lov å innrømme at man syns avataren til Arnøy er fiin?! :rødme: (Fniser uten at hog ser det ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #6018 Del Skrevet 27. desember 2010 Er det lov å innrømme at man syns avataren til Arnøy er fiin?! :rødme: (Fniser uten at hog ser det ) Er jo tross alt kvinneguiden! OG om ikke det guider, så vet ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2010 #6019 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Er vel første gangen jeg har følt pulsen stige i en sminkeblogg Endelig! Gjør det ikke godt å komme ut av skapet, hog? Jeg må jo pirke nesen min bort i alt mulig :sjenert:På den positive siden fikk jeg jo sett litt av avataren til Arnøy Den er nok blandt de mest populære hos oss mannfolk her inne. Jeg er glad for å høre at sorthvitt-fotografiet kommer til heder og ære igjen, blant menn. Endret 27. desember 2010 av Margareth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 27. desember 2010 #6020 Del Skrevet 27. desember 2010 nå blir man jo så flau og smigret som bare en fjortis kan! Syns avataren selv er fantastisk fin og ..hva skal man si..tiltrekkende? Jeg liker den, og jeg liker at andre liker den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå