trulta_ Skrevet 9. februar 2010 #581 Del Skrevet 9. februar 2010 Er det vanskelig å lage oreokake? Farlig å lese om sånt, blir sulten. Jeg har ikke spist frokost ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #582 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg har aldri laget den, så jeg vet ikke. Jeg vet bare at jeg er dreven på å spise den Nå har jeg spist et halvt polarbrød med ost på. Det var kjedelig. Nå er kitten på vei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 9. februar 2010 #583 Del Skrevet 9. februar 2010 Hun er sikkert på Flesland nå. Eller er hun på vei. Skal vi gå inn på flesland.no og sjekke om flyet har tatt av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #584 Del Skrevet 9. februar 2010 Hun er sikkert på Flesland nå. Eller er hun på vei. Skal vi gå inn på flesland.no og sjekke om flyet har tatt av? Måtte jobbe litt. Har du sjekket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 9. februar 2010 #585 Del Skrevet 9. februar 2010 dU? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 9. februar 2010 #586 Del Skrevet 9. februar 2010 Flyet gikk visst i 10-tiden såvidt jeg husker. Så hun er vel snart framme tenker jeg Oreokaken jeg lagde er ikke vanskelig i det hele tatt! Men det er mer dessert enn kake da.. Det vanskeligste var faktisk å få knust Oreokjeksene nok til å ha i bunnen.. De er jo litt harde.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #587 Del Skrevet 9. februar 2010 Flyet gikk visst i 10-tiden såvidt jeg husker. Så hun er vel snart framme tenker jeg Oreokaken jeg lagde er ikke vanskelig i det hele tatt! Men det er mer dessert enn kake da.. Det vanskeligste var faktisk å få knust Oreokjeksene nok til å ha i bunnen.. De er jo litt harde.. Såpass! Tror ikke jeg skal begi meg ut på å lage kake, blir den god(noe som ikke er garantert ) så kommer jeg til å spise meg sønder og sammen Nå skal jeg stikke å spise tørt brød med ost på til lunch! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 9. februar 2010 #588 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg fikk lyst på kake nå. Du fant oppskriften på detsøteliv.no mia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 9. februar 2010 #589 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg fikk lyst på kake nå. Du fant oppskriften på detsøteliv.no mia? kan finne fram til den jeg lagde. Går ikke å finne link, men hvis du søker på Oreo, så heter den Oreo Cake Original Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 9. februar 2010 #590 Del Skrevet 9. februar 2010 Det så ut som det var mange gode kaker der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 9. februar 2010 #591 Del Skrevet 9. februar 2010 Ja det ser ut til å være veldig mange gode kaker der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 9. februar 2010 #592 Del Skrevet 9. februar 2010 Hadde vært morsomt å prøve noen, men det er så kjedelig hvis det blir mislykket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 9. februar 2010 #593 Del Skrevet 9. februar 2010 Hadde vært morsomt å prøve noen, men det er så kjedelig hvis det blir mislykket. Ja det er det.. jeg har satt kaka i ovnen nå.. er spent på om det blir bra eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 9. februar 2010 #594 Del Skrevet 9. februar 2010 Hvordan ble den? Når skal du/dere spise den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 9. februar 2010 #595 Del Skrevet 9. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 9. februar 2010 #596 Del Skrevet 9. februar 2010 Hvordan ble den? Når skal du/dere spise den? Den ble skikkelig bra! Akkurat som den skal være! Den er nesten oppspist faktisk... Var flere som fikk snusen i at jeg bakte.. Så da skal jeg bake en stor en til lørdag, da skal vi feire Han har bursdag i morgen. Skal overraske han med nystekte rundstykker meg skinke og egg i morgen tidlig.. På senga Og kakao Har dessverre ikke krem da.. Den brukte jeg opp i dag.. Men det får jammen holde med det andre! Så skal han få gaven sin på senga også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 10. februar 2010 #597 Del Skrevet 10. februar 2010 Det er veldig kjekt når kaken blir så god, at den nesten er oppspist er ett meget godt tegn på akkurat det. Hva har du kjøpt til din kjære? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #598 Del Skrevet 10. februar 2010 Trulta_ har vi nedtelling til helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 10. februar 2010 #599 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Det bør vi ha. Både i antall arbeidstimer og vanlige eller? Endret 10. februar 2010 av trulta_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #600 Del Skrevet 10. februar 2010 Arbeidstimer. 20 timer igjen sånn ca. 2,5 dager igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå