Hoppetaujenta Skrevet 26. desember 2010 #5961 Del Skrevet 26. desember 2010 Det er forsket på hvem som har mest sex og det er visstnok de rødhåredeOm det er sånn: hvem har de det med da? Neppe andre rødhårede. Altså må frekvensen være ganske høy hos alle de andre også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 26. desember 2010 #5962 Del Skrevet 26. desember 2010 Om det er sånn: hvem har de det med da? Neppe andre rødhårede. Altså må frekvensen være ganske høy hos alle de andre også. Tror du ikke? :klø: Jeg vet ihvertfall at jeg helst faller for rødhårede Like barn leker best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 26. desember 2010 #5963 Del Skrevet 26. desember 2010 PS! for en energi du har, Piff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. desember 2010 #5964 Del Skrevet 26. desember 2010 Tror du ikke? :klø: Jeg vet ihvertfall at jeg helst faller for rødhårede Like barn leker best Faller og faller...joo, men "gymnastiserer" du også med dem i virkeligheten - ikke bare i drømmen altså ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 26. desember 2010 #5965 Del Skrevet 26. desember 2010 Krøpet til sengs allerede Blondie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 26. desember 2010 #5966 Del Skrevet 26. desember 2010 Faller og faller...joo, men "gymnastiserer" du også med dem i virkeligheten - ikke bare i drømmen altså ? I'll never tell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 26. desember 2010 Forfatter #5967 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg er her jeg I dag har jeg skikkelig stått på, og resultatet er upåklagelig Fantastisk ren leil, kosestund med på msn, en deilig dusj osv osv. Nå er det natta på meg med Håkan Nesser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 26. desember 2010 #5968 Del Skrevet 26. desember 2010 God natt, Piff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 26. desember 2010 #5969 Del Skrevet 26. desember 2010 Sov godt Blondie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2010 #5970 Del Skrevet 27. desember 2010 Godmorgen til Appi, den vakre med soverynker og bustete hår Det ser ut som om de har sovet svært godt, som en liten mår... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #5971 Del Skrevet 27. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2010 #5972 Del Skrevet 27. desember 2010 Hmm...hun løp i alle fall ikke skrikende ut av tråden, og ba om nåde...jeg begynner visst å føle meg som en gryende forum-skald... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 27. desember 2010 #5973 Del Skrevet 27. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. desember 2010 #5974 Del Skrevet 27. desember 2010 Lille Krølle, hun er en bølle, men vi er nå så hjertens glad i henne, selv om vi ikke hverandre egentlig kan kjenne... Å dikte på kjempefull mage er ikke ett triks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #5975 Del Skrevet 27. desember 2010 Dere er så flinke og gode! Nå sitter jeg som et slakt i sofaen, jobb var ekstra hardt i dag... :dåne: Har en overdose i kroppen, merker jeg! I kveld skal jeg lage Dolmio (pleier å gjøre det når er vekke Sier forøvrig litt om mitt nivå når det kommer til matlaging... ) Er så trøtt. Kommer til å sovne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2010 #5976 Del Skrevet 27. desember 2010 Å dikte på kjempefull mage er ikke ett triks Jo, jeg tror faktisk at det er det det er, hehe...et triks... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. desember 2010 #5977 Del Skrevet 27. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2010 #5978 Del Skrevet 27. desember 2010 Er så stille og fredelig når appi sover...bare litt sånn bakgrunnsburing i det fjerne. Åh, guri ma......der sa det "futtfutt"...og Det va`kke meg! *pile ut igjen av åpenbare årsaker som spres med forumvinden, hosthost* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #5979 Del Skrevet 27. desember 2010 Maggie! Jeg er sjokkert! Jeg har ikke sovet, jeg er for opptatt med å krangle med smikebloggere Neida, men litt skøy er det når enkelte påstår at bilde er selvlaget når t.o.m vippene og rusk i øyet er klin likt! (joda, sikkert ingen som fatter hva jeg mener, dette var totalt tatt ut av sammenhengen ) Nå skal jeg gå å rydde i klesskapet mitt! Lurer på om det finnes noe som heter ryddeADHD, og om jeg tilfeldigvis lider av det? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2010 #5980 Del Skrevet 27. desember 2010 For det første appi: jeg er nok enda mere sjokkert enn deg, hehe... For det andre: You Go Girl -----> TA DEM! For det tredje: da lå det høyst sannsynlig en fremmed forbipasserende i senga di for litt siden...usj og usj: lopper og lus og litt til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå