Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var ikke noen annen mann i senga mi! K82 da, slutt å spre løgner på et nasjonalt forum! Må da være grenser! :ler

Men men..k82 skjønner ingenting :klø: Jeg så jo et mannshode på puta med dyna dratt opp under haka, og så tittet du jo frem fra under dyna hans..sånn nede ved lårene, når jeg og Al startet showet vårt :klø:

Jammen...han så tydeligvis noen flere der - var det en DAME til i senga di da? :fnise

Nei, var mann :jepp:

Det var kanskje ei katt? Aner ikke hva slags illusjoner k82 ser...

Jeg har sovet i et par timer nå, herlige juleferie/helg! :fnise

:snurt:

Neh, tviler. Det forgår bare rare ting i hodet til k82 enkelte ganger.

:hakeslepp: er det denne måten du prøver å vri deg unna på :hakeslepp: Å stille tvil - på et nasjonalt forum - over hvor vel bevart jeg er..nå har jeg aldri :snurt::sur:

:fnise:

Skjønner hva du mener...en søt, men underlig rosa skrue. ;

Syns jeg var pent sagt. Takk takk Mar :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:troest: K litt

Ja :strix::klem:

Du og vet jo hva vi så Al, ikke sjangs at SlemmeAppi klarer å vri seg unna dette ved å skylde på at jeg har en rosa skrue som er løs :snurt:

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, sant! Jeg var ikke full da! Så jeg vet hva jeg så! :opplyser:

:hoho::skratte::hoho: ..ikke så full....? Du huska jo ikke bussturen hjem en gang!

k82; Det er ingen annen mann enn :mrgreen: og jeg misliker deg for at du insinuerer noe annet... :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Dundrer inn på soverommet til Appi og :mrgreen: og slår på lyset*

:duskedame: gi meg en A! :rope: A. :duskedame: Gi meg en P! :rope: P Gi meg en P! :rope: P Gi meg en i! :rope: I :duskedame: Appifany *k82 går ned i spagaten og løftes sånn der opp i været av Al *høyt benspark*

Lights off :fnise: Sov videre :nigo:

:hoho::skratte::hoho: ..ikke så full....? Du huska jo ikke bussturen hjem en gang!

k82; Det er ingen annen mann enn :mrgreen: og jeg misliker deg for at du insinuerer noe annet... :snurt:

Men, Piffy da! Klokka var jo godt over fem på morgenen! Da hadde jeg jo sovet i kanskje 1 time. Det holder lenge for slik en ungfole som meg :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, det tror jeg på!!

Du husket ikke en gang at det var den natten det faktisk skjedde!

Endret av *appifany*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

:ler:

Appi, kan du vææææære så snill og komme og vaske hos meg? Jeg kan GJERNE stikke ut av leiliheten i noen timer og la deg gjøre AKKURAT som du vil her :jepp:

Deilig å ha ferie og være uansvarlig igjen litt! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle dagene flyter sammen når man har det kult ;)

:hoho:

:ler:

Appi, kan du vææææære så snill og komme og vaske hos meg? Jeg kan GJERNE stikke ut av leiliheten i noen timer og la deg gjøre AKKURAT som du vil her :jepp:

Deilig å ha ferie og være uansvarlig igjen litt! :bolledeig:

Ikke noe problem! Begynner å bli litt sliten nå, men tar det nå mens dere sover. Soverrommet tar jeg da når dere står opp!

I dag har vi handlet edelgran til 600,- !! Onkelen min ringte fra Danmark i dag og han sa dem betalte 185,- for edelgran, og 85,- for den vanlige grana. Da trodde jeg at jeg skulle :dåne:

Så spiste vi deilig kveldsmat og så The Holiday(som er sånn ca verdens søteste film) :nigo:

Nå er det vel snaaart natta? Nei, vent.. vaske leil! Stemme det! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som så beat for beat på fredag?

Jeg lurer på om noen vet en fin versjon av den "la vist la vi da" mulig den ikke skrives sånn da.

Snart juleferie...

15 timer igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...