mia83 Skrevet 8. februar 2010 #561 Del Skrevet 8. februar 2010 Nå hadde det gjort seg med peppes sin eple kake Jeg fikk også skikkelig lyst på kake! Tenkte jeg skal prøve å lage Verdens Beste i morgen. Har aldri prøvd å lage den før.. noen av dere som har laget den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #562 Del Skrevet 8. februar 2010 Oy oy oy, jeg er trøtt. Sovna nesten av på sofaen her i sted. Vi må huske å være her å si hadet til Kitten Søstra til sambo er en kløpper på kjøkkenet og hun hadde laget oreos iskake, den var så nydelig at jeg lover at dere alle hadde spist dere ihjel! Nå fikk jeg jo ikke lyst på dessert, nei Å K82; det heter ikke Grrrr og Brrrr.... Kanskje det heter Mrrrrr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. februar 2010 #563 Del Skrevet 8. februar 2010 Oy oy oy, jeg er trøtt. Sovna nesten av på sofaen her i sted. Vi må huske å være her å si hadet til Kitten Søstra til sambo er en kløpper på kjøkkenet og hun hadde laget oreos iskake, den var så nydelig at jeg lover at dere alle hadde spist dere ihjel! Nå fikk jeg jo ikke lyst på dessert, nei Å K82; det heter ikke Grrrr og Brrrr.... Kanskje det heter Mrrrrr? Er det den som er på detsoteliv.no? Jeg har prøvd å lage en av oreokakene der. Den ble kjempegod, men skikkelig kaloribombe deluxe! Bunn av oreokjeks og smør, philadelphiaost og melis oppå der, så et tynt lag med sjokoladepudding og så pisket krem og oreokjeksbiter oppå der igjen.. Den var litt lealaus, så den beveget seg litt etter at vi hadde brukt kakespade på den. Den skled ut litt hist og her. Men den var skikkelig god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #564 Del Skrevet 8. februar 2010 Er det den som er på detsoteliv.no? Jeg har prøvd å lage en av oreokakene der. Den ble kjempegod, men skikkelig kaloribombe deluxe! Bunn av oreokjeks og smør, philadelphiaost og melis oppå der, så et tynt lag med sjokoladepudding og så pisket krem og oreokjeksbiter oppå der igjen.. Den var litt lealaus, så den beveget seg litt etter at vi hadde brukt kakespade på den. Den skled ut litt hist og her. Men den var skikkelig god! Husker ikke, det er så lenge siden. Hun er veldig opptatt av sunn mat og rett kosthold, så den blir nok ikke laget for ofte Men det jeg husker var at det var is, som i vaniljeis sammen med oreoskjeksen. Helt fantastisk. Hun burde komme på med en grunn for å lage den på nytt igjen. Hm... er det ingen av oss som har bursdag snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. februar 2010 #565 Del Skrevet 8. februar 2010 Husker ikke, det er så lenge siden. Hun er veldig opptatt av sunn mat og rett kosthold, så den blir nok ikke laget for ofte Men det jeg husker var at det var is, som i vaniljeis sammen med oreoskjeksen. Helt fantastisk. Hun burde komme på med en grunn for å lage den på nytt igjen. Hm... er det ingen av oss som har bursdag snart? har bursdag i overimorgen. Skal feire i helgen. Derfor tenkte jeg å prøve meg på Verdens Beste.. Og så skal vi ha bløtkake og sjokoladekake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #566 Del Skrevet 8. februar 2010 Ikke bland all vaniljekremen, med kremen Da blir det flytende :fnsie: Verdens beste er god da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. februar 2010 #567 Del Skrevet 8. februar 2010 Ikke bland all vaniljekremen, med kremen Da blir det flytende :fnsie: Verdens beste er god da Blir det?? I oppskrifta står det 5 dl vaniljekrem og 3 dl kremfløte.. Blir det flytende da? Har du prøvd å lage det ettersom du våger deg på en slik påstand!!!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #568 Del Skrevet 8. februar 2010 Blir det?? I oppskrifta står det 5 dl vaniljekrem og 3 dl kremfløte.. Blir det flytende da? Har du prøvd å lage det ettersom du våger deg på en slik påstand!!!?? Ja, følg oppskriften til punkt og prikke Vel, jeg og en venninne skulle lage det til hennes sønn sin ettårsdag, ble ikke videre vellykket. Heldigvis hadde vi andre kaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. februar 2010 #569 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg legger igjen en før jeg sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #570 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg legger igjen en før jeg sier Gooooooooooooooooooooooooooooood tur, Kitten!!! Pass på deg selv, og kom snart tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. februar 2010 #571 Del Skrevet 8. februar 2010 Ja, følg oppskriften til punkt og prikke Vel, jeg og en venninne skulle lage det til hennes sønn sin ettårsdag, ble ikke videre vellykket. Heldigvis hadde vi andre kaker Synes du det var vanskelig å lage den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #572 Del Skrevet 8. februar 2010 Synes du det var vanskelig å lage den? Tja.. litt? Men så er ikke jeg en kakebaker da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. februar 2010 #573 Del Skrevet 8. februar 2010 Tja.. litt? Men så er ikke jeg en kakebaker da! Ikke jeg heller egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #574 Del Skrevet 8. februar 2010 Ikke vær redd. Det er jo bare å følge oppskrifta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. februar 2010 #575 Del Skrevet 8. februar 2010 Ikke vær redd. Det er jo bare å følge oppskrifta? Skal prøve.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #576 Del Skrevet 8. februar 2010 Det enkle er som oftest det beste Hihi! Jeg tror jeg er sulten, jeg har i allefall lyst på noe kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. februar 2010 #577 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg skal ikke ha mer mat i dag iallefall. Mulig jeg kommer til å drikke litt mer vann. Men nå er det jo snart sengetid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #578 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg har bare spist en og en halv gang i dag, og det er ikke nok for en Piffykropp Men gidder ikke spise noe nå uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. februar 2010 #579 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg har bare spist en og en halv gang i dag, og det er ikke nok for en Piffykropp Men gidder ikke spise noe nå uansett Det skjønner jeg!! Du kommer til å våkne sulten i morgen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #580 Del Skrevet 8. februar 2010 Det skjønner jeg!! Du kommer til å våkne sulten i morgen da.. Hihi, er aldri sulten på morningen! Men kommer sikkert til å spise litt på jobben ganske så tidlig. Det er jo å regne som frokost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå