Gjest hogwash Skrevet 17. desember 2010 #5741 Del Skrevet 17. desember 2010 Den som er på vei inn i innhegningen til oksen ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. desember 2010 #5742 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Genialt! Er jeg trøtt? Ja. Har jeg lagt meg ennå. Nei. :skratte: Endret 17. desember 2010 av Margareth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 17. desember 2010 #5743 Del Skrevet 17. desember 2010 God morgen frøken åpenbaring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. desember 2010 #5744 Del Skrevet 17. desember 2010 Ååå...slik har jeg alltid ønsket å bli ønsket godmorgen når jeg står opp..men dette var nok ikke til meg, så jeg sender stafettpinnen videre til frøken åpenbaring herself. Godmorgen i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 17. desember 2010 #5745 Del Skrevet 17. desember 2010 God morgen! Her er det så snart den har stått opp. Hjemmebakte rundstykker vant konkurransen over pannekaker. Så da var dagens frokost i boks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 17. desember 2010 #5746 Del Skrevet 17. desember 2010 Nå ble jeg sulten, Kitten! I dag er det julebrus på jobb! Koselig fredagstradisjon i disse juletider. I går kjøpte jeg ei julegave, til lille pusen. Hun får noe tunfisk greier, krysser fingrene for at hun liker det! Snart helg! O Glede!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #5747 Del Skrevet 17. desember 2010 Appi artig sammentreff med julebrusen...eller var det et sammentreff? Feeet nisselue Åh,- hvilken butikkjede selger sukkerfri julebrus? Er den rød? Sjekk almanakken? Ja, den er rød og sukkerfri! Mack sin julebrus, og den er fantastisk! Ååå...slik har jeg alltid ønsket å bli ønsket godmorgen når jeg står opp..men dette var nok ikke til meg, så jeg sender stafettpinnen videre til frøken åpenbaring herself. Godmorgen i alle fall. God morgen! Nå ble jeg sulten, Kitten! I dag er det julebrus på jobb! Koselig fredagstradisjon i disse juletider. I går kjøpte jeg ei julegave, til lille pusen. Hun får noe tunfisk greier, krysser fingrene for at hun liker det! Snart helg! O Glede!! Å så koselig tradisjon! Det vil jeg og ha! Vi har julelunsj i dag, og det er pensjonistene på jobben som skal lage alt fra bunn. NAM Jeg gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 17. desember 2010 #5748 Del Skrevet 17. desember 2010 Grattis med ny lue Appifany!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 17. desember 2010 #5749 Del Skrevet 17. desember 2010 Koselig med julelunsj da! Vi skal ha pizza på onsdag. Sova avslutning. 3 timer igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 17. desember 2010 #5750 Del Skrevet 17. desember 2010 for lua! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 17. desember 2010 #5751 Del Skrevet 17. desember 2010 Åh,- hvilken butikkjede selger sukkerfri julebrus? Er den rød? Sjekk almanakken? Det var for å jage vekk Kristian Han satt gjemt bak en busk der borte *peke* Hvor? Mener du den busken som løper bortover jordet der? Den som er på vei inn i innhegningen til oksen ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. desember 2010 #5752 Del Skrevet 17. desember 2010 ...man har ikke mere morro en det man gjør med seg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #5753 Del Skrevet 17. desember 2010 I morgen skal jeg kjøre hjem til juuul Lang tur, men jeg glder meg til å se familien igjen! Har med meg halve verden hjem, føles det ut som Men heldigvis er jeg ferdig med julegavene! Nå skal jeg gå å pakke ferdig, ta meg en dusj og lage en liste over det jeg mangler for morgendagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 17. desember 2010 #5754 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg skal jobbe i morgen, og så skal jeg ha julebesøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. desember 2010 #5755 Del Skrevet 17. desember 2010 Høres litt trivelig ut å kunne "reise hjem" til familien. I hjemmets lune arne... Håper at du får den julefeiringen du fortjener, appi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #5756 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg skal jobbe i morgen, og så skal jeg ha julebesøk. Høres kjempekoselig ut. Jeg gleder meg bare til å dra hjem jeg ! sitter i skrivende øyeblikk å brenner julecd'er til meg Høres litt trivelig ut å kunne "reise hjem" til familien. I hjemmets lune arne... Håper at du får den julefeiringen du fortjener, appi. Ja, det er så kooooselig! Og vet at det venter mye god mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 18. desember 2010 #5757 Del Skrevet 18. desember 2010 God helg Appiblålue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. desember 2010 Forfatter #5758 Del Skrevet 18. desember 2010 Tusen takk Skal nyte ferien min nå så mye som mulig. Er lenge til neste ferie... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. desember 2010 #5759 Del Skrevet 18. desember 2010 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. desember 2010 #5760 Del Skrevet 18. desember 2010 God tur hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå