*appifany* Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #5701 Del Skrevet 13. desember 2010 Gratulerer! (<-- tradisjonell trønderfeiring) Herlig, I it! Gratulerer!!!!!! masse tilbake! Å, nå minte jeg meg selv på Snasen Hm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 14. desember 2010 #5702 Del Skrevet 14. desember 2010 Gratulerer 5,5 timer igjen?!? Eller har du sluttet å telle ned? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 14. desember 2010 #5703 Del Skrevet 14. desember 2010 Gratulerer med bestått eksamen Snasen er/var en ufattelig irriterende bruker som selv mente hun var heeelt perfekt, og at alle andre tok feil i absolutt alt. Husker bare et par tråder hun laget, en om at bygda hun bodde i var så grusom og alle var så harry, og en om at hun absolutt ikke ville føde vanlig, for da kom ikke underlivet hennes til å være perfekt lenger. Og så skreiv hun alltid med rød skrift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. desember 2010 #5704 Del Skrevet 14. desember 2010 Gratulerer så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #5705 Del Skrevet 14. desember 2010 Gratulerer 5,5 timer igjen?!? Eller har du sluttet å telle ned? Har ikkt sluttet å telle ned, men har tatt en avspaseringsdag. Ergo jeg har 21 timer igjen! Gratulerer med bestått eksamen Snasen er/var en ufattelig irriterende bruker som selv mente hun var heeelt perfekt, og at alle andre tok feil i absolutt alt. Husker bare et par tråder hun laget, en om at bygda hun bodde i var så grusom og alle var så harry, og en om at hun absolutt ikke ville føde vanlig, for da kom ikke underlivet hennes til å være perfekt lenger. Og så skreiv hun alltid med rød skrift. JA, selvføøøølgelig! Måtte jo bare vært übertrøtt i går! Klart jeg vet hvem hun er, hun er jo bare her for å provosere. Av prinsipp pleier jeg aldri å svare i de trådene hun skriver i for de tar så av! Gratulerer så masse! I dag har jeg hatt en avspaseringsdag. Fikk fri fra sjefen i går(noe som er et lite "christmasmiracle" i seg selv ) for i dag må jeg vaske klær, hente ting i boden som skal hjem, pakke gaver, pakke kofferten og myyye mer. (og så sitte litt på KG) Jeg er så glad for at jeg bestod på den eksamen. Jeg har aldri vært så forberedt på å stryke på en eksamen før (eller jo en gang, og da strøk jeg faktisk) så jeg tror BI har vært meeeget snill i karaktergivingen sin. Så når jeg kommer på jobb onsdag så må jeg: Melde meg på eksamen Statussamtale med sjefen Ordne gave til en på jobben som har bursdag(husk å overføre penger) Ha teammøte; holde "en liten tale" for hun ene pensjonisten som slutter hos oss og for all del.. huske å jobbe litt innimellom! Trengte virkelig en avspaseringsdag i dag! puh. I dag skal jeg handle ferdig gave til: Mamma Tante og onkel A Lillesøss Gudunge 1 Og Ja, det er det største problemet. Jeg har ikke handlet gave til han, og jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe. :dåne: På tide å være flink jente igjen og hive meg rundt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. desember 2010 #5706 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg er ferdig med gavene jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 14. desember 2010 #5707 Del Skrevet 14. desember 2010 Appifany! Fått svar på den andre eksamenen du hadde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 14. desember 2010 #5708 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg svarte ofte Snasen, men jeg ble alltid så sur da Å, jeg elsker listene dine! Det er så godt å se at andre lever i lister også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 14. desember 2010 #5709 Del Skrevet 14. desember 2010 Ordne gave til en på jobben som har bursdag(husk å overføre penger) Ok! *overføre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #5710 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg er ferdig med gavene jeg. Så flink du er! Jeg har nå bare igjen! Appifany! Fått svar på den andre eksamenen du hadde? Ja det har jeg (vitner om at du ikke leser det jeg skriver da.. men...) Jeg svarte ofte Snasen, men jeg ble alltid så sur da Å, jeg elsker listene dine! Det er så godt å se at andre lever i lister også Aner ikke hva jeg skulle gjort uten lister. Nå skal jeg legge meg å lage pakkesliste! Viktig å få meg seg alt hjem til jul! Ok! *overføre* Herlig Nå er det dusjing og natta på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 14. desember 2010 #5711 Del Skrevet 14. desember 2010 God natt Blondie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #5712 Del Skrevet 14. desember 2010 Natta hoggern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 15. desember 2010 #5713 Del Skrevet 15. desember 2010 God morgen Jeg måtte skrape ruta i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 15. desember 2010 #5714 Del Skrevet 15. desember 2010 Gratulerer så masse med bestått eksamen :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 15. desember 2010 #5715 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg hikket, håper det går over snart. Liker ikke å hikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #5716 Del Skrevet 15. desember 2010 God morgen Jeg måtte skrape ruta i dag Var du på jobb i dag? Og så var du på KG samtidig?? Og så var ikke jeg her!? :dåne: Gratulerer så masse med bestått eksamen :) så masse!! Jeg hikket, håper det går over snart. Liker ikke å hikke. Det liker ikke jeg heller! Jeg pleier å holde pusten å drikke et glass vann, det bruker å hjelpe I dag skal jeg ut å spise sushi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 15. desember 2010 #5717 Del Skrevet 15. desember 2010 God kveld, du solstråle! *noterer seg at hun ikke finner den fine sol-smileyen som alle bruker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 15. desember 2010 #5718 Del Skrevet 15. desember 2010 Sushi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 15. desember 2010 #5719 Del Skrevet 15. desember 2010 God kveld, du solstråle! *noterer seg at hun ikke finner den fine sol-smileyen som alle bruker* :sol : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 15. desember 2010 #5720 Del Skrevet 15. desember 2010 Ha, ha! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå