Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så bra kitten!

Likte du :gave: ? Var det det du ønsket deg? :)

... Holder på med å vaske 1 mill maskiner med klær. Torsdag er liksom vaskedag før helga. Og i morgen skal vi bytte på senga, begynner å bli en liten stund siden nå? :klø: Jeg skifter på senga ca 1 gang i uka, og om jeg får tid så elsker jeg å legge meg i rent sengetøy når helga er begynt (ergo fredag) :nigo:

På lørdag er det julebord :fnise: Jeg lover jeg skal skjerpe meg! :nigo: Dette er trossalt :mrgreen: sitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er deilig når leiligheta er ren til helga (føler meg übergammel akkurat nå :ler: )

Står ellers alt bra til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er deilig når leiligheta er ren til helga (føler meg übergammel akkurat nå :ler: )

Står ellers alt bra til?

Da er vi flere som er gamle...

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenge til du har juleferie?

Jeg har 67,5 timer igjen, mener jeg telt når det var to timer igjen av dagen i dag, og da var det 69,5 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Gjør noe kødd da! :nigo: Nei da :fnise:

Jeg kommer sikkert til å gjøre noe. Er i ganske dårlig humør om dagen, så kommer sikkert til å irritere på meg :mrgreen:

Da er vi flere som er gamle...

:5:

Æh, fint med pensjotendenser! :fnise:

Lenge til du har juleferie?

Jeg har 67,5 timer igjen, mener jeg telt når det var to timer igjen av dagen i dag, og da var det 69,5 timer.

Skal regne og poste det inn i morgen når jeg sitter på jobb :nigo:

Natta alle sammen!

(skal bare titte litt kjapt igjennom KG en tur før jeg legger meg, og få med meg dagens episode av Nissene på låven :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:helen:

Og for å svare på trulta sin forespørsel, så er det altså i skrivende stund 40,25 timer igjen til ferie!!! :nigo: I'm lovin' it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Appifany, vil du komme hjem til meg og vaske klær og rydde og vaske litt også?

Moren min kommer innom i helgen, og da bør jeg vel vaske over det værste..

Er jo bare to uker siden jeg hadde FULL vask jo!! Nå ser det ut som det ikke har vært vaska siden i sommer.. Særlig badet.. Nei, jeg får hive meg rundt i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å vaske, jeg er rar I know! Sånn er det å ha en mor med støv på hjernen ;) Meeen, nå har det seg slik at jeg skal til byen å kjøpe julegaver i dag :nigo: så har dessverrre ikke tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker å vaske, jeg er rar I know! Sånn er det å ha en mor med støv på hjernen ;) Meeen, nå har det seg slik at jeg skal til byen å kjøpe julegaver i dag :nigo: så har dessverrre ikke tid :)

tenk å prioritere julegaver fremfor å vakse hos meg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godmorgen. :)

Jeg blir glad av å lese at det er mange som føler seg "gamle" her inne, hehe... Da kan jeg konstatere at DET gjør ikke jeg. Jeg har ikke fast vaske/ryddedag, og gjør det kun når systematiserings-ånden kommer over meg.

Det er vel helst hvitløks-ånden som regjerer oftest i dette hjemmet. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...