The Kitten Skrevet 9. desember 2010 #5641 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg tilgir deg. for og Jeg setter stor pris på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #5642 Del Skrevet 9. desember 2010 Så bra kitten! Likte du ? Var det det du ønsket deg? ... Holder på med å vaske 1 mill maskiner med klær. Torsdag er liksom vaskedag før helga. Og i morgen skal vi bytte på senga, begynner å bli en liten stund siden nå? :klø: Jeg skifter på senga ca 1 gang i uka, og om jeg får tid så elsker jeg å legge meg i rent sengetøy når helga er begynt (ergo fredag) På lørdag er det julebord Jeg lover jeg skal skjerpe meg! Dette er trossalt sitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 9. desember 2010 #5643 Del Skrevet 9. desember 2010 Flink du er Hatt rydde/vaskedag her hjemme jeg også. Deilig å få slike ting gjort!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #5644 Del Skrevet 9. desember 2010 Ja, det er deilig når leiligheta er ren til helga (føler meg übergammel akkurat nå ) Står ellers alt bra til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. desember 2010 #5645 Del Skrevet 9. desember 2010 På lørdag er det julebord Jeg lover jeg skal skjerpe meg! Dette er trossalt sitt Nei! Gjør noe kødd da! Nei da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. desember 2010 #5646 Del Skrevet 9. desember 2010 Ja, det er deilig når leiligheta er ren til helga (føler meg übergammel akkurat nå ) Står ellers alt bra til? Da er vi flere som er gamle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 9. desember 2010 #5647 Del Skrevet 9. desember 2010 Æh, fint med pensjotendenser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 9. desember 2010 #5648 Del Skrevet 9. desember 2010 Lenge til du har juleferie? Jeg har 67,5 timer igjen, mener jeg telt når det var to timer igjen av dagen i dag, og da var det 69,5 timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #5649 Del Skrevet 9. desember 2010 Nei! Gjør noe kødd da! Nei da Jeg kommer sikkert til å gjøre noe. Er i ganske dårlig humør om dagen, så kommer sikkert til å irritere på meg Da er vi flere som er gamle... Æh, fint med pensjotendenser! Lenge til du har juleferie? Jeg har 67,5 timer igjen, mener jeg telt når det var to timer igjen av dagen i dag, og da var det 69,5 timer. Skal regne og poste det inn i morgen når jeg sitter på jobb Natta alle sammen! (skal bare titte litt kjapt igjennom KG en tur før jeg legger meg, og få med meg dagens episode av Nissene på låven ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 9. desember 2010 #5650 Del Skrevet 9. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #5651 Del Skrevet 9. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 10. desember 2010 #5652 Del Skrevet 10. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #5653 Del Skrevet 10. desember 2010 Og for å svare på trulta sin forespørsel, så er det altså i skrivende stund 40,25 timer igjen til ferie!!! I'm lovin' it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 10. desember 2010 #5654 Del Skrevet 10. desember 2010 Appifany, vil du komme hjem til meg og vaske klær og rydde og vaske litt også? Moren min kommer innom i helgen, og da bør jeg vel vaske over det værste.. Er jo bare to uker siden jeg hadde FULL vask jo!! Nå ser det ut som det ikke har vært vaska siden i sommer.. Særlig badet.. Nei, jeg får hive meg rundt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #5655 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg elsker å vaske, jeg er rar I know! Sånn er det å ha en mor med støv på hjernen Meeen, nå har det seg slik at jeg skal til byen å kjøpe julegaver i dag så har dessverrre ikke tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 10. desember 2010 #5656 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg likte gaven veldig godt. Var akkurat det jeg hadde ønsket meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #5657 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg likte gaven veldig godt. Var akkurat det jeg hadde ønsket meg. Så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 10. desember 2010 #5658 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg elsker å vaske, jeg er rar I know! Sånn er det å ha en mor med støv på hjernen Meeen, nå har det seg slik at jeg skal til byen å kjøpe julegaver i dag så har dessverrre ikke tid tenk å prioritere julegaver fremfor å vakse hos meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. desember 2010 #5659 Del Skrevet 10. desember 2010 Godmorgen. Jeg blir glad av å lese at det er mange som føler seg "gamle" her inne, hehe... Da kan jeg konstatere at DET gjør ikke jeg. Jeg har ikke fast vaske/ryddedag, og gjør det kun når systematiserings-ånden kommer over meg. Det er vel helst hvitløks-ånden som regjerer oftest i dette hjemmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 10. desember 2010 #5660 Del Skrevet 10. desember 2010 Appifany. Gooood helg til deg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå