The Kitten Skrevet 7. februar 2010 #541 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg kjeder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 7. februar 2010 #542 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Ikke bra. Du kan en sang? Tusle litt inne på gården din? Ta maske Se en film Ta hundre sit ups Endret 7. februar 2010 av trulta_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. februar 2010 #543 Del Skrevet 7. februar 2010 Nå skal jeg snart skifte til nattøy og badekåpe. Min badekåpe er rosa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 7. februar 2010 #544 Del Skrevet 7. februar 2010 Min er lyseblå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #545 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg har ikke badekåpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 8. februar 2010 #546 Del Skrevet 8. februar 2010 Du får ønske deg ei til jul da Eller valentinsgave fra dine kjære dagens første. Har du hatt en fin morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. februar 2010 #547 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg svarer selv om spørsmålet ikke var til meg. Ja, jeg har hatt en fin morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. februar 2010 #548 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. februar 2010 #549 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg har en fantastisk badekåpe i tynn hvit fleece. Den er overhodet ikke skapt for å taes av, bare tasse rundt i. Fiiiine badekåpa mi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #550 Del Skrevet 8. februar 2010 alle sammen! Jeg har har hatt en ok formiddag, er ikke så glad i mandager altså. Er stress på jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. februar 2010 #551 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg har fri jeg men det blir jo ingen penger av det da... Til gjengjeld jobbet jeg i helgen The Kitten kommer innom mellom kl 22 og 23 for å si til oss før hun reiser. Prøv å være her da alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 8. februar 2010 #552 Del Skrevet 8. februar 2010 Sjokoringer har eksistert i lang, lang tid Kjøp oreos og en pakke melk Oreoskake er jo litt anderledes da siden det er mye annet greier sammen med kjeksen, men i utgangspunktet smaker det jo det samme Will do. Må smake dette skjønner jeg Sjokoringer er snadder Oreos har jeg aldri smakt, men jeg liker oreo kake da Egon sin er god, peppes sin også. I know! Egon og Peppes sin er best Skal jeg kjøpe kjeksen, eller skal jeg rett og slett gå ut og spise kaka. Dere må ikke friste meg sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. februar 2010 #553 Del Skrevet 8. februar 2010 Will do. Må smake dette skjønner jeg I know! Egon og Peppes sin er best Skal jeg kjøpe kjeksen, eller skal jeg rett og slett gå ut og spise kaka. Dere må ikke friste meg sånn! Ja takk begge deler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 8. februar 2010 #554 Del Skrevet 8. februar 2010 Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. februar 2010 #555 Del Skrevet 8. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 8. februar 2010 #556 Del Skrevet 8. februar 2010 Ja takk begge deler! Ikke sant.. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Hva er det du knurrer for da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 8. februar 2010 #557 Del Skrevet 8. februar 2010 Ikke sant.. Hva er det du knurrer for da? Jeg bare malte som en katt.. Grrrrr....kanskje feil å Grrrrrrre da...skulle heller brrrrrrrrrrrrr-et kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 8. februar 2010 #558 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg bare malte som en katt.. Grrrrr....kanskje feil å Grrrrrrre da...skulle heller brrrrrrrrrrrrr-et kanskje? Hvorfor maler du som en katt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 8. februar 2010 #559 Del Skrevet 8. februar 2010 Hvorfor maler du som en katt da? Jeg prøvde å lure en jente til å komme og stake på meg. det funka ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 8. februar 2010 #560 Del Skrevet 8. februar 2010 Nå hadde det gjort seg med peppes sin eple kake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå