*appifany* Skrevet 30. november 2010 Forfatter #5521 Del Skrevet 30. november 2010 Ikke mobb min brødbakemaskin heller (selv om jeg ikke bruker den ) Jeg blir kjempesur hvis jeg er sulten 1500,-?! Er du spinnvill, kjerring???! :dåne: Ja, ja, dere må bare få det veldig fint da Ble faktisk ikke så mye.. I det hele tatt :dåne: Bare ca 15 timer for sen Det gjør ikke noe så lenge den kommer! Julepynt for 1500 ? Jøjjemeg...jeg er fornøyd om jeg får kjøpt meg noen kubbelys jeg, og kanskje en potteplante. Det er bra at det ikke er meg som skal kjøpe inn pynt til noen som helst jobb. Og veldig fint å finne på noe som en faktisk blir glad for i hverdagen også. Som sagt så ble det ikke så mye pynt for 1500,- well, well I dag har jeg shoppet 2 julegaver, helt fantastisk. Nå mangler jeg bare sånn ca alle.. Meget bra! Og det største "problemet" er å ønske seg noe selv. Har vært i banken i dag og tatt nytt bilde til mitt nye VISA Endelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. november 2010 #5522 Del Skrevet 30. november 2010 Hvordan ble bildet da? Er det sånn etterlysningsbilde-type? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 30. november 2010 #5523 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg føler at jeg ikke henger med lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 30. november 2010 #5524 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg føler at jeg ikke henger med lenger... Slik føler jeg det alltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 30. november 2010 #5525 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg elsker mitt nye kortbilde! Det gamle var fra da jeg var 16, og det var et særdeles grusomt bilde også. Men det nye (fra august i år) er helt ok, OG JEG SER UT SOM MEG!!! til morran Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 1. desember 2010 #5526 Del Skrevet 1. desember 2010 God morgen vår alles kjære Blondie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. desember 2010 #5527 Del Skrevet 1. desember 2010 Slik føler jeg det alltid Fint at vi er 2! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #5528 Del Skrevet 1. desember 2010 God morgen! Er man borte en dag så må man lese seg opp i flere timer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. desember 2010 #5529 Del Skrevet 1. desember 2010 Ja ikke sant? Hvordan går det med deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #5530 Del Skrevet 1. desember 2010 Hm! Det går bra med meg, forhåpentligvis. I dag har jeg hatt en dundrende hodepine og får bare mer og mer vondt i halsen Håper det går over etter en god natts søvn! Har lyst å ta en dusj å legge på senga, så det skal jeg gjøre nå enda jeg faller om av trøtthet her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 2. desember 2010 #5531 Del Skrevet 2. desember 2010 Håper søvnen gjorde underverker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. desember 2010 #5532 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg tar det et skritt lengre og håper at den gjorde vidunderverker! Er du frisk igjen appi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #5533 Del Skrevet 2. desember 2010 Har jeg sagtat fikk den jobben han søkte på?? Hvertfall han har nå det da, og så ringer de fra nordsjøen og ønsker å ha han der og!? Mannen kan velge og vrake!!! Det er så gøy, og han lever på en liten rosa sky for tiden og det er litt artig å observere! Jeg er ikke frisk og ikke syk. Er det mulig eller? Har vondt i halsen, men ikke feber. Er tett og har vondt i hodet, men klarer å jobbe uten noe problem. :klø: Håper det IKKE blir verre da, for i morgen har vi julebord. Vi er 12 stk som skal på dette berømte julebordet og nå må dere høre hva vi har kjøpt inn: 1 l gin 1 l Razz 1 l konjakk 1 750 ml baileys 1 750 ml absolutt vodka 1 l akevitt 2 dunker rødvin 24 flasker Øl 6 Juleøl (kl 3) 1 flaske vin til gløggen :dåne: Skal vi drikke alt dette så blir vi jo dritings frem til torsdag i neste uke! I tilleg har vi kjøpt, snacks, premie til konkurransen, gave til jentene osv osv. Vi har brukt lattterlig med penger Men det blir så koooooselig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. desember 2010 #5534 Del Skrevet 2. desember 2010 Har jeg sagtat fikk den jobben han søkte på?? Hvertfall han har nå det da, og så ringer de fra nordsjøen og ønsker å ha han der og!? Mannen kan velge og vrake!!! Det er så gøy, og han lever på en liten rosa sky for tiden og det er litt artig å observere! Jeg er ikke frisk og ikke syk. Er det mulig eller? Har vondt i halsen, men ikke feber. Er tett og har vondt i hodet, men klarer å jobbe uten noe problem. :klø: Håper det IKKE blir verre da, for i morgen har vi julebord. Vi er 12 stk som skal på dette berømte julebordet og nå må dere høre hva vi har kjøpt inn: 1 l gin 1 l Razz 1 l konjakk 1 750 ml baileys 1 750 ml absolutt vodka 1 l akevitt 2 dunker rødvin 24 flasker Øl 6 Juleøl (kl 3) 1 flaske vin til gløggen :dåne: Skal vi drikke alt dette så blir vi jo dritings frem til torsdag i neste uke! I tilleg har vi kjøpt, snacks, premie til konkurransen, gave til jentene osv osv. Vi har brukt lattterlig med penger Men det blir så koooooselig!!! Så fint for da Men rosa skyer? De er jo mine Håper du blir frisk til julebordet Herregud som dere drikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #5535 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg skulle vært å tatt og det må jeg nok og. Må innom naboen for å planlegge morgendagen ned til siste detalj! (hun er og kollegaen min altså :fnise ) Og så skulle jeg hatt en strømpebukse, men det får bare være. Finner sikkert alltids noe spennende i skapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. desember 2010 #5536 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg har også falt av lasset, men det gjør ikke noe. Kan lage et nytt lass. Kan du holde på en hemmelighet, Piffy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #5537 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg er faktisk ganske så god på å holde på hemmeligheter! Nå spiser jeg tredje klementinen for i dag. Burde vært i seng for leeenge siden. Skal nå bare ta en siste oversikt over det jeg trenger å ha med meg i morgen til julebordet. Jeg gleder meg, blir gooood mat og mye humør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. desember 2010 #5538 Del Skrevet 3. desember 2010 Go`morgen. *alle smiliene mine er borte, så det blir bare et enkelt lite smil i dag - men det er vel egentlig alt som trengs?* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 3. desember 2010 #5539 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Du får jage bort basilusker med en Jaeger på julebordet, funker det Endret 3. desember 2010 av VirreVapp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. desember 2010 #5540 Del Skrevet 3. desember 2010 En Jaeger? :klø: Tror jeg ville ha valgt jaegeren Lars Monsen jeg...hadde helt sikkert gjort seg veldig godt midt på stuebordet mitt i alle fall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå