Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Ikke mobb min brødbakemaskin heller (selv om jeg ikke bruker den :fnise:)

Jeg blir kjempesur hvis jeg er sulten :sjenert:

1500,-?! Er du spinnvill, kjerring???! :dåne: :ler: Ja, ja, dere må bare få det veldig fint da :kose:

:fnise:

Ble faktisk ikke så mye.. I det hele tatt :dåne:

:kaffekopp:

Bare ca 15 timer for sen :opplyser:

:fnise:

Det gjør ikke noe så lenge den kommer! :)

Julepynt for 1500 ? Jøjjemeg...jeg er fornøyd om jeg får kjøpt meg noen kubbelys jeg, og kanskje en potteplante. Det er bra at det ikke er meg som skal kjøpe inn pynt til noen som helst jobb. Og veldig fint å finne på noe som en faktisk blir glad for i hverdagen også. :)

Som sagt så ble det ikke så mye pynt for 1500,- well, well

I dag har jeg shoppet 2 julegaver, helt fantastisk. Nå mangler jeg bare sånn ca alle.. Meget bra!

Og det største "problemet" er å ønske seg noe selv.

:sukk:

Har vært i banken i dag og tatt nytt bilde til mitt nye VISA :nigo: Endelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mahareth

Jeg elsker mitt nye kortbilde! :jepp: Det gamle var fra da jeg var 16, og det var et særdeles grusomt bilde også. Men det nye (fra august i år) er helt ok, OG JEG SER UT SOM MEG!!! :hoho:

:kaffekopp: til morran :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm! Det går bra med meg, forhåpentligvis. I dag har jeg hatt en dundrende hodepine og får bare mer og mer vondt i halsen :sukk: Håper det går over etter en god natts søvn!

Har lyst å ta en dusj å legge på senga, så det skal jeg gjøre nå enda jeg faller om av trøtthet her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar det et skritt lengre og håper at den gjorde vidunderverker! Er du frisk igjen appi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg sagtat :mrgreen: fikk den jobben han søkte på?? :nigo:

Hvertfall han har nå det da, og så ringer de fra nordsjøen og ønsker å ha han der og!? Mannen kan velge og vrake!!! Det er så gøy, og han lever på en liten rosa sky for tiden og det er litt artig å observere! :ler:

Jeg er ikke frisk og ikke syk. Er det mulig eller? Har vondt i halsen, men ikke feber. Er tett og har vondt i hodet, men klarer å jobbe uten noe problem. :klø: Håper det IKKE blir verre da, for i morgen har vi julebord.

Vi er 12 stk som skal på dette berømte julebordet og nå må dere høre hva vi har kjøpt inn:

1 l gin

1 l Razz

1 l konjakk

1 750 ml baileys

1 750 ml absolutt vodka

1 l akevitt

2 dunker rødvin

24 flasker Øl

6 Juleøl (kl 3)

1 flaske vin til gløggen

:dåne:

Skal vi drikke alt dette så blir vi jo dritings frem til torsdag i neste uke!

I tilleg har vi kjøpt, snacks, premie til konkurransen, gave til jentene osv osv. Vi har brukt lattterlig med penger :hoho: Men det blir så koooooselig!!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jeg sagtat :mrgreen: fikk den jobben han søkte på?? :nigo:

Hvertfall han har nå det da, og så ringer de fra nordsjøen og ønsker å ha han der og!? Mannen kan velge og vrake!!! Det er så gøy, og han lever på en liten rosa sky for tiden og det er litt artig å observere! :ler:

Jeg er ikke frisk og ikke syk. Er det mulig eller? Har vondt i halsen, men ikke feber. Er tett og har vondt i hodet, men klarer å jobbe uten noe problem. :klø: Håper det IKKE blir verre da, for i morgen har vi julebord.

Vi er 12 stk som skal på dette berømte julebordet og nå må dere høre hva vi har kjøpt inn:

1 l gin

1 l Razz

1 l konjakk

1 750 ml baileys

1 750 ml absolutt vodka

1 l akevitt

2 dunker rødvin

24 flasker Øl

6 Juleøl (kl 3)

1 flaske vin til gløggen

:dåne:

Skal vi drikke alt dette så blir vi jo dritings frem til torsdag i neste uke!

I tilleg har vi kjøpt, snacks, premie til konkurransen, gave til jentene osv osv. Vi har brukt lattterlig med penger :hoho: Men det blir så koooooselig!!! :hjerte:

Så fint for :mrgreen: da :5: Men rosa skyer? De er jo mine :hakeslepp:

Håper du blir frisk til julebordet :kose:

Herregud som dere drikker :rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Jeg skulle vært å tatt :sol: og det må jeg nok og. Må innom naboen for å planlegge morgendagen ned til siste detalj! :ler: (hun er og kollegaen min altså :fnise ) Og så skulle jeg hatt en strømpebukse, men det får bare være. Finner sikkert alltids noe spennende i skapet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg har også falt av lasset, men det gjør ikke noe. Kan lage et nytt lass. :opplyser:

Kan du holde på en hemmelighet, Piffy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er faktisk ganske så god på å holde på hemmeligheter! :opplyser:

Nå spiser jeg tredje klementinen for i dag. Burde vært i seng for leeenge siden.

Skal nå bare ta en siste oversikt over det jeg trenger å ha med meg i morgen til julebordet. Jeg gleder meg, blir gooood mat og mye humør ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go`morgen. :)

*alle smiliene mine er borte, så det blir bare et enkelt lite smil i dag - men det er vel egentlig alt som trengs?*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får jage bort basilusker med en Jaeger på julebordet, funker det :fnise:

Endret av VirreVapp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Jaeger? :klø: Tror jeg ville ha valgt jaegeren Lars Monsen jeg...hadde helt sikkert gjort seg veldig godt midt på stuebordet mitt i alle fall... :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...