Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Surfer du på KG når du er i møte? :hoho:

Ja, du har rett, Margareth.

*ser for seg K som lever på kneipbrød og ikke noe annet. Kanskje en dæsj lettmajones på kneipen til søndagsmiddagen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE MOBBE FOLK MED BAKEMASKIN! :

:fnise:

Æuuu, dumme kampsort kjerring :grine: er ikke lov å bruke det til annet enn selvforsvar :kjefte: *k82 plukker opp fortenna som har havnet på gulvet og henter en ispose tli testiklene* :sukk:

K82 kan moobe så mye han vil : Brødbakemaskin skal i hus! :opplyser::ler:

I dag var det så lite å gjøre på jobb.. kankskje jeg skal lage meg noe å gjøre?

Kanskje jeg må på do?? :

Kjeder meg på en fredag, lalalal!

:hoho:

Ikke noe å bry seg om dette. Han lurte på om jeg var i syttiårene, fordi jeg likte god gammeldags norsk mat...

Han er egentlig bare misunnelig fordi han ikke har tilgang på sånt selv. Hverken gode middager, eller nydelig bakemaskinbrød for hånden. Han er lett å gjennomskue, PingPing. :lur:

:roll: bruker du begrepet "nydelig bakemaskinbrød" er du i alle fall nærmere 40 enn nærmere 20 :skratte:

:plystre::rope: gamla gamla, gamla margareth, det e nu inte så lett och bli gammel og tjock, och få sjældnere og gamlare cock. Men fortvil nu ej, ting løser seg, en brødmaskin er hva du behøver, inga sorgar lenger. Lev og njut, tvetta deg ordentlig med en gammal kjerrings klut, å hva du doftar, kamferdrops og hembakad brød, oh hva du e sød. :rope::plystre:

Ja, du har rett, Margareth.

*ser for seg K som lever på kneipbrød og ikke noe annet. Kanskje en dæsj lettmajones på kneipen til søndagsmiddagen*

Majones er kvælmt! :ler:

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld alle sammen !

Jeg var nær døden i dag på jobb, av kjedsomhet!

Tilslutt måtte jeg bare gi opp å dra hjem :ler:

I går var jeg på spinning i 90 minutter, (sa jeg det forresten :klø: ?) og i dag merker jeg det.... wait for it..... i armene!!! :dåne: Jeg må bare flire av kroppen min! Vil tørre påstå at jeg har bra teknikk på spinningtimene, så jeg aner ikke hva som har skjedd! :ler: Langspinning er forøvrig deilig! :nigo:

Nå nyter jeg fredagskvelden med en velfortjent colaboks :hjerte:

Lurer på om det blir film eller senga nå! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du merker i det minste du har trent :ler: Jeg har jo vært så slapp de siste ukene at trening har vært no-no. Og fyttigrisen så fort man mister muskelmasse når man ikke trener og bare ligger på sofaen. Må få strammet opp denne disserumpa nå altså :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:plystre::rope: gamla gamla, gamla margareth, det e nu inte så lett och bli gammel og tjock, och få sjældnere og gamlare cock. Men fortvil nu ej, ting løser seg, en brødmaskin er hva du behøver, inga sorgar lenger. Lev og njut, tvetta deg ordentlig med en gammal kjerrings klut, å hva du doftar, kamferdrops og hembakad brød, oh hva du e sød. :rope::plystre:

Hmm...du syns ikke at du drar`n litt vel langt nå, Herr K? :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: Fredager og lørdag er de beste dagene! Helt klart! :hjerte:

I dag har jeg sovet lenge, bare avbrutt av halvannen time våkenhet i 8 tiden i dag :fnise: Måtte lufte hunden og sende mannen på jobb :ler:

Nå ser jeg friends :nigo: og slapper av med en :kaffekopp: Fantastiske dagen. Tror ikke jeg orker å gjøre noe i dag! Vurderte å dusje, sminke og ordne meg å dra til byen, meeeeen jeg gidder ikke! Dessuten har jeg ikke kortet og jeg må være forsiktig med mastercardet :fnise:

Men jeg skal ta sol i dag da, ( i dag er forresten den ofisielle dagen for at vi ikke ser solen mer, men jeg har ikke sett den siden den 21. siden det er så masse fjell rundt her jeg bor) anyways.... pga at jeg skal være litt brun på julebordet på fredag! :nigo:

Ha en herlig lørdag alle KG-venner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at om det er nevnt noe sted, så har jeg ikke fått det med meg...og lurer på hvor den vakre damen med det om mulig enda vakrere håret har bosatt seg... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter på at vaskemaskina skal bli ferdig!!

Kanskje jeg skulle sette på en vaskemaskin?? :nigo:

Må brette klær først da.

(finnes det en tørketrommel som man kan tørke alle, absolutt alle, klærne i uten at de krymper/blir krøllete o.l?)

Jeg må innrømme at om det er nevnt noe sted, så har jeg ikke fått det med meg...og lurer på hvor den vakre damen med det om mulig enda vakrere håret har bosatt seg... :klø:

Jeg liker ikke å fortelle det til alle.

...men det er hvertfall mørkt her nå... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje natt i India akkurat nå? :klø:

...neida , jeg skjønner jo det... :) Et sted litt nordover i alle fall, siden det ikke kan være her sør hvor sola skinner mange timer hver dag - når den av og til er fremme.

Skal tenke på deg når jeg ser den neste gang jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva gjør du for noe akkurat nå appi? Hva er den mest fargerike tingen i rommet du befinner deg i? *smalltalk av høy klasse nå, hehe* :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg surfer på KG og ser på Friends! ;)

Det mest fargerike er det ene pleddet i sofaen, og det er rosa/lilla ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikt er ganske greskt for meg. Jeg holder meg til Madonna som er litt midre gresk...faktisk ikke i det hele tatt: hun er Italiensk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...