Hoppetaujenta Skrevet 24. november 2010 #5461 Del Skrevet 24. november 2010 Sånne ting som ligger gjemt i en tråd, men er fryyktelig spennende å snoke på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 24. november 2010 #5462 Del Skrevet 24. november 2010 I'M BATMAN!!! Sånne hemmeligheter?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. november 2010 #5463 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) mhm *inspirert fra annen tråd* And I`m the bartewoman! Endret 24. november 2010 av Margareth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 24. november 2010 Forfatter #5464 Del Skrevet 24. november 2010 Måtte jo innom og snoke litt jeg også Jeg savner solen allerede og det har gått 3 dager! Jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 24. november 2010 #5465 Del Skrevet 24. november 2010 Når kommer 'a tilbake 'a? Kom, sol, komme kom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 24. november 2010 #5466 Del Skrevet 24. november 2010 Her er sånn skikkelig utrivelig vind.. Og jeg bor i øverste etasje (12.) og da merker man vinden på en heeelt annen måte enn i 1.etg.. Det tenkte jeg ikke på når jeg kjøpte... Da var jeg bare helt lamslått av utsikten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 25. november 2010 Forfatter #5467 Del Skrevet 25. november 2010 kommer ikke tilbake før 21. januar. Jeg lover dere; det er INGENTING som slår å se solen igjen etter at den har vært vekke i 2 måneder! Jeg tenkte at jeg skulle skrive BRONSEMEDLEMSinnlegget i min egen bok Det har gått radelig unna vil jeg si, og jeg har dere alle i dagbokland å takke for det! Jeg liker at de "gamle" henger med og at nye henger seg på, jeg er så takknemlig! Jeg vil ønske dere alle en riiiiktig god natt! Jeg skal legge meg å drømme bronsedrømmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 25. november 2010 #5468 Del Skrevet 25. november 2010 I'M BATMAN!!! Jeg tenkte at jeg skulle skrive BRONSEMEDLEMSinnlegget i min egen bok Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 25. november 2010 #5469 Del Skrevet 25. november 2010 kommer ikke tilbake før 21. januar. Jeg lover dere; det er INGENTING som slår å se solen igjen etter at den har vært vekke i 2 måneder! Jeg tenkte at jeg skulle skrive BRONSEMEDLEMSinnlegget i min egen bok Det har gått radelig unna vil jeg si, og jeg har dere alle i dagbokland å takke for det! Jeg liker at de "gamle" henger med og at nye henger seg på, jeg er så takknemlig! Jeg vil ønske dere alle en riiiiktig god natt! Jeg skal legge meg å drømme bronsedrømmer GRATULERER!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 25. november 2010 #5470 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) 15000 Gratulerer!!! Edit: æsj! Tallene tuller med meg. Uansett, Grattis! Endret 25. november 2010 av Alyah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 25. november 2010 #5471 Del Skrevet 25. november 2010 Ooooh, grattis! det med sola tror jeg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 25. november 2010 Forfatter #5472 Del Skrevet 25. november 2010 Grattis GRATULERER!! 15000 Gratulerer!!! Edit: æsj! Tallene tuller med meg. Uansett, Grattis! Ooooh, grattis! det med sola tror jeg på. alle sammen! Jeg feirer med å bake brød I dag får jeg en dvergpincher hit som jeg skal passe hele helgen ! Lurer på hvordan det skal gå seg til når jeg har to pusikatter fra før! MÅ jo bare gå bra da Nå ønsker jeg at brødene gjorde seg selv klare! Jeg vil ha brødbakemaskin til jul! Nå skal jeg gå å brette klær! Oh the joy.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 25. november 2010 #5473 Del Skrevet 25. november 2010 Gratulerer Jeg kunne også godt tenke meg brødbakemaskin, men om jeg bare maser nok om det baker mannen brød, og ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 25. november 2010 Forfatter #5474 Del Skrevet 25. november 2010 Så bra DA har du jo brødbakemaskin Skulle ikke jeg gå å brette klær eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 25. november 2010 #5475 Del Skrevet 25. november 2010 Brette klær? :klø: Kan de ikke bare brukes rett fra tørkestativet da? Det gjør alltid vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 25. november 2010 Forfatter #5476 Del Skrevet 25. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 25. november 2010 #5477 Del Skrevet 25. november 2010 BronseAppifany. Grattis med ny status Brødbake maskin :dåne: er du tre og sytti eller? :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 25. november 2010 #5478 Del Skrevet 25. november 2010 Brødbake maskin :dåne: er du tre og sytti eller? :dåne: IKKE MOBBE FOLK MED BAKEMASKIN! :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 26. november 2010 Forfatter #5479 Del Skrevet 26. november 2010 K82 kan moobe så mye han vil Brødbakemaskin skal i hus! I dag var det så lite å gjøre på jobb.. kankskje jeg skal lage meg noe å gjøre? Kanskje jeg må på do?? Kjeder meg på en fredag, lalalal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. november 2010 #5480 Del Skrevet 26. november 2010 Brødbake maskin :dåne: er du tre og sytti eller? :dåne: Ikke noe å bry seg om dette. Han lurte på om jeg var i syttiårene, fordi jeg likte god gammeldags norsk mat... Han er egentlig bare misunnelig fordi han ikke har tilgang på sånt selv. Hverken gode middager, eller nydelig bakemaskinbrød for hånden. Han er lett å gjennomskue, PingPing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå