Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Hehe, kan været greit å jobbe litt på jobben innimellom også :fnise:

Snø her også. Pent ute, i alle fall helt til det blir svart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har jobbet, bare ikke med MIN jobb! Og det er mn jobb jeg er der for å jobbe med. NAturlig nok :fnise:

Jeg gleder meg hvertfall, men ikke til å stå opp :ler:

:dåne: av å stå opp tildig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God kveld alle sammen ! :biggrin:

Jeg er litt glitterjente :fnise:

Jeg har det bare bra, har hatt en koselig dag! Vi var å så trolljegerne på kino, og jeg synes den var kjempebra! :nigo:

Gleder meg litt til å dra på jobb i morgen å gjøre en innsats. Det har vært så mange andre ting på jobben som på en måte har hindret meg i å jobbe, så i morgen gleeeeeeeeder jeg meg til å faktisk gjøre det jeg er på jobb for å gjøre :jepp:

Tøft :)

Åh, trolljegeren skal jeg kjøpe meg når den kommer :hoppe: ser driiiiitkul ut..håper bare den ikke er for skummel :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var litt skummel å se på kino hvertfall :fnise: Men den var rett og slett driiiitkul! :ler:

Skal se den, den ser skikkelig tøff ut :hoppe: Bare hørt positvie ting fra folk som har sett den også. Troll er jo :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh! Det var skikkelig GODT å komme på jobb i dag! Nå har jeg litt administrasjonstid :sjenert::ler: Skal hente meg en varm :kaffekopp:

Det er skikkelig julestemning ute, og jeg gleder meg til å pynte til jul :tree::tre::nissevink:

:fnise:

Har brukt 1000 år på dette innlegget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:klø:

Jeg kan sikkert ha det, men jeg har ikke FB :vetikke:

:tree:

:gave: under :tree: og hva er det? Jooo, det er en :sexy: jente til k82 :strix: det er faktisk to :sexy: :sexy: :strix: *Ta de med opp på rommet og prøve de ut med en eneste gang*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...