*appifany* Skrevet 18. november 2010 Forfatter #5381 Del Skrevet 18. november 2010 Eeh...ikke for stor massasje...eller ikke sette for stor pris på? :klø: Sette pris på... det kunne bare misoppfattes litt... *kremt* Har du vært i Hell da? Ikke langt fra Værnes. Flyplassen utenfor Trondheim altså. Skit i den dumme eksamenen du!! på den slemme oppgaven!! Ja, skal skite i den fra nå av. Hjelp meg å komme over på ny side slik at jeg slipper å bli påminnet om den hele tiden.... Eksamenen har gått bedre enn du tror, det lover jeg deg! Er ofte sånn, at når man føler det har gått dårlig, så har det gått bra. Når man føler det har gått bra, så har det gått dårlig Ellers, så ELSKER JEG GLØGG!! Nam Og kos deg på tredemølla Jo, vet det pleier å være "bla bla bla jeg er jente og tror jeg ikke kan prestere osv osv" men dette VET jeg ikke gikk bra. End of story Ja, i dag er det vitterlig tid for gløgg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. november 2010 Forfatter #5382 Del Skrevet 18. november 2010 Pokker.. ny side, med påminnelse øverst. Herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 18. november 2010 #5383 Del Skrevet 18. november 2010 Du overlevde ihvertfall Det viktigste er jo at man gjør sitt beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. november 2010 Forfatter #5384 Del Skrevet 18. november 2010 Det er ingen tvil, jeg gjorde mitt beste. I morgen er en ny dag! Jeg må ha ny bok i dag føler jeg, må lese noe annet nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. november 2010 #5385 Del Skrevet 18. november 2010 Hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. november 2010 Forfatter #5386 Del Skrevet 18. november 2010 Var det hei eller farvel?! Folk bruker den litt om hverandre synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. november 2010 #5387 Del Skrevet 18. november 2010 Det betyr vel begge deler, sel om det "skrives" som farvel... Jeg er her ennå jeg. Blir ikke kvitt meg SÅ lett, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. november 2010 Forfatter #5388 Del Skrevet 18. november 2010 Damn Neida, det er bra noen er her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. november 2010 #5389 Del Skrevet 18. november 2010 Hørte jeg: "Neida, det er bra at DU er her, Margareth"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. november 2010 Forfatter #5390 Del Skrevet 18. november 2010 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. november 2010 #5391 Del Skrevet 18. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. november 2010 Forfatter #5392 Del Skrevet 18. november 2010 Nå må jeg ha kvelds før jeg dør av sult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. november 2010 #5393 Del Skrevet 18. november 2010 Det er DER den dåninga kommer inn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. november 2010 Forfatter #5394 Del Skrevet 18. november 2010 Jaaaaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. november 2010 #5395 Del Skrevet 18. november 2010 Hei! Nå har jeg endelig fått tid til å lese litt i boka di! Har tatt meg litt vel lang tid å få gjort det.. Gløgg ja... Min første opplevelse med gløgg var da jeg var en 5-6 år. Syns det var veldig kult at det sto en gryte med saft på kjøkkenbenken da jeg sto opp. Så jeg pøste innpå! Kjempegodt! Foreldrene mine ble kjempe sinte da de sto opp og kjeftet i vei om at det var en voksendrikk. Jeg husker jeg ba dem ikke ha så høye stemmer for jeg hadde så vondt i hodet Jeg hadde rett og slett drukket meg litt full jeg i en alder av 5-6 år Så etter det har jeg ikke drukket så veldig mye gløgg jeg... ---- Det gikk bra, Piff! Du skal bare se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 19. november 2010 Forfatter #5396 Del Skrevet 19. november 2010 Hehe, ja håper så inderlig at du har rett.... Nå slapper jeg litt av på sofan etter å ha klargjort leiligheten for helg. Vasket litt, moppet litt osv. Grei avkobling! Så tok jeg en lang dusj, så nå er det ikke varmtvann igjen På tide å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. november 2010 #5397 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg må klargjøre huset i kveld jeg.. Hvis jeg gidder.. Jeg skal ta et tak med støvsugeren iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. november 2010 #5398 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg er trett og MÅ finne meg litt spisendes, men er innom og sier hei. Såpass kan jeg klare før jeg omkommer av sult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 19. november 2010 #5399 Del Skrevet 19. november 2010 HELG Hvilken bok leser du nå Appy? Kan anbefale deg bøkene som Arnaldar Ingeridson (eller noe i den duren) har skrevet. Jeg har akkurat lest "Fjellet" Skal begynne med siste boken om Gunnar Barbarotti, skrevet av Håkan Nesser. Jeg tenkte på deg og KG på jobb i dag, men så har jeg glemt mitt kg passord, så kunne ikke skrive noe. Snart kyllingvinger og potetbåter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 19. november 2010 #5400 Del Skrevet 19. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå